klimatronik B4 - пълен ама духа само топло ? ? ??

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 27 май 2008 21:39


Като си пуснеш на студено климатроника,примерно на LO и за държиш около 2000 оборота то тази тръба дето ти влиза в купето(тънката) трябва да е гореща,а другата тръба трябва да е ледено студена и по нея да кондензира влага(дебелата).

За да не се случи това има няколко варианта,които колегита са ги описали по горе.




Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kofata » Вто 27 май 2008 21:46


дам ама при мен всичко е топло :) имало нещо запушено за това е така, поне така ми казаха днес. И утре е ден само пари да имаш за майстори :lol:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 27 май 2008 22:14


Май ми намирисва работата.Някой е видял пачка в теб.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 27 май 2008 22:33


Момци , започвате да разправяте разни ...смешки да ви кажа :) Ако е запушен така наречения дехидратор , налягането на входа , демек ниското , смукателното налягане ще е много ниско ! И логично , ако няма как фреона фа се върне обратно през изпарителя , как според вас ще се вдигне налягането на "входа" на компресора ? Та ..... ако разликата между ниското и високото налягане е малка , а има достатъчно газ , за съжаление означава най често , че има помлян клапан на компресора или нещо от този род и той не помпи като хората ....неприятно общо взето .....


mmmladenov-vw
Мнения: 32
Регистриран на: Пет 13 апр 2007 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Клапана

Мнениеот mmmladenov-vw » Сря 28 май 2008 8:15


А колко приблизително излиза ремонта на този клапан?


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот airjohn » Сря 28 май 2008 8:39


Ако си близо до Люлин ето ти един читав сервиз да ти свършат работа
http://www.autofrostcomfort.com/


Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kofata » Сря 28 май 2008 13:11


Пичове сега се пребирам от сервиз за който ече съм сигурен, че са майстори. Налягането в цялата система се оказа почти еднакво, което означава КОПМРЕСОР - най-неблагоприятното, но какво да се прави. Само кадето дадох пари на тия от VIP сервиз на бул. Ал.Малинов пълни идиоти ама това е. Трябва ми нов копресор това е баце. :(


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот airjohn » Сря 28 май 2008 13:55


В тоя имат и резервни части
http://www.autofrostcomfort.com/


Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kofata » Сря 28 май 2008 16:29


разгледах сайта им като моя, само да видя колко пари е :roll:


Потребителски аватар
stirka
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 14:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот stirka » Сря 28 май 2008 22:25


kofata написа:прав си тухла, днес ходих при едни маистори ама само да ми го напълнят. Изчистиха го, махнаха конденза, сложиха масло заредиха с фреон, както пише на стикера на колата и пак - ТОПЛО. Казаха ми обаче че най-вероятно е от този дехидратор ли какво е точно незнам имало нещо запушено, защото налягането от компресора е нормално, но налягането преди компресора (т.е. така нареченото ниско налягане) е високо и там по техните книги излизало уж дехидратора. Казаха ми каде има читав майстор и мисля утре да я закарам на доктор, че се задават жеги.
Много съм ви благодарен на всички взели отношение по въпроса, но ще чакам още свежи идеи. 8)


това е малко тъпо но все пак има мн малка вероятност да си на econ? да не ти пише екон на дисплея? ако пише го изключи това копче.малко вероятно е да е това все пак мн майстори са я гледали но всичко е възможно :gruebel


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Сря 28 май 2008 23:55


airjohn написа:В тоя имат и резервни части
http://www.autofrostcomfort.com/


Е да ама:


http://audibg.com/lofiversion/index.php/t3388-100.html


Потребителски аватар
ivaylodobrev
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 17:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

без студено

Мнениеот ivaylodobrev » Чет 29 май 2008 7:09


Здрасти колега!Аз имах мисля същия проблем с климатроника.Фреона беше пълен компресора включваше,но нямаше студено.Истудяваше се само тънката тръба но не и дебелата които се намират до въздушния филтър.Оказа се клапите на комресора-неправят налягане в системата.Оправиха ми го само за 70лв.Сега като сложа един термометър на духалката ми показва 3градуса.Ако някой каже дали може да се разбере каква е температурата вътре в копето много ще съм му благодарен!!!


Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: без студено

Мнениеот kofata » Чет 29 май 2008 18:23


така е при теб, при мен всичко е топло :lol:


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: без студено

Мнениеот vladovelin » Вто 03 юни 2008 12:17


kofata написа:така е при теб, при мен всичко е топло :lol:

Четох доста за климатроници по всички форуми. Това което разбрах : климатроника е климатик с управление от електроника и радиаторче за отопление с антифриз, чиято клапа за антифриза се управлява от електромоторче. Според зададената температура и метеорологичните условия електрониката решава дали да пусне отопление и колко силно от радиаторчето за отопление или студено от климатика чрез работа на копресора и изпарителя на фреона вентилатора за въздух с каква скорост да вкарва в купето. От цялата тази сложна система един възел да откаже и всичко отива кино. Само клапата на антифриза да заседне в отворено положение и ще духа топло като калорифер независимо колко градуса си задал на дисплея.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 03 юни 2008 14:38


Правилно со го разбрал.При ми се случва чат пат и не се трае от жега.
Моторчето на клапата ми е прецакано.Т.Е. само обратната му връзка(потинциометъра).



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта