проблем с пасат 2Е-92г - РЕШЕН

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 03 юни 2008 20:19


vaskoto1 е с 2Е ;) Преди време и контролер подаваше, сега не знам какво е станало с него.
Danny boy написа:май остана бензиновата помпа да ти прави номера,и какво значи нямам ламбда сонда.Откачена ли е кво ли.....

Сещам се за още едно, ама той колегата е писал, че уж е проверено- датчика за положението на дроселовата клапа- TPS.




boiadjiata
Мнения: 38
Регистриран на: Пет 23 фев 2007 7:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот boiadjiata » Вто 03 юни 2008 20:38


Danny boy написа:май остана бензиновата помпа да ти прави номера,и какво значи нямам ламбда сонда.Откачена ли е кво ли.....
ами бензиновата помпа я мерихме(на мястото на стартовата дюза закачихме часовник),на празни работи на 2.8,като подадеш газ на3.2.интересното е че като зацикли и не може да качи повече от 1100об.,помпата пак качва на 3.2.фабрично нямам ламбда


boiadjiata
Мнения: 38
Регистриран на: Пет 23 фев 2007 7:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот boiadjiata » Вто 03 юни 2008 20:45


[/quote]
Сещам се за още едно, ама той колегата е писал, че уж е проверено- датчика за положението на дроселовата клапа- TPS.[/quote]даже го откачих,отначало колата тръгна и помислих,че е било от него,ама после пак се издъни :005:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 03 юни 2008 21:08


boiadjiata написа: бензиновата помпа ...на празни работи на 2.8,като подадеш газ на3.2.

Тук нещо не е както трябва... :gruebel
2Е в работен режим трябва да поддържа налягане 2.5 бара на горивото. При подаване на контакт (без да е запалена колата, респективно без вакуум) трябва да вдигне 3 бара. Веднага след запалване да падне на 2.5 и след изгасяне и изчакване минимум 5 минути минималното налягане трябва да е 2 бара. Така пише по дебелите книги и го наблюдавах и при мен.
Вдигнатото налягане може да е от неточност на компресомера, но може и регулатора на горивото да се е прецакал. Второто е по-вероятно, защото не трябва налягането да зависи от оборотите. Единствения начин да се променя е от повишеното напрежение от генертора при по-високи обороти (при празен ход обикновено е под необходимите 13.2V)
Тогава при по-голямо налягане на горивото е възможно да дави.
Провери и друго- спри газта, но я спри директно от кранчето на бутилката. Идеята е да не би да испуска клапана на газовата и пак да се получава задавяне на колата.

Иначе първата идея, дето ми хрумна когато вчера видях темата беше за разбита ос на делкото и от там промяна на центровката, ама тогава и на газ щеше да се гъбарка, гадта!...


boiadjiata
Мнения: 38
Регистриран на: Пет 23 фев 2007 7:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот boiadjiata » Сря 04 юни 2008 20:20


днес проверих и варианта с газта,ама и от това не е,а зареждането на алтернатора е ОК. :banghead:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 04 юни 2008 21:00


Не поставям под съмнение зареждането ;)
Просто при ниски обороти е нормално напрежението да е под номиналната стойност.
Обиколи и при някой друг да премери налягането на горивото с друг манометър. За сверка.


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Сря 04 юни 2008 21:27


boiadjiata написа:
radotom написа:Сещам се за още едно, ама той колегата е писал, че уж е проверено- датчика за положението на дроселовата клапа- TPS.
даже го откачих,отначало колата тръгна и помислих,че е било от него,ама после пак се издъни :005:

Аз никъде не прочетох този датчик да е проверен (заменен), но като препатил с този датчик мога да опиша симптомите, които бяха при мен:
1. На ПХ оборотите играеха
2. На ППХ имаше едно много неприятно придърпване
3. При ускорение, трябваше плавно да действам с педала, защото двигателя заглъхваше

Поне ако си го свалял, да беше го почистил. При мен проблема се оказа две студени спойки-
датчика ми е стария, дори и разхода на гориво падна... :)
... а ето една тема в подкрепа на тезата на MITKO_DVD- дюзи

п.п. Радо, за "дебеленкюто" не съм забравил, чакам удобен момент...
алармата свири по- добре и от .... чужда невеста!!!


boiadjiata
Мнения: 38
Регистриран на: Пет 23 фев 2007 7:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот boiadjiata » Сря 04 юни 2008 22:09


благодаря за инфото,колеги.за утре бях запланувал сваляне на шината с дюзите,за да ги пуснат на прочистване и ще проверя и датчика на дросела,после ще пиша :roll: налягането на помпата го мериха в още един сервиз,щото като видяха как се държи,и не вярваха,ч е всичко е наред


boiadjiata
Мнения: 38
Регистриран на: Пет 23 фев 2007 7:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот boiadjiata » Чет 05 юни 2008 19:03


значи днес изчистиха дюзите,разглобих датчика на дросела-имаше малко мърсотия по пистата и тествахме.явно наистина е имала някакво запушване по дюзите,защото двигателя заспа.но радостта ми бе кратка-като си тръгнах от сервиза,пак започна да придърпва.одеве отидох на темпо-младост до сервиза,момчетата огледаха колата и казаха,че според тях се дави,нищо,че не се изфорсирва на пълна газ.след още малко оглед майстора разклати температурният датчик,който стои точно зад моторчето за празен ход и колата оправи оборотите.свалих мръсника и като го разгледах отблизо видях,че му е спукан бакелита и клемата се движи.взех друг датчик от едни познати и сега колата направо спи :yeaha:


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Мнениеот Гергин » Пон 09 юни 2008 8:39


:Mr Green Fun :beer
честито. Бая те е измъчила, ей.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 40 госта