

Торсен или Халдекс в Пасат Б 5.5
Ами всичко е пари. Имат хората разработени две системи, едната за напречен двигатал, другата за надлъжен. Вместо да правят още две, на всяка кола от концерна слагат според разположението на двигателя, а на багажника си пишат което е прието за марката. Куатро си звучи като легенда, пък кой му разбира туй торсен, халдекс и т.н. какво е и къде е
.
Пък и човек незнае какво печели и какво губи. Ето нещо за феновете на класическото куатро http://video.google.com/videoplay?docid ... +vs+XDrive.
.

Пък и човек незнае какво печели и какво губи. Ето нещо за феновете на класическото куатро http://video.google.com/videoplay?docid ... +vs+XDrive.

dobrinb написа:Boro написа:Ето нещо за феновете на класическото куатро...
Защо ми се струва, че шофера на БМВ-то дърпа малко ръчната? Пък и то е петица, а аудито е осмица. Малко ми се струва, че това сравнение е поръчано от БМВ.
Само така ти се струва за ръчната, просто различните системи действат различно в различни ситуации.
Ето и нещо поръчано от Ауди http://video.google.com/videoplay?docid ... 6892796503 .

И нещо непоръчвано http://www.youtube.com/watch?v=crnAn-mt ... re=related .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Cuter87, koko__2002 и 56 госта