Хора, човека пише, че след бутване на датчика се променят стойностите на таблото. При положение, че са в един корпус, шанса щом е скапан единия да се е..ва и другия е огромен!
Стояне, аз лично датчик към компа бих си взел само от официален вносител (всъщност, така и направих навремето) При мен единичен струаше 48 лв. (по далечни спомени) Не мисля, че двойния би бил много по-скъп.
Тъй като в момента металния корпус на датчика, тази му част, която контактува точно с водата се е поразхлабила, аз ще си вземам пак нов.
Мисля първо да се разходя до представителите на Шкода- 'Еуратек', защото се надявам да е по-евтин. И ако е същия, да взема от там. Ако не е - вземам си от ХААС и не правя компромиси с това, което не мога да проверя.
А всъщност точно този датчик си е доста важен за това как и дали ще запали колата. Знам как въртях като шашав, когато не ми работеше дюзата за студен старт (ти нямаш такава), а неточното показание на датчика може да бъде една от причините за неработенето й.



относно датчик за темп. и моторче за ПХ
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта