Лампата за маслото

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Вто 12 фев 2008 23:46


stef_62 написа:Колега Dan4oteр незнам от къде си прочел, че немците са написали, че Пасата трявва да се кара с масло 5W40, ако имаш сервизна книжка на колата провери какво пише там, освем ако Пасата ти не е дизел. В моята рише 15W40.

Ами специлано издание на маслата за VAG 1.8Т моторите и пише само с 5w40 и само пълна синтетика, дори това масло на кастрол пишеше, че специално е правено за VAG.
Ти с Б5 ли си?




Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Сря 13 фев 2008 9:43


това с 5W-40 за цял живот звучи направо в сферата на фантастиката.
Когато стане на километри автомобила ще сипваш повече масло отколкото гориво.
За живота на мотора и това на какви километри какво масло се сипва има доста изписано по темите, поне аз изчетох почти всичко когато ми трябваше.

Сега, ... който иска цял живот да сипва Кастрол 5В-40, едва ли ще направи колосална грешка, но със сигурност не правилно и не е спестяващо. Така мисля просто. Не може на мотор на 200к километра да сипваш "тънко" масло и да очакваш че ще запълни добре всички добити луфтове на мотора за тези километри.


Потребителски аватар
dimoboy
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimoboy » Сря 13 фев 2008 10:19


passenger написа:но със сигурност не правилно и не е спестяващо. Така мисля просто. Не може на мотор на 200к километра да сипваш "тънко" масло и да очакваш че ще запълни добре всички добити луфтове на мотора за тези километри.


На мен пък ми е интересно, колко ли е спестяващо да караш 1.8Т с минерално масло. Ще спестиш 50 лв за масло и ще се набуташ с "малко" повече за ремонт(на турбина примерно)! Ако идеята е да си запълваш луфтовете с масло, ФВ щяха да напишат предписание след 200 хил. да се кара мотора с грес :idea:


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Сря 13 фев 2008 10:42


dimoboy написа:
passenger написа:но със сигурност не правилно и не е спестяващо. Така мисля просто. Не може на мотор на 200к километра да сипваш "тънко" масло и да очакваш че ще запълни добре всички добити луфтове на мотора за тези километри.


На мен пък ми е интересно, колко ли е спестяващо да караш 1.8Т с минерално масло. Ще спестиш 50 лв за масло и ще се набуташ с "малко" повече за ремонт(на турбина примерно)! Ако идеята е да си запълваш луфтовете с масло, ФВ щяха да напишат предписание след 200 хил. да се кара мотора с грес :idea:

Точно така - нищо не пишеше за мотори на 200 000 км.


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Сря 13 фев 2008 18:22


Dan4ote написа:Точно така - нищо не пишеше за мотори на 200 000 км.


Гаранционното обслужване на нова кола е 1-2 години. Съветите на производителя за правилното експлоатиране на автомобила са акцентирани именно в този период. Почти невъзможно е да навъртиш 200 000 км. за толкова малко време и следователно производителя не се ангажира със официални съвети как да експлоатираш автомобила след този пробег, поради простата причина, че автомобила вече не е гаранционен!
Или казано с един въпрос: Каква е ползата на производителя да прави толкова здрав автомобил? Нали трябва да се амортизира и да си стимулиран да си купиш нов. Е ние в Б-я нови не си купуваме, но белите хора си купуват. :wink:


n2o
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот n2o » Сря 13 фев 2008 20:12


bachest написа:
Dan4ote написа:Точно така - нищо не пишеше за мотори на 200 000 км.


Гаранционното обслужване на нова кола е 1-2 години. Съветите на производителя за правилното експлоатиране на автомобила са акцентирани именно в този период. Почти невъзможно е да навъртиш 200 000 км. за толкова малко време и следователно производителя не се ангажира със официални съвети как да експлоатираш автомобила след този пробег, поради простата причина, че автомобила вече не е гаранционен!
Или казано с един въпрос: Каква е ползата на производителя да прави толкова здрав автомобил? Нали трябва да се амортизира и да си стимулиран да си купиш нов. Е ние в Б-я нови не си купуваме, но белите хора си купуват. :wink:

Колега да те питам, за това ли американци и руснаци правят яки добавки


Потребителски аватар
stef_62
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:36
Автомобил: VW Passat 3
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот stef_62 » Сря 13 фев 2008 21:26


Колеги понеже съм отскоро тук, незнам как се качват снимки или някъкви документи във форума. Понеже искам да покажа малко документация на някой колеги какво масло като вискозитет препоръчва немеца произвосител. Ако някой може да ми обясни благодаря предварително.


schiller
Мнения: 103
Регистриран на: Пон 28 яну 2008 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот schiller » Сря 13 фев 2008 21:44


хубаво щее да качиш тази информация ама дано някои знае,то и мен това ме интересува.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 13 фев 2008 21:53


stef_62 написа:как се качват снимки
Ако някой може да ми обясни.

Заповядай!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=9617
Само дето не съм сигурен дали акаунта в Снимка.бг е актуален.
Можеш да ъплоуднеш в който и да е друг сайт, или да ползваш собсвен акаунт в Снимка, както правя аз ;)

Ъъъ.. забравих!
Бихте ли ми посочили кой модел на коя марка американски автомобили са от тия, здравите? :039:
Че да си купя една такава...


n2o
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот n2o » Сря 13 фев 2008 22:21


Dodge charger


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bachest » Чет 14 фев 2008 0:02


n2o написа:Колега да те питам, за това ли американци и руснаци правят яки добавки


Колега, това мога да го разтълкувам по много начини. :wink:
Предполагам вейс-телешоп си гледал. И те правят много яки неща.

Както и да е.


Потребителски аватар
stef_62
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:36
Автомобил: VW Passat 3
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот stef_62 » Чет 14 фев 2008 10:21


Здравейте колеги, понеже изпитвам затруднение с качване на информациятя за Пасат, открих,че същата я има качена от колегата "dobrinb" в темата Техническа документация за Пасат. Моятя е същата , но лошото е, че е на руски. Ако някои се интересува много мога да му предложа да си закупи от някоя техническа книжарница книгата VW PASSAT - Практическо ръководство за ремонт и експлоатация. Обхваща бензинови и дизелови двигатели за Пасати 88-96г. Доста добра информация има в нея и е на български. Информацията която е качил колегата "dobrinb" е абсолютно същата както в книгата, но на руски. Книгата струва около 20лв., но няма да съжалявате поне тези които разбират малко от ремонти и ги интересува. Успех.


n2o
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот n2o » Чет 14 фев 2008 21:04


bachest написа:
n2o написа:Колега да те питам, за това ли американци и руснаци правят яки добавки


Колега, това мога да го разтълкувам по много начини. :wink:
Предполагам вейс-телешоп си гледал. И те правят много яки неща.

Както и да е.

Kакво да ти кажа колега и бях далеч от добавките ,обаче ми препоръчаха една и ведях че има разлика, а телешопенг е пълна 0


n2o
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот n2o » Чет 14 фев 2008 21:07


stef_62 написа:Здравейте колеги, понеже изпитвам затруднение с качване на информациятя за Пасат, открих,че същата я има качена от колегата "dobrinb" в темата Техническа документация за Пасат. Моятя е същата , но лошото е, че е на руски. Ако някои се интересува много мога да му предложа да си закупи от някоя техническа книжарница книгата VW PASSAT - Практическо ръководство за ремонт и експлоатация. Обхваща бензинови и дизелови двигатели за Пасати 88-96г. Доста добра информация има в нея и е на български. Информацията която е качил колегата "dobrinb" е абсолютно същата както в книгата, но на руски. Книгата струва около 20лв., но няма да съжалявате поне тези които разбират малко от ремонти и ги интересува. Успех.

stef кажи каде мога да я купя,с руски съм на ти


Потребителски аватар
stef_62
Мнения: 31
Регистриран на: Нед 03 фев 2008 20:36
Автомобил: VW Passat 3
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот stef_62 » Пет 15 фев 2008 10:32


Колега n2o самата книга е на български, а на руски е материалът които го има във форума в темата "Техническа документация за Пасат"
Можеш да си го дрърнеш и от там сложил го е колегата dobrinb , самоче е PDF формат, но това не те бърка ако имаш инсталиран Adobe Reader. Иначе книгата аз лично си я купих от книжарницата на Русенският Университет, но съм я срещал и в книжарници където продават и техническа литература.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dispatch, vladtod® и 68 госта