Целият двигател се омасли след смяна на маслото

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 02 яну 2008 17:35


Ако е налял повече няма да избива от гарнитурите а от други места!
Мисля че са се отворили пролуки.Попринцип ако е текло отнякъде с времето загряване / охлаждане това масло спича и мотора стои омаслен но не тече. Виновник също може да са ниските температури. Гарнитурата на капака на клапаните става буквално на кокал дори и в стегнато положение. Първо почни от нея понеже е най-евтина.




Потребителски аватар
jetta75
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
Автомобил: VW BORA Variant 4motion
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Бургас

Мнениеот jetta75 » Чет 03 яну 2008 21:47


Карам Jetta с RP двигател и преди няколко години ми протече и на мен масло толкова много че се образуваше петно където спра.Измих двигателя и се оказа че е от гарнитурата на капака на клапаните беше станала много твърда.Смених я и вече мотора ми е сух.Препоръчително е да се сменят и шпилките.Гарнитурата на Goetze струва 24 лв. заедно с шпилките и е гумена.Може да се сложи и коркова но да е на ELRING и да не се притяга с голямо усилие, стува 8 лв. в Даскалов Кар.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта