Изгоря ми бенз. помпа

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
стефанов
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот стефанов » Сря 05 дек 2007 13:19


:D




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12126
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 05 дек 2007 19:58


Днеска ми купиха китайка за 85 пари, която ще монтирам в събота.
От София е купена, ма още незнам откъде точно.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 05 дек 2007 23:10


На един приятел оня ден имаше проблем с помпата не работеше - като отворих виждам китайска помпа (човекът я е сменил преди половин година и колата е само на бензин). Когато вдигнах помпата направо ушичките за кабелни обувки се извадиха толкова беше нагоряло че пластмасата около тях се чупеше като солета.

Увавжавам колегите от форума наистина всички препоръчват нова помпа моето мнение е различно. НО дали наистина е Италианска?
Аз бих предпочел оригинална БОШ или ВДО ако постояно работи ,има достатъчно бензин, няма да имаш ядове. Аз лично карам с потопяема помпа 2-ра ръка от ауди 80 за 30 лева я зех преди 3-4 години от Симеон.Взех самата помпа и я преместих в кошницата където беше оригиналната. Е досега не е спряла да работи.

Пак казвам не си длъжен да се съобразяваш с моето мнение. Затова сме форум има и други хора. Успех :wink:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 05 дек 2007 23:27


Аз лично не съм голям фен на прекъсването на работата на горивната помпа с реле.Помпата е добре да си работи за да не трупа ръжди,замърсявания и т.н.Бензина си я промива.Същото се отнася и за бензинопровода,маркучите за бензин,дюзата (ако караша цяло лято на газ ела да видиш как спича като треснеш на бензин наесен).Ако помпата е читава и си е в изправност нищо не и пречи да работи непрекъснато (реална симулация на кола,работеща само на бензин както е моята в момента).Ако се поддържа достатъчно ниво на гориво разбира се.
Според мен лично дори донякъде е по-полезно да си работи.При наличие на 20-тина литра гориво в резервоара няма ама никакъв проблем.А отделно пък като работи непрекъснато пречиства резервоара (горивото регулярно обикаля системата и минава през горивния филтър).
Иначе наистина ако за италианската ти дават гаранция и да не е италианска какво ти пука....важното е че ако и стане нещо ще ти я сменят.Иначе оригиналното си е оригинално ама ако работи 2-3 дни и спре...става лошо.
Успех!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 05 дек 2007 23:55


Ако работи постоянно и е работеща НЕРЕЦИКЛИРАНА И НЕОТВАРЯНА помпа защо да не е 2ра ръка. По добре ли е да попадне на някой китайски боклук и недай си боже да дефектира и да се запали някъде?


Потребителски аватар
стефанов
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот стефанов » Чет 06 дек 2007 8:52


Лошото че гаранция дават само за Бош - а. Ама отива на 300 кинта и отгоре. И както ми тръгна- само за десетина дни се прецакват едно след друго маса неща - жила, парно, ключалката, сега и помпата .... с две думи да ти се отще. И майсторите ни ... а иначе цените са европейски :D


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 06 дек 2007 10:22


Моят Паси също е с китайка, също е газифициран и помпата след 2 месеца ще направи 2 год.
Когато я купувах, сметките ми бяха следните поради което се спрях и на китайска:
Една Бошка струва 300 лв, китайката е 85-100 лв, т.е. ако нещо се случи с маде ин Чина, мога да си позволя да направя още 2 смени. Т.е. 3 китайки са = 1 Бош.
Ако е Бош, пак не е гаранция че няма да се повреди примерно след първата или втората година ( след като изтече гаранцията ).
Колегата който не е фен на прекъсването - проблемите със замърсяването, ръждите, дюзата и др чаркалаци от бензиновата система, могат да се избегнат ако паленето става винаги на бензин. Аз например в някой дни ми се налага да паля по 3-4-5 пъти, което според мен е абсолютно достатъчно да се поддържа бензиновата система читава, вкл и помпата.
Ако приемем че Китайката не е толкова добра колкото Боша ( износва се по-бързо ), то по мое мнение спирането на работата и би и удължило живота.
Спирам до тук, защото в форума многократно е обсъждано дали е желателно или не прекъсването. Нека всеки си преценява сам за себе си и след това да си носи последтсвията от преценката и взетото решение.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, rayedie и 52 госта