


B3 събира налягане в резервоара
- Geleto
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 1.8 MI 1994
- Местоположение: София
- Контакти:
Само че на руски!
По причине борьбы за экологию б/бак не имеет выхода в атмосферу. Пары бензина через трубопровод идут к угольному адсорберу-ресиверу, а с него через клапан поступают во входной коллектор, участвуют в процессе смесеобразования, и далее, естественно, сжигаются. Во время стоянки клапан перекрыт и пары накапливаются в ресивере. После запуска двигателя он начинает открываться импульсами от БУ. Момент начала работы системы может отличаться у разных двигателей - у некоторых клапан начинает открывается сразу, у других есть некоторая задежка по времени относительно момента пуска двигателя. Для начала надо проверить есть импульсы управления на клапан. Проверить можно по "звуку" ("щелканию") клапана или проверив наличие импульсов управления на нем. Если при работающем двигателе напряжение на раземе около 4.5 вольта - импульсы идут (вольтметр интегрирует прямоугольные 12В импульсы). Далее выключить двигатель, отключить трубку, которая идет от клапана на адсорбер и для удобства одеть вместо нее на штуцер клапан подходящую трубку. Подуть в нее в направлении клапан-коллектор. Должна быть - непроходимость. Снять разъем с клапана, подать на него 12В и вновь подуть. Теперь клапан должен пропускать.
Последна промяна от Geleto на Пон 03 дек 2007 1:07, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега Kaffer капачката ти като я завиваш прещтраква ли накрая ако не значи е от нея, в гърловината на резервоара под капачката има изкаран отдушник на резервоара. Или той ти е запушен или капачката затваря много плътно и в резервоара се получава вакуум и помпата не може да изпомпва горивото. Това съм го виждал на същтия Пасат и на Голф3. Ако не смениш капачката или продухаш отдушника рискуваш също така да ти се деформира резервоара защото е пласмасов 

- Plarol
- Мнения: 298
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=23960
И аз в началото си мислех че е налягане и казвам на баща ми , я виж какво налягане има в резервоара и му демонстрирам развъртайки капачката, чу се въпросното свистене, а той вика "това не е налягане, а вакум". Аз
, той продължава "ако беше налягане щеше да замирише яко на бензин, а не мирише, значи е вакум"
И беше прав.
И аз в началото си мислех че е налягане и казвам на баща ми , я виж какво налягане има в резервоара и му демонстрирам развъртайки капачката, чу се въпросното свистене, а той вика "това не е налягане, а вакум". Аз



И беше прав.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
"освен екология служи и за икономия"
Икономията е повече от нищожна.
Това че двигателя ще направи някой друг оборот в повече с тези изпарения, няма да се усети като икономия във финансовия й смисъл.
Съдинката е адсорбер, т.е. задържа парите временно, и после двигателя ги изсмуква малко по малко чрез клапана който компютъра отваря на импулси.
Икономията е повече от нищожна.


Съдинката е адсорбер, т.е. задържа парите временно, и после двигателя ги изсмуква малко по малко чрез клапана който компютъра отваря на импулси.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта