
Хидравлични повдигачи
- Masculan
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ha
Пичове, не сте ме разбрали правилно. Не съм казвал, че Motul е лошо масло, защото не съм го ползвал!
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново

За колегата дето питаше за гумичките при мен излезе 100 лв. без да се сваля главата, гумичките от майстора. Оставих му я в 13,30 и към 17,00 отидох да си я взема. Дали ще го гори по същия начин тепърва ще се доказва.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Колега, какво стана с повдигачите?
Ако търсиш хубаво и най-вече оригинално масло, мога да ти препоръчам да си купиш такова от автосалон или сервиз на Шкода, марка няма да ти препоръчвам.Там ще и кажеш каква кола имаш, на колко километра е и ще ти кажат кое масло е за теб. Вече 2 пъти купувам от там масло 10В40 и за 10 000 км не съм доливал дори и милилитър. След 2-3 месеца ми предстои отново смяна и смятам пак там да отида.
Ако търсиш хубаво и най-вече оригинално масло, мога да ти препоръчам да си купиш такова от автосалон или сервиз на Шкода, марка няма да ти препоръчвам.Там ще и кажеш каква кола имаш, на колко километра е и ще ти кажат кое масло е за теб. Вече 2 пъти купувам от там масло 10В40 и за 10 000 км не съм доливал дори и милилитър. След 2-3 месеца ми предстои отново смяна и смятам пак там да отида.
- penev_23
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 13:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
ре
jagler написа:Значи аз съм разглобявал хидроповдигач и си го обяснявам така:маслото когато стане прекалено рядко или си загуби визкозитета което е нормално за нашия пазар за масла ,хидроповдигачите омекват т.е. не упражняват и не опират достатъчно плътно и стегнато по гърбиците на разпределителния вал,което от своя страна води и до не оптимално натискане на клапаните...да това е минимално може би 10 от милиметъра.Лошото е когато два или повече ти блокират и не натискат опашката на клапаните и не можеш запалиТова съм го преживал със сменени ментаци....
колеги и аз имам подобния проблем пасата ми е Б 5 дизелак като е студен пречуква и след това спира но като загрее пак се чува леко почукване карам с CASTROL 10 W 40 слага и добавка за повдигачите на MOTUL никакав ефек, ходих при все изветния гошо Карбуратора и той взе да ми развива едни теории че от МОТУЛ маслото по добро няма. Някой може ли да помогне
