Като си пуснеш на студено климатроника,примерно на LO и за държиш около 2000 оборота то тази тръба дето ти влиза в купето(тънката) трябва да е гореща,а другата тръба трябва да е ледено студена и по нея да кондензира влага(дебелата).
За да не се случи това има няколко варианта,които колегита са ги описали по горе.



klimatronik B4 - пълен ама духа само топло ? ? ??
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Момци , започвате да разправяте разни ...смешки да ви кажа
Ако е запушен така наречения дехидратор , налягането на входа , демек ниското , смукателното налягане ще е много ниско ! И логично , ако няма как фреона фа се върне обратно през изпарителя , как според вас ще се вдигне налягането на "входа" на компресора ? Та ..... ако разликата между ниското и високото налягане е малка , а има достатъчно газ , за съжаление означава най често , че има помлян клапан на компресора или нещо от този род и той не помпи като хората ....неприятно общо взето .....

-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Клапана
А колко приблизително излиза ремонта на този клапан?
- airjohn
- Мнения: 707
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
- Автомобил: 2020 Skoda Karoq
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако си близо до Люлин ето ти един читав сервиз да ти свършат работа
http://www.autofrostcomfort.com/
http://www.autofrostcomfort.com/
Пичове сега се пребирам от сервиз за който ече съм сигурен, че са майстори. Налягането в цялата система се оказа почти еднакво, което означава КОПМРЕСОР - най-неблагоприятното, но какво да се прави. Само кадето дадох пари на тия от VIP сервиз на бул. Ал.Малинов пълни идиоти ама това е. Трябва ми нов копресор това е баце. 

- airjohn
- Мнения: 707
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
- Автомобил: 2020 Skoda Karoq
- Двигател:
- Местоположение: София
В тоя имат и резервни части
http://www.autofrostcomfort.com/
http://www.autofrostcomfort.com/
- stirka
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 14:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
kofata написа:прав си тухла, днес ходих при едни маистори ама само да ми го напълнят. Изчистиха го, махнаха конденза, сложиха масло заредиха с фреон, както пише на стикера на колата и пак - ТОПЛО. Казаха ми обаче че най-вероятно е от този дехидратор ли какво е точно незнам имало нещо запушено, защото налягането от компресора е нормално, но налягането преди компресора (т.е. така нареченото ниско налягане) е високо и там по техните книги излизало уж дехидратора. Казаха ми каде има читав майстор и мисля утре да я закарам на доктор, че се задават жеги.
Много съм ви благодарен на всички взели отношение по въпроса, но ще чакам още свежи идеи.
това е малко тъпо но все пак има мн малка вероятност да си на econ? да не ти пише екон на дисплея? ако пише го изключи това копче.малко вероятно е да е това все пак мн майстори са я гледали но всичко е възможно

- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
airjohn написа:В тоя имат и резервни части
http://www.autofrostcomfort.com/
Е да ама:
http://audibg.com/lofiversion/index.php/t3388-100.html
- ivaylodobrev
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 17:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
без студено
Здрасти колега!Аз имах мисля същия проблем с климатроника.Фреона беше пълен компресора включваше,но нямаше студено.Истудяваше се само тънката тръба но не и дебелата които се намират до въздушния филтър.Оказа се клапите на комресора-неправят налягане в системата.Оправиха ми го само за 70лв.Сега като сложа един термометър на духалката ми показва 3градуса.Ако някой каже дали може да се разбере каква е температурата вътре в копето много ще съм му благодарен!!!
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: без студено
kofata написа:така е при теб, при мен всичко е топло
Четох доста за климатроници по всички форуми. Това което разбрах : климатроника е климатик с управление от електроника и радиаторче за отопление с антифриз, чиято клапа за антифриза се управлява от електромоторче. Според зададената температура и метеорологичните условия електрониката решава дали да пусне отопление и колко силно от радиаторчето за отопление или студено от климатика чрез работа на копресора и изпарителя на фреона вентилатора за въздух с каква скорост да вкарва в купето. От цялата тази сложна система един възел да откаже и всичко отива кино. Само клапата на антифриза да заседне в отворено положение и ще духа топло като калорифер независимо колко градуса си задал на дисплея.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта