Супер сила (Решено окончателно)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Чет 24 яну 2008 22:06


megalodon написа: На светофара на бул. България, преди ШЕЛ


Ами бил си на 500 метра от Ваското :wink:




Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Чет 24 яну 2008 22:10


Geleto написа:
megalodon написа: На светофара на бул. България, преди ШЕЛ


Ами бил си на 500 метра от Ваското :wink:


Първо на него звъннах, но пътуваше човека.. :?


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Чет 24 яну 2008 22:15


Ами в тоя район сме доста хора! Към 6ч. съм бил на Нестеров ама откъде да знам деба :evil:


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Чет 24 яну 2008 22:23


Geleto написа:Ами в тоя район сме доста хора! Към 6ч. съм бил на Нестеров ама откъде да знам деба :evil:

Бе здраве да е, аз добре че не закъсах на самия светофар, че тогава щеше да е тегаво.
Някакви идеи около ремонта


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 25 яну 2008 2:26


megalodon написа:Някакви идеи около ремонта

Миии... генератора долу, развиваш задия капак и с леко почукване с чукче го вадиш. От там нататък вече според ситуацията.
Използвай момента да смениш лагерите и ако трябва, да престържиш колекторните пръстени.
Ще ти трябва мощен поялник, защото ако не бъркам много, има една спойка от дебеличък кабел, дето може да се наложи да отпоиш... или това беше за да смениш диодите...
Не помня! Аз диод сменях.


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Пет 25 яну 2008 7:37


Колега, идеи могат много хора да ти дадат но и ти трябва да се оправяш с мултицета и да си наясно как се мери диод и да знаеш принципа на работа на генератора, иначе няма да стане скоро. Иди при някой дето разбира за да стане работата както трябва и да нямаш проблеми по на сетне. Пък ако имаш желание може и да схванеш как работи машинката покрай майстора (ако разбира се ти пообясни това онова)
Успех


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 25 яну 2008 15:45


Geleto написа:Ами в тоя район сме доста хора! Към 6ч. съм бил на Нестеров ама откъде да знам деба :evil:

Малко офф - Ей за това иде реч относно радиостанциите, за които има идея :wink:


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пет 25 яну 2008 18:14


:lol: Най добре върви на жичкаджия, тя така работата може да продължи с месеци и само да се набуташ. Предполагам че трябва да се измерят тоците ти - от акумулатора, от алтернатора /колко зарежда или изобщо може и да не зарежда/, може да са диоди на задната плочка на алтернатора ако са окъсели при намокрянене и т.н. и т.н. :beer


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Пет 25 яну 2008 19:22


Колега виж дали не се губи връзката "+" от алтернатора до акумулатора и от масата до "-" на акумулатора.Но най добре отиди на жичкаджия


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 28 яну 2008 11:31


Първо провери наистина "+"-а между акумулатора и генератора, и масата от акумулатора до купето и до двигателя.
Добре е след като ги прегледаш визуално, да се замерят с мултицет падовете на напрежение по тези връзки, че аз имах един случай в който очевидно прекрасна връзка се оказа лоша. :-)

После - проверка на генератора, възможно е четката която си изпуснал вътре да е окъсила нещо, може и релето нещо да се гаври ...


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Вто 29 яну 2008 18:43


Току що се връщам от сервиз (който колегата LILO&STICH ми препоръча - в дружба, до ПроАуто)
Олекнах само с 60 лв.
Оказа се че от задното лагерче ми липсват 3-4 сачми, а един пластмасов пръстен се беше изял, та от там беше разширил и отвора на задния капак (поне това успях да разбера от майстора)
Та беше ми сложил ново лагерче, ново пръстенче и нов (стар) капак.
Благодаря на всички за помощта
:lock:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 29 яну 2008 19:50


И не си ли го чул тоя лагер че е толкова зле? :-) Трябва да е вил като азис под китаеца. :-)


Потребителски аватар
kristinobal
Мнения: 181
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kristinobal » Вто 29 яну 2008 19:56


Нещо не разбирам как от лагера ще се вдига напрежението. :dontknow:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 29 яну 2008 20:11


май са намазали ските на колегата :), но важното че е решен проблема


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Вто 29 яну 2008 21:00


psstv18rp написа:И не си ли го чул тоя лагер че е толкова зле? :-) Трябва да е вил като азис под китаеца. :-)


Всъщност чувах го, че вие, но не беше чак толкова обезпокоителен "вой", пък и все отлагах утре, утре и така... :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта