HELP...МАСЛОТО ИЗБИ ОТ ФИЛТЪРА

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kosyo9
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 13 сеп 2005 11:51
Автомобил: VW PASSAT 6
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kosyo9 » Пон 10 окт 2005 13:36


Здравейте фенове колеги! Колата ми е готова вече. :lol: Смениха ми главата на мотора със всичките му там "салтанати" (шлайфане, напасване към блока, гарнитура..). Значи, според масторът, нещо е сипвано в маслото или в охлаждането, което се е пресекло и е запушило некакви канали и разпределителният вал му се е е.... мамата :evil: Затова е изхвърляло маслото. Добре че имах късмет и намерих читава глава, втора ръка за моят змей. Колеги, обаче да ви питам нещо друго? Като опитвам да запаля сутрин, ми се губят тоците. Смених акумулатора с друг, проверих стартера и всички връзки по веригата, всичко е ОК. Но пак го прави ефекта, чак на 5-тия/6-тия път запалва! Обаче, забелязах като накарах друг да опитва да запали, а аз гледах по мотора като "теле" к'во става, че при опит за запалване, мотора има едно "камшично" завъртане на обратно :?: (все едно, че се опитва да завърти на обратна посока и тока се вдига в стартера/тормози се и спира) Ако имате някаква идея, моля ви споделете! :idea: Понеже, майстора отиде до Италия и не знам, да не би при смяната на главата, нещо не са зацепили както трябва. :?:

Константин (^_^)




Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Пон 10 окт 2005 19:17


ей мамка им на тез дет са ти пипнали колицата - ръчичките да им изсъхнат и пишкити и те -

по темата - аз бих проверил зацепването като първа стъпка


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

трябва да се барне ценровката - задължително

Мнениеот kossel » Чет 13 окт 2005 7:32


трябва да се барне ценровката - задължително , в момента както го описваш е дадено голямо предварене , аз така си правеш едно време като карах само на газ , трябва да върнеш 5-7 градуса и си готов


Потребителски аватар
kosyo9
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 13 сеп 2005 11:51
Автомобил: VW PASSAT 6
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: трябва да се барне ценровката - задължително

Мнениеот kosyo9 » Чет 13 окт 2005 8:21


kossel написа:трябва да се барне ценровката - задължително , в момента както го описваш е дадено голямо предварене , аз така си правеш едно време като карах само на газ , трябва да върнеш 5-7 градуса и си готов


Ще опитам. Обаче, като дам по голямо предварение, как ще се отрази в режима на мотора като карам и аз на газ? Не ми е ясно, каква центровка е по удачна :roll: - между бензин и газ?


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

ох сбърках

Мнениеот kossel » Чет 13 окт 2005 9:08


исках да кажа да намалиш предваренето за да не ти връща двигателя обратно като палиш.. Т.Е в момента ти е голямо предваренето и трябва да го намалиш а не да го увеличваш


Потребителски аватар
kosyo9
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 13 сеп 2005 11:51
Автомобил: VW PASSAT 6
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ох сбърках

Мнениеот kosyo9 » Чет 13 окт 2005 12:40


kossel написа:исках да кажа да намалиш предваренето за да не ти връща двигателя обратно като палиш.. Т.Е в момента ти е голямо предваренето и трябва да го намалиш а не да го увеличваш


OK Разбрах. Довечера ще опитам.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: difata и 59 госта