
Смених го със същия - същата марка от същото място със същия номер и същия надпис - започна да работи на 75

Втора скорост никога не е редно да се включва освен при много изтезаване на двигателя.Тя се вкл. на 105 градуса (бях написал 102 ама грешката е моя).
Идеята е такава :
-нормално термостата започва да отваря на 87,перката сработва на 95.Постоянната температура на двигателя така се поддържа около 90-95 градуса.Ако загрее много повече термостата отваря напълно на 102 градуса и ако това не помогне пали втората скорост на вентилатора на 105.Ако и това не успее всички знаем за гарнитурата на главата и т.н.
Моя пасат досега само веднъж е стигал до 2-ра степен и то заради термостата - като го демонтирах го варих в една тенджера - отваря се само до половината на около 100 градуса (вряща и изпаряваща се вода).
Има едни термостата за 82 градуса (не помня за какъв голфов двигател беше) и стават и за Пасат-ите (просто трябва да се види по каталозите).Това е решението на доста колеги с насаждан климатик от талянците....