



преден мост пасатБ3
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Днес купих предния мост втора ръка - от южна Италия, без грам корозия, не е удрян, боядисван, заваряван или каквото и да е, но ми струваше 200лв - от моргата на Пещерско шосе. Имаше и за по 120-140-160, но целите "опаковани" в масло като скрит подарък или с пукнатини около заварките, силно корозирали - втори път не искам такива силни усещания. Утре сутринта го слагат и ще видим какво ще изскочи още. В S&F нямаха, но очаквали зареждане в началото на октомври, но дали пък ще имат точно такъв и дали ще го бива ... и за 150 лв. Благодаря на всички!
П.П. Цялата работа излезе така - 35 лв. за издърпване от пътна помощ (добре, че стана в града, иначе щеше да ми садере кожата ...) 200лв. за моста, но най-добрият в Пловдив, 65 лв. за работа и тампон на двигателя и още нещо дребно, а обикалянето, стресът от аварията и пропуснатите ползи остават за моя сметка и тази на майстора, който смени маслото и прегледа колата изцяло преди 1000 км. ( повече няма да ме види, както и още доста хора - некадърник!) или общо 300лв. Преглеждайте си вие колите, а не разчитайте на майстора, за да сте сигурни какво карате!!! Леко и безаварийно шофиране!

П.П. Цялата работа излезе така - 35 лв. за издърпване от пътна помощ (добре, че стана в града, иначе щеше да ми садере кожата ...) 200лв. за моста, но най-добрият в Пловдив, 65 лв. за работа и тампон на двигателя и още нещо дребно, а обикалянето, стресът от аварията и пропуснатите ползи остават за моя сметка и тази на майстора, който смени маслото и прегледа колата изцяло преди 1000 км. ( повече няма да ме види, както и още доста хора - некадърник!) или общо 300лв. Преглеждайте си вие колите, а не разчитайте на майстора, за да сте сигурни какво карате!!! Леко и безаварийно шофиране!
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
ЗДРАВЕИТЕ
на всички от 2 дни съм собственик и на пасат б3 комби 2.0 ГТ 115
внос е от германия
изключително запазена без никакви забележки освен една:
колата е седяла 2 години почти без да се кара предния и задния мост са корозирали (дебелите железа) има корозия по тях. когато правя завои с 3 км/ч примерно се чува отпред в ляво едно силно изпукване не всеки път но е често и колата осезаемо след това почва да носи наляво.
притеснява ме да не е това което описвате по горе
прегледах моста видимо не се вижда нещо скъсано криво или тн.
но и аз незнам къде точно да гледам моля даите съвети
на всички от 2 дни съм собственик и на пасат б3 комби 2.0 ГТ 115
внос е от германия

колата е седяла 2 години почти без да се кара предния и задния мост са корозирали (дебелите железа) има корозия по тях. когато правя завои с 3 км/ч примерно се чува отпред в ляво едно силно изпукване не всеки път но е често и колата осезаемо след това почва да носи наляво.
притеснява ме да не е това което описвате по горе

прегледах моста видимо не се вижда нещо скъсано криво или тн.
но и аз незнам къде точно да гледам моля даите съвети

- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
stanimir1123 написа:ЗДРАВЕИТЕ
на всички от 2 дни съм собственик и на пасат б3 комби 2.0 ГТ 115
внос е от германия ...
Бързо отивай в сервиз да я качат на стенд и да я разгледат обстойно до всяко болтче!!! Не ти препоръчвам да я караш така, защото разбрах какво е да ти поднесе към идващата кола срещу теб с висока скорост и не го пожелавам на никого!!! Не трябва да се чуват шумове и пукане при завой и изобщо при каране! Ако има нещо скъсано няма да можеш да го видиш, защото колата ще клекне и ще се опре на асфалта. Може би е полуоска, щом казваш, че когато завиваш се чува чаткане ... трябва да се прегледа внимателно! Честита кола, много безаварийни километри и успех!

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vasilb написа:stanimir1123 написа:ЗДРАВЕИТЕ
на всички от 2 дни съм собственик и на пасат б3 комби 2.0 ГТ 115
внос е от германия ...
Бързо отивай в сервиз да я качат на стенд и да я разгледат обстойно до всяко болтче!!! Не ти препоръчвам да я караш така, защото разбрах какво е да ти поднесе към идващата кола срещу теб с висока скорост и не го пожелавам на никого!!! Не трябва да се чуват шумове и пукане при завой и изобщо при каране! Ако има нещо скъсано няма да можеш да го видиш, защото колата ще клекне и ще се опре на асфалта. Може би е полуоска, щом казваш, че когато завиваш се чува чаткане ... трябва да се прегледа внимателно! Честита кола, много безаварийни километри и успех!
Имаш в предвид каре

Може да е шарнир (този на носача) понеже и той издава разни такива кофти звуци

Общо взето магарето може и то да е заминало....виждал съм изгнило - много гадна работа а и си е опасно доста да се скъса в движение.
Успех!
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
vasilb написа:stanimir1123 написа:ЗДРАВЕИТЕ
на всички от 2 дни съм собственик и на пасат б3 комби 2.0 ГТ 115
внос е от германия ...
Бързо отивай в сервиз да я качат на стенд и да я разгледат обстойно до всяко болтче!!! Не ти препоръчвам да я караш така, защото разбрах какво е да ти поднесе към идващата кола срещу теб с висока скорост и не го пожелавам на никого!!! Не трябва да се чуват шумове и пукане при завой и изобщо при каране! Ако има нещо скъсано няма да можеш да го видиш, защото колата ще клекне и ще се опре на асфалта. Може би е полуоска, щом казваш, че когато завиваш се чува чаткане ... трябва да се прегледа внимателно! Честита кола, много безаварийни километри и успех!
никакви други шумове от предния мост няма когато се движи. полуоска не е. просто се чува едно силно изпукване и това е. притеснява ме това носене наляво
лоша работа

-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
radotom написа:За накрайика- в никакъв случай не го изключвам, но на мен ми се е получавало такова изпукване от разбити тампони на макферсона.
а дали неможе да е от прецакан лагер този които е горе на тампона на амортисиора да заяжда или да е счупен. снощи пробвах на място да въртя пълен ляв и после пълен десен и пак така изпука

като изпука и след това има един такъв отзвук все едно да удариш с чук пружината

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта