Климатроник - тест за студопроизводство-градуси? Climatronic test Climatic

Техническа и сервизна информация за Passat
savovs
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 03 авг 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Климатроник- тестване за студопроизводство-градуси?

Мнениеот savovs » Пон 26 май 2008 12:19


Имам някакъв спомен, но не съм сигурен, че температурата трябва да е 7 градуса. А когато нямаш достатъчно газ в системата, тогава компресора изобщо спира да включва и по това разбираш, че трябва да го водиш на преглед. Тръбите в моторния отсег трябва да бъдат студени, когато климатикът ти е наред. Моят започна да не изстудява както трябва, отворих капака и се оказа, че тръбите са топли, а скоро ходих на майстор и го заредиха. Оказа се, че е за смяна филтър-дехидратор и тия дни ще го сменим.[/quote]

А къде се намира тоя филтър-дихидрататор.Как се стига до него?




savovs
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 03 авг 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Климатроник- тестване за студопроизводство-градуси?

Мнениеот savovs » Пон 26 май 2008 12:21


Имам някакъв спомен, но не съм сигурен, че температурата трябва да е 7 градуса. А когато нямаш достатъчно газ в системата, тогава компресора изобщо спира да включва и по това разбираш, че трябва да го водиш на преглед. Тръбите в моторния отсег трябва да бъдат студени, когато климатикът ти е наред. Моят започна да не изстудява както трябва, отворих капака и се оказа, че тръбите са топли, а скоро ходих на майстор и го заредиха. Оказа се, че е за смяна филтър-дехидратор и тия дни ще го сменим.[/quote]

А къде се намира тоя филтър-дихидрататор.Как се стига до него?


savovs
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 03 авг 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Климатроник- тестване за студопроизводство-градуси?

Мнениеот savovs » Пон 26 май 2008 12:40


Имам някакъв спомен, но не съм сигурен, че температурата трябва да е 7 градуса. А когато нямаш достатъчно газ в системата, тогава компресора изобщо спира да включва и по това разбираш, че трябва да го водиш на преглед. Тръбите в моторния отсег трябва да бъдат студени, когато климатикът ти е наред. Моят започна да не изстудява както трябва, отворих капака и се оказа, че тръбите са топли, а скоро ходих на майстор и го заредиха. Оказа се, че е за смяна филтър-дехидратор и тия дни ще го сменим.[/quote]

А къде се намира тоя филтър-дихидрататор.Как се стига до него?


Потребителски аватар
ivaylodobrev
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

:-)

Мнениеот ivaylodobrev » Чет 29 май 2008 14:49


:-)


Потребителски аватар
ivaylodobrev
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

температура в купето

Мнениеот ivaylodobrev » Чет 29 май 2008 14:55


някой ще ме светне ли АКО може да се превключва климатроника да показва вътрешна температура.Претполагам че след като си има вътрешен датчик би трябвало да показва и вътрешна температура.Аз сложих един електронен термометър на централната духалка и за около 10 минути показа 3 градуса-навън беше 27.


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: температура в купето

Мнениеот krraynov » Пон 14 юни 2010 18:36


ivaylodobrev написа:някой ще ме светне ли АКО може да се превключва климатроника да показва вътрешна температура.Претполагам че след като си има вътрешен датчик би трябвало да показва и вътрешна температура.Аз сложих един електронен термометър на централната духалка и за около 10 минути показа 3 градуса-навън беше 27.


Не съм сигурен, но доколкото знам- климатроника показва желаната вътрешна температура, а колко е дефакто- не се вижда никъде. Не знам дали може да се покаже- примерно- както се визуализира външната ...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Климатроник- тестване за студопроизводство-градуси?

Мнениеот zfa159 » Пон 14 юни 2010 22:09


Тъй.
Първо - не може да покаже каква температура излиза от духалкатапонеже той има датчик,който мери температурата в купето,а не на духалката.
Има друг,който мери температурата на въздуха веднага след изпарителя,но тя не е таиз,която излиза на духалката е по-ниска.Затова си се мери с термометър.Неписано правило е,че температурата трябва да е около 10 градуса при празен ход на колата и максимално натоварване на системата - вентилатора на max ,студеното на max и пусната вътрешна циркулация.
Иначе климатиците и климатрониците така или иначе се карат на обслужване на всеки 2 години за да се подменя маслото,което обикаля заедно с фреона в системата и смазва компресора и поддържа гумените съединения живи и свежи.При това опражнение така или иначе системата се "дозарежда" с колкото фреон трябва да има в нея.Това рядко струва повече от 40-50лв. Иначе ако ри гореописаните условия и при околна температура около 30-тина градуса сте на 10-12 градуса,нещата са задоволителни и системата още не е изфирясала съвсем.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта