B3 събира налягане в резервоара

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Вто 27 ное 2007 13:42


колегата Geleto може ли да каже какво му е предназначението на това нещо




Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Вто 27 ное 2007 13:59


IVAN MAKSIMOV BICHOVSKI написа:колегата Geleto може ли да каже какво му е предназначението на това нещо


На кое нещо?


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Вто 27 ное 2007 14:01


на това което е под въздушня филтър,а на схемата която си пуснал е 14


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Вто 27 ное 2007 15:42


Само че на руски!

По причине борьбы за экологию б/бак не имеет выхода в атмосферу. Пары бензина через трубопровод идут к угольному адсорберу-ресиверу, а с него через клапан поступают во входной коллектор, участвуют в процессе смесеобразования, и далее, естественно, сжигаются. Во время стоянки клапан перекрыт и пары накапливаются в ресивере. После запуска двигателя он начинает открываться импульсами от БУ. Момент начала работы системы может отличаться у разных двигателей - у некоторых клапан начинает открывается сразу, у других есть некоторая задежка по времени относительно момента пуска двигателя. Для начала надо проверить есть импульсы управления на клапан. Проверить можно по "звуку" ("щелканию") клапана или проверив наличие импульсов управления на нем. Если при работающем двигателе напряжение на раземе около 4.5 вольта - импульсы идут (вольтметр интегрирует прямоугольные 12В импульсы). Далее выключить двигатель, отключить трубку, которая идет от клапана на адсорбер и для удобства одеть вместо нее на штуцер клапан подходящую трубку. Подуть в нее в направлении клапан-коллектор. Должна быть - непроходимость. Снять разъем с клапана, подать на него 12В и вновь подуть. Теперь клапан должен пропускать.

Последна промяна от Geleto на Пон 03 дек 2007 1:07, променено общо 1 път.


dimitar iv
Мнения: 243
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimitar iv » Вто 27 ное 2007 16:38


Ами това е филтър (карбонов май). През него минават парите от резервоара и на празен ход се подават на мотора.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 27 ное 2007 18:15


Колега Kaffer капачката ти като я завиваш прещтраква ли накрая ако не значи е от нея, в гърловината на резервоара под капачката има изкаран отдушник на резервоара. Или той ти е запушен или капачката затваря много плътно и в резервоара се получава вакуум и помпата не може да изпомпва горивото. Това съм го виждал на същтия Пасат и на Голф3. Ако не смениш капачката или продухаш отдушника рискуваш също така да ти се деформира резервоара защото е пласмасов :idea:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 27 ное 2007 18:51


до колкото знам освен екология служи и за икономия .да не се изпарява бензина.а в черната кутия е активен въглен


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Вто 27 ное 2007 18:53


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=23960

И аз в началото си мислех че е налягане и казвам на баща ми , я виж какво налягане има в резервоара и му демонстрирам развъртайки капачката, чу се въпросното свистене, а той вика "това не е налягане, а вакум". Аз :?: :?: :?: , той продължава "ако беше налягане щеше да замирише яко на бензин, а не мирише, значи е вакум"
И беше прав.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 27 ное 2007 20:38


"освен екология служи и за икономия"

Икономията е повече от нищожна. :-) Това че двигателя ще направи някой друг оборот в повече с тези изпарения, няма да се усети като икономия във финансовия й смисъл. :-)

Съдинката е адсорбер, т.е. задържа парите временно, и после двигателя ги изсмуква малко по малко чрез клапана който компютъра отваря на импулси.


Потребителски аватар
kaffer
Мнения: 52
Регистриран на: Вто 27 дек 2005 3:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kaffer » Вто 27 ное 2007 20:48


от всички мнения разбрах махам смело тия щуротии пък да видиме ще се усети ли разлика 8)


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 27 ное 2007 21:05


Ако махаш, задължително запуши към двигателя, и задължително някакъв филтър на тръбичката към резервоара, да няма после пясък в помпата. :-)


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 27 ное 2007 22:00


kaffer написа:от всички мнения разбрах махам смело тия щуротии пък да видиме ще се усети ли разлика 8)
    Не разбрах какви щуротии ще махаш :roll: проблема ти е единствено в отдушника на резервоара или в капачката :idea:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта