


Гарнитурата на главата издуха Б3
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Re: а
ами ако е права защо пък не... да дава пари наляво и надясно и ти как мислиш кой шлайф е по-качествен нашия направен незнайно къде или този от завода във Волксбург.dlug написа:valioboy написа:По какво съдиш,че ти е издухана гарнитурата,че чак до шлаиф се стига,пасатора трудно се налага да се шлаифа,ако не си я прегирал многократно
![]()
![]()
Ти направо ме разби...Как няма да шлайфа? Искаш да кажеш че ще си свалиш главата и после ще я качиш без шлайф???

- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: а
jagler написа:ами ако е права защо пък не... да дава пари наляво и надясно и ти как мислиш кой шлайф е по-качествен нашия направен незнайно къде или този от завода във Волксбург.dlug написа:valioboy написа:По какво съдиш,че ти е издухана гарнитурата,че чак до шлаиф се стига,пасатора трудно се налага да се шлаифа,ако не си я прегирал многократно
![]()
![]()
Ти направо ме разби...Как няма да шлайфа? Искаш да кажеш че ще си свалиш главата и после ще я качиш без шлайф???
Всеки си има право на мнение. Само ми е чудно колко мислиш че се сваля от главата, че чак да се размества центровката от това и да се намали обема на камерата?...Както и да е, всеки си знае. Само да не излезе така, че да спестиш от шлайф, а после да разглобиш отново (виждал съм не един и два такива случаи)
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
За колегата Dlug
Аз лично си свалих главата и си смених гарнитурата без да шлайфам глава,първо защото си има начин да провериш дали има нужда от шлаиф,второ центровката "така и така мърда" не мърда ако не шлаифаш и трето 20-30 лв са си 20-30 лв защо да ги даваш на вятъра и да си смаляваш горивната камера макар и с малко.Аз не съм пипал центровката след смяната на гарнитурата и колата си ми дава перфектен разход 11.5 градско/7.5-8извън града на газ.
А относно за абс двигателя просто не ми е известно как се притяга затова не давам гаранция за него как е ,но предполагам че е по същия начин стягането.
А относно за абс двигателя просто не ми е известно как се притяга затова не давам гаранция за него как е ,но предполагам че е по същия начин стягането.
- dj_manekena
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- dj_manekena
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
А колкото се отнася, как разбрах че гарнитурата е издухала. Първо колата почна да загрява а пък вода имаше, второ като отворя капачката на казанчето водата не циркулираше ами направо се изливаше навънка,и трето от ауспуха си течеше вода като чешма.Отидох при моя майстор и се оказа, че проблема е станал заради малкото маркуче, което е от дебелия маркуч с датчиците до казанчето, въпросното маркуче се е запушило и не е могло да изкарва въздуха и в последствие в блока се образувала вуздушна възглавница и оттам е станала белята, отпушихме маркуча и водаси си циркулираше съвсем нормално,ноооооо вече късно 

- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Re: а
ами приятелю аз моята я смениха така без шлайф ,защото просто нямаше нужда самата гарнитурка си заминала с времето 15г. все пак..зацепиха ми правилно двигателя и после като тръгнах все едно карах 1000куб. двигател не може да се наеме като удушена беше ,че после от делкото я оправих...сега е ток.dlug написа:jagler написа:ами ако е права защо пък не... да дава пари наляво и надясно и ти как мислиш кой шлайф е по-качествен нашия направен незнайно къде или този от завода във Волксбург.dlug написа:valioboy написа:По какво съдиш,че ти е издухана гарнитурата,че чак до шлаиф се стига,пасатора трудно се налага да се шлаифа,ако не си я прегирал многократно
![]()
![]()
Ти направо ме разби...Как няма да шлайфа? Искаш да кажеш че ще си свалиш главата и после ще я качиш без шлайф???
Всеки си има право на мнение. Само ми е чудно колко мислиш че се сваля от главата, че чак да се размества центровката от това и да се намали обема на камерата?...Както и да е, всеки си знае. Само да не излезе така, че да спестиш от шлайф, а после да разглобиш отново (виждал съм не един и два такива случаи)


- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
jagler написа:Що не си смени и двигатела както го подкарахте...хубава гарнитура на главата е 45-50лв. на клапаните гумена със шпилките е 20лв. да си прави сметката много му иска тоя авер...така мисля аз.
замълчи, замълчи


valioboy написа:гарнитура на главата 26лв- на виктор реинз(хубава)
гарнитура на капака-7 лв виктор реинз(хубава)
Големи разбирачи тука направооо, пичове,като ви се свидят 10 лв за кво сте си купили коли питам аз, да мъчите машинките. Сменял гарнитура на глава в ханбара, не шлайфал главата, топран била хубава гарнитура ... темата я направихте като за fun.
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
виж колата и тогава философствай...dj_tuhla написа:jagler написа:Що не си смени и двигатела както го подкарахте...хубава гарнитура на главата е 45-50лв. на клапаните гумена със шпилките е 20лв. да си прави сметката много му иска тоя авер...така мисля аз.
замълчи, замълчи
valioboy написа:гарнитура на главата 26лв- на виктор реинз(хубава)
гарнитура на капака-7 лв виктор реинз(хубава)
Големи разбирачи тука направооо, пичове,като ви се свидят 10 лв за кво сте си купили коли питам аз, да мъчите машинките. Сменял гарнитура на глава в ханбара, не шлайфал главата, топран била хубава гарнитура ... темата я направихте като за fun.

- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Филосовствам ли,
сега дочетох темата и гледам си вкарал още нещо весело. Значи според теб центровката се измествала заради шлайфа. А замислял ли си се че може да е от готиния ни бензин дето ни го пробутват тука ?
Само ще ти кажа, че няма ABS двигател дето да върви като хората с центровка на белези, иска си 2-3 градуса предварение, потърси с търсачката има доста теми където е разисквано това. Главата на моя Христо например не е отваряна нито шлайфана, но като му сложа центровката по белези и не му остава душица на горкия. Така че спри се наистина с бисерите ако искаш
Просто можеш да вкараш някой в излишни разходи ако тръгне да ти се води по акъла.
Поздрави и
сега дочетох темата и гледам си вкарал още нещо весело. Значи според теб центровката се измествала заради шлайфа. А замислял ли си се че може да е от готиния ни бензин дето ни го пробутват тука ?
Само ще ти кажа, че няма ABS двигател дето да върви като хората с центровка на белези, иска си 2-3 градуса предварение, потърси с търсачката има доста теми където е разисквано това. Главата на моя Христо например не е отваряна нито шлайфана, но като му сложа центровката по белези и не му остава душица на горкия. Така че спри се наистина с бисерите ако искаш

Поздрави и

- dj_manekena
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
dj_tuhla написа:jagler написа:Що не си смени и двигатела както го подкарахте...хубава гарнитура на главата е 45-50лв. на клапаните гумена със шпилките е 20лв. да си прави сметката много му иска тоя авер...така мисля аз.
замълчи, замълчи
valioboy написа:гарнитура на главата 26лв- на виктор реинз(хубава)
гарнитура на капака-7 лв виктор реинз(хубава)
Големи разбирачи тука направооо, пичове,като ви се свидят 10 лв за кво сте си купили коли питам аз, да мъчите машинките. Сменял гарнитура на глава в ханбара, не шлайфал главата, топран била хубава гарнитура ... темата я направихте като за fun.
така е колега в темата има 20 мнения и сичките различни, все пак всеки си има мнение и благодаря на всички надявам се че са искали да ми помогнат. Благодарско
- valioboy
- Мнения: 332
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крумовград
вв
Всеки си има глава на раменете да си преценя и да прави каквото иска, а относно цените на гарнитурите точно 26лв е на виктор реинз за главата и 7 лв коркова гарнитура за капака пак на виктор реинз(според мен виктор реинз е добра марка),за центровката вярно тъй си е и за горивната камера,но не е гаранция че се налага шлаиф задължително един човек които разбира винаги може да прецени дали трябва да се шлаифа или не
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Ами наздраве колега щом казваш,няма лошо не искам никого да вкарвам в излишни разходи естествено повечето майстори се презастраховат като шлайфат,но когато няма нужда трябва ли и всичко което съм писъл не са бисери ,а самата истина с която съм се сблъскал...dj_tuhla написа:Филосовствам ли,
сега дочетох темата и гледам си вкарал още нещо весело. Значи според теб центровката се измествала заради шлайфа. А замислял ли си се че може да е от готиния ни бензин дето ни го пробутват тука ?
Само ще ти кажа, че няма ABS двигател дето да върви като хората с центровка на белези, иска си 2-3 градуса предварение, потърси с търсачката има доста теми където е разисквано това. Главата на моя Христо например не е отваряна нито шлайфана, но като му сложа центровката по белези и не му остава душица на горкия. Така че спри се наистина с бисерите ако искашПросто можеш да вкараш някой в излишни разходи ако тръгне да ти се води по акъла.
Поздрави и


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта