Пасат Б 5.5 се произвежда и предлага от 2000 до 2005 година. Премиерата на Б 6 е през март 2005 на женевския автосалон. Продажбите на Б 6 в Европа започват от лятото на 2005. До тогава, всичко що е Пасат (нов) е 5.5 За справка : http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat#Passat_Mk5_.28B5.2FB5.5.29_.281996.E2.80.932005.29
Лично аз не бих отдавал предпочитание на AFN срещу AVF не заради това, че карам кола с втория, не защото е с 20 к.с. по-маломощен, а заради с почти 1/3 по-малкия въртящ момент (235 срещу 310 Nm в полза на AVF).
При чип тунинг AVF развива до 163 к.с. и над 380 Nm без опасност за мотора, нещо, което е непостижимо за AFN.



С какво PASSAT В5.5 е по-добър от PASSAT В5
- syncro fen
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пампорово
Благодаря за мненията Ви!
Искам да внеса малко информация за сегашния ми Пасат и новото предложение, та преценката да е по точна.
Като екстри и двата са почти еднакви - кожи, климатроници, 1.9 куб/см дизели - съответно 110 кс - 1997г. и 131 кс - 2001г. , махагони, ЛДЖ, и т.н. - дори и двата са тъмно сини металици. Нямат само навигации! Незнам единствено дали новият е с ксено и дали има вграден от производителя ченджър. Вижда се само, че има подгряване на седалките и ЕSP. Единственият му собственик е 38 нобор - тоест 70 годишен и е съсед на мой приятел живеещ в Италия от 10 години. Колата е гаражна и е само на 72 хил. км - доказуеми с уникално запазеното и състояние. Имам 20 дни да реша дали да я взема, тогава дъртия баро ще се зарадва с чисто нова 6-ца!
Ще метна в гаража няколко снимки на новото предложение В5.5 - да го прецените как е!
Искам да внеса малко информация за сегашния ми Пасат и новото предложение, та преценката да е по точна.

Като екстри и двата са почти еднакви - кожи, климатроници, 1.9 куб/см дизели - съответно 110 кс - 1997г. и 131 кс - 2001г. , махагони, ЛДЖ, и т.н. - дори и двата са тъмно сини металици. Нямат само навигации! Незнам единствено дали новият е с ксено и дали има вграден от производителя ченджър. Вижда се само, че има подгряване на седалките и ЕSP. Единственият му собственик е 38 нобор - тоест 70 годишен и е съсед на мой приятел живеещ в Италия от 10 години. Колата е гаражна и е само на 72 хил. км - доказуеми с уникално запазеното и състояние. Имам 20 дни да реша дали да я взема, тогава дъртия баро ще се зарадва с чисто нова 6-ца!
Ще метна в гаража няколко снимки на новото предложение В5.5 - да го прецените как е!
- syncro fen
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пампорово
- Grizzlito
- Мнения: 732
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
- Автомобил: Volkswagen T5 4motion
- Двигател: AXE 2006
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравейте, ще се опитам и аз да дам някво мнение тъй като съм имал и B5 AFN и сега B5.5 AVF при мен разликите са много защото предния ми беше Basic а този е High Line
но има доста подбрения по интериора, неща които се чупеха на стария като например капаците на сенниците дето задействат плафоните е решен мн добре, AVF е със 6 ск , B5.5 има 8 air bags, рапзолага с ESP a Б5 само с ASR . като цяало много ми харесва, относно двигателя трябва да кажа че има разлика но не е умопомрачителна, AFN съшо много вървеше
иначе като цяло според мен В5,5 си залужава повече защото като подръжка е на едни цени с В5 а има по съвременен вид 



- syncro fen
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пампорово
- syncro fen
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пампорово
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта