zfa, погледни тук обяснението и рисунките:
http://store3.data.bg/vwfen/VWPASSAT%20B3.pdf
На 420 май почва спирачната система.

Май имам някакъв проблем със АБС-а и се убеждавам че е така.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ама....те са до 358.
Аз го имам това ръководство ама не разбирам нито дума руски а и за АБС-ите е горе-долу само споменато (както за климатроника също само има една картинка и толкова).
Мен ме интересуват принципни неща от сорта на това как функционира системата съвсем принципно за да си обесня защо като задейства абс-а и после спирачките са перфектни и педала има много малък ход и имат идеална ефективност ама преди да съм задействал абс-а ги няма никакви
Успех!
Аз го имам това ръководство ама не разбирам нито дума руски а и за АБС-ите е горе-долу само споменато (както за климатроника също само има една картинка и толкова).
Мен ме интересуват принципни неща от сорта на това как функционира системата съвсем принципно за да си обесня защо като задейства абс-а и после спирачките са перфектни и педала има много малък ход и имат идеална ефективност ама преди да съм задействал абс-а ги няма никакви

Успех!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Мммм..даааа... било 240...сори!
А иначе относно въпроса ти за датчик за налягането - те всъщност са 2
Единия ти е за работно налягане на 130-140кгс/см2, а другия за аварийно налягане на 105кс/см2.
Според мен не битрябвало да е от датчик, защото ако не сработва този за нормалното нялягане няма да има кой да спре помпата да нагнетява. Ако е датчика за аварийното- ще светне лампата.
Струва ми се, че проблема ти идва от прекалено твърди накладки, но... не съм сигурен.

А иначе относно въпроса ти за датчик за налягането - те всъщност са 2
Единия ти е за работно налягане на 130-140кгс/см2, а другия за аварийно налягане на 105кс/см2.
Според мен не битрябвало да е от датчик, защото ако не сработва този за нормалното нялягане няма да има кой да спре помпата да нагнетява. Ако е датчика за аварийното- ще светне лампата.
Струва ми се, че проблема ти идва от прекалено твърди накладки, но... не съм сигурен.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами май май накладките са смотани понеже когато си иска спира добре (например последните 2-3 дни) без да тормозя абс-а да задейства принудилтено.Иначе ако покарам дори малко време на газ-спирачка накладките прегряват ужасно бързо (на стария Пасат съм карал с Бош и нямаше такова нещо дори при много агресивно каране).Същевременно сутрин като тръгна или като колата е седяла повечко време ги няма никакви първите 2-3 спирания....а педала си го усещам че си се втвърдява като натискам.
Добре де,а реално ако този датчик за нормалното налягане сработва по-рано (да кажем 115 или 120) може ли да се поучава такъв ефект на слаба ефективност?
Благодаря!
Добре де,а реално ако този датчик за нормалното налягане сработва по-рано (да кажем 115 или 120) може ли да се поучава такъв ефект на слаба ефективност?
Благодаря!
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
zfa за ABS-а немога да ти помогна защото нямам но съм брал ядове с фалшиви накладки първите 1-2-натискания спират и после никакви ги няма
Така щях да се пребия като слизах от Бистрица точно на околовръстното отказаха и направо се запалиха а нямаха и 200км да са карани. Оттогава накладки само от НЕЛАС че са ми познати и нямам ядове. Взимам си JURID не са някакви маркови но спират добре, не скърцат и карат 12-15х на градско.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: marinz и 68 госта