Много, много сложен проблем....

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 15 авг 2005 9:18


ABT написа:вече 2ри ден колта е осравена без аларма и проблем с акумулатора няма...ще престои и тази вечер и ако продължи да няма проблеми според мен това ще е проблема, но какво точно може да се е случило с алармата..?

пп по-горе бях казал че алармата е замервана и уж консумацията е наред...


Ako e с вграден вътрешен акумулатор е вероятно да е тръгнал да се скапва или се е скапал.За да се поддържа черпи от акумулаторът на колата.




Потребителски аватар
ABT
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 03 авг 2005 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Зарата

Мнениеот ABT » Вто 16 авг 2005 17:06


епа бива ли, на година и половина е алармата.... 125лв беше не е некоя от панаира, ама май наистина на там отиват работите :No


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Пет 19 авг 2005 6:27


а гасиш ли си усилватело ношно време :)


Потребителски аватар
RAD&KO
Мнения: 132
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 14:42
Автомобил: Passat Variant B3 [3A5 35I]
Двигател: PB 1990
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:

Мнениеот RAD&KO » Нед 21 авг 2005 15:45


Имах преди една година същия проблем. Алармата ми е българска сделана във Ворошилов - PROTEKTOR ... Имобилайзер и т.н.
Смуче ток, датчика отчита че има разход на енергия и почва едно виене ... Оказа се че на Пасатите компютърчето си работи и си проверява това и онова и се карат с алармата. Проблема се реши като изключих датчика за разход енергия на алармата. Алармата е настроена постоянно да проверява и тества и през определен период от време тества и почва да взима мерки, което води до изтощаване на акумолатора и бесни съседи :P :arrow: Director Надявам се и при теб да е така, защото е най-лесно. Иначе и аз обикалях при техници даже изклинчих от алармаджията да ми смени алармата. Най-накрая взех книжката на колата и на алармата четох и lupe hmmmm a boi de


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Нед 21 авг 2005 18:39


Аз имам същата каляска - 1.8 RP '90 (и понеже е комби даже си и викам Катафалка).
Мисля, че остават само няколко предпазителя, които имат ток без контакт. 3 или 4 бяха...
А по отношение на кой предпазител за какво е - това е лесно.
Просто Германеца го е написал на капака, който ги покрива, при това на 3 езика.
Ако някой все пак не може да се оправи, ще помагам.
__________________________________________________________________________________________________________________________

И за да не отварям нова тема, ще споделя тук и един свой проблем, който просто не искам да открия абсолютно сам.

Проблема се състои в следното: когато оставя аварийните светлини да работят известно време ( но не повече от 5мин! ) после няма палене, защото акумулатора е останал почти без грам ток!
А дори когато колата е оставена на габарити, дори с пусната музика (при това с доста голяма консумация) такъв проблем няма.
Пасат-а има аларма, която не е слагана в BG, но ме съмнява точно нещо по свръзките между нея и аварийните светлини. Мисля да пробвам да и откача кабелите и да ги замеря за утечки по трасето...

Вие как мислите :?:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 24 авг 2005 14:38


Проблема се състои в следното: когато оставя аварийните светлини да работят известно време ( но не повече от 5мин! ) после няма палене, защото акумулатора е останал почти без грам ток!
А дори когато колата е оставена на габарити, дори с пусната музика (при това с доста голяма консумация) такъв проблем няма.
Пасат-а има аларма, която не е слагана в BG, но ме съмнява точно нещо по свръзките между нея и аварийните светлини. Мисля да пробвам да и откача кабелите и да ги замеря за утечки по трасето...

Вие как мислите :?:[/quote]

Най -вероятно имаш оголен проводник към маса.Огледай местата където са взели за алрмата .Или не е изолиран или е притрита изолацията.
Само на аварийни няма как да падне акумулатора, така както описваш.
Огледай все пак внимателно и по калниците където вървят кабели за оголено
Евентуално може да получиш и информация като гледаш всеки мигач колко силно свети -с окъсенния кабел или няма да свети или слабо ще свети.
Не ми св вярва да дърпа ток от алармата защото както казваш 5 мин и акумулатора заминава това е огромна консумация.

Добре де , ако я оставиш само на леви или само на десни мигачи пак ли свършва акумулатора ???


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Сря 24 авг 2005 17:24


Още нещо по темата, което забелязах: когато си включвам/изключвам алармата, едва забележимо е, но левите мигачи светват малко преди десните :?: :!: :?:
Иначе и аз си мислих за нещо подобно... ---> по кабеляците нещо...
Утре ще прегледам всичко наред.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта