Имам някакъв спомен, но не съм сигурен, че температурата трябва да е 7 градуса. А когато нямаш достатъчно газ в системата, тогава компресора изобщо спира да включва и по това разбираш, че трябва да го водиш на преглед. Тръбите в моторния отсег трябва да бъдат студени, когато климатикът ти е наред. Моят започна да не изстудява както трябва, отворих капака и се оказа, че тръбите са топли, а скоро ходих на майстор и го заредиха. Оказа се, че е за смяна филтър-дехидратор и тия дни ще го сменим.[/quote]
А къде се намира тоя филтър-дихидрататор.Как се стига до него?



Климатроник - тест за студопроизводство-градуси? Climatronic test Climatic
Re: Климатроник- тестване за студопроизводство-градуси?
Имам някакъв спомен, но не съм сигурен, че температурата трябва да е 7 градуса. А когато нямаш достатъчно газ в системата, тогава компресора изобщо спира да включва и по това разбираш, че трябва да го водиш на преглед. Тръбите в моторния отсег трябва да бъдат студени, когато климатикът ти е наред. Моят започна да не изстудява както трябва, отворих капака и се оказа, че тръбите са топли, а скоро ходих на майстор и го заредиха. Оказа се, че е за смяна филтър-дехидратор и тия дни ще го сменим.[/quote]
А къде се намира тоя филтър-дихидрататор.Как се стига до него?
А къде се намира тоя филтър-дихидрататор.Как се стига до него?
Re: Климатроник- тестване за студопроизводство-градуси?
Имам някакъв спомен, но не съм сигурен, че температурата трябва да е 7 градуса. А когато нямаш достатъчно газ в системата, тогава компресора изобщо спира да включва и по това разбираш, че трябва да го водиш на преглед. Тръбите в моторния отсег трябва да бъдат студени, когато климатикът ти е наред. Моят започна да не изстудява както трябва, отворих капака и се оказа, че тръбите са топли, а скоро ходих на майстор и го заредиха. Оказа се, че е за смяна филтър-дехидратор и тия дни ще го сменим.[/quote]
А къде се намира тоя филтър-дихидрататор.Как се стига до него?
А къде се намира тоя филтър-дихидрататор.Как се стига до него?
- ivaylodobrev
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 17:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
- ivaylodobrev
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 17:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
температура в купето
някой ще ме светне ли АКО може да се превключва климатроника да показва вътрешна температура.Претполагам че след като си има вътрешен датчик би трябвало да показва и вътрешна температура.Аз сложих един електронен термометър на централната духалка и за около 10 минути показа 3 градуса-навън беше 27.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: температура в купето
ivaylodobrev написа:някой ще ме светне ли АКО може да се превключва климатроника да показва вътрешна температура.Претполагам че след като си има вътрешен датчик би трябвало да показва и вътрешна температура.Аз сложих един електронен термометър на централната духалка и за около 10 минути показа 3 градуса-навън беше 27.
Не съм сигурен, но доколкото знам- климатроника показва желаната вътрешна температура, а колко е дефакто- не се вижда никъде. Не знам дали може да се покаже- примерно- както се визуализира външната ...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Климатроник- тестване за студопроизводство-градуси?
Тъй.
Първо - не може да покаже каква температура излиза от духалкатапонеже той има датчик,който мери температурата в купето,а не на духалката.
Има друг,който мери температурата на въздуха веднага след изпарителя,но тя не е таиз,която излиза на духалката е по-ниска.Затова си се мери с термометър.Неписано правило е,че температурата трябва да е около 10 градуса при празен ход на колата и максимално натоварване на системата - вентилатора на max ,студеното на max и пусната вътрешна циркулация.
Иначе климатиците и климатрониците така или иначе се карат на обслужване на всеки 2 години за да се подменя маслото,което обикаля заедно с фреона в системата и смазва компресора и поддържа гумените съединения живи и свежи.При това опражнение така или иначе системата се "дозарежда" с колкото фреон трябва да има в нея.Това рядко струва повече от 40-50лв. Иначе ако ри гореописаните условия и при околна температура около 30-тина градуса сте на 10-12 градуса,нещата са задоволителни и системата още не е изфирясала съвсем.
Първо - не може да покаже каква температура излиза от духалкатапонеже той има датчик,който мери температурата в купето,а не на духалката.
Има друг,който мери температурата на въздуха веднага след изпарителя,но тя не е таиз,която излиза на духалката е по-ниска.Затова си се мери с термометър.Неписано правило е,че температурата трябва да е около 10 градуса при празен ход на колата и максимално натоварване на системата - вентилатора на max ,студеното на max и пусната вътрешна циркулация.
Иначе климатиците и климатрониците така или иначе се карат на обслужване на всеки 2 години за да се подменя маслото,което обикаля заедно с фреона в системата и смазва компресора и поддържа гумените съединения живи и свежи.При това опражнение така или иначе системата се "дозарежда" с колкото фреон трябва да има в нея.Това рядко струва повече от 40-50лв. Иначе ако ри гореописаните условия и при околна температура около 30-тина градуса сте на 10-12 градуса,нещата са задоволителни и системата още не е изфирясала съвсем.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта