


климатрoник на PASSAT B3-ръководство за употреба
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Проблема не е задължително да ти е в самия мотор, а може да е по блока за управление. Например изгорял някакъв транзистор имаше при мен и не управляваше изобщо клапата за посока.
По това което видях при ремонта, сваля се жабката и барчето и получаваш достъп до голяма част от системата. После почваш да мериш с мултицета дали се подава напрежение към моторчетата и си правиш извода къде е проблема - това супер общо казано. Провери си също и вакумите - напукани/извадени маркучета.
Успех.
По това което видях при ремонта, сваля се жабката и барчето и получаваш достъп до голяма част от системата. После почваш да мериш с мултицета дали се подава напрежение към моторчетата и си правиш извода къде е проблема - това супер общо казано. Провери си също и вакумите - напукани/извадени маркучета.
Успех.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Предстои ми да разчастя целия климатроник.....ще сменям радиаторче за парното и ще ремонтирам клапите.....доколкото съм разглеждал като се свали жабката има достъп до ел. мотора,до единия мотор-позиционер и май до едни датчик (тогава гледах друго и не съм обръщал много внимание).Иначе ако се разглоби барчето под радиото май се стига до другите джаджи.Основния контролер май е една платка зад панела за управление.От него тръгва едно кабелче и заминава отзад зад панела и там мернах нещо като голяма платка......като тръгна да разглобявам то ше си покаже 

- kiiko
- Мнения: 122
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Костинброд
ако може и на мен едно ръководство kiiko@abv.bg
за да не пускам нова тема (да ме извини колегата
( напълних си климатроника и сега след като го пусна работи малко след това спира след малко пак се пуска и така проверих идва ток до компресора масата си я пуснах аэ че нещо се базикаше забелязах че докато работи перката работи и тои
за да не пускам нова тема (да ме извини колегата

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен се появи следния проблем - от време на време си спира сам вентилатора за въздуха в купето.Пише грешка 4124 - мотор на вентилатора.Вероятно става дума за спукана спойка или хлабава връзка някъде - ще се види като разглобявам за радиаторчето на парното за какво иде реч.
Ако някой има идея да сподели - ще се радвам
Ако някой има идея да сподели - ще се радвам

zfa159 написа:При мен се появи следния проблем - от време на време си спира сам вентилатора за въздуха в купето.
Може и да е съвсем проста причина - ниско напрежение на акумулатора.
Провери дали генератра зарежда акумулатора- при включени всички консуматори - фарове, климатроник, подгряване на задното стъкло, стопове и ако се досетиш още нещо, напрежението на клемите на акумулатора (при рабитещ двигател) не трябва да е под 13,1V.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ARusev написа:zfa159 написа:При мен се появи следния проблем - от време на време си спира сам вентилатора за въздуха в купето.
Може и да е съвсем проста причина - ниско напрежение на акумулатора.
Провери дали генератра зарежда акумулатора- при включени всички консуматори - фарове, климатроник, подгряване на задното стъкло, стопове и ако се досетиш още нещо, напрежението на клемите на акумулатора (при рабитещ двигател) не трябва да е под 13,1V.
Наред е


Ще съм ви благодарен ако ми пусне някой и на мен това ръководство.При мен централната конзола спря да духа-нито в краката нито в лицето.Останаха само на прозореца и двете врати. bobu@abv.bg
Здравейте, колеги !
Благодаря на всички, включили се в темата. Бяха разменени много мисли и материали.
Трябва да отбележа, обаче, че всъщност истинското ръководство за ползване на климатроника на B3-B4 не беше открито. Поне аз не достигнах до него. А става въпрос за доста обемист документ, съдържащ поне 80 страници - информацията ми е от преглед на чужди форуми с доста стара дата, поради което не ми беше удобно да опитвам да се включвам в тях.
Все пак тази тема върви вече доста време и аз оставам с надеждата, че търсеното ръководство ще се появи
Благодаря на всички, включили се в темата. Бяха разменени много мисли и материали.
Трябва да отбележа, обаче, че всъщност истинското ръководство за ползване на климатроника на B3-B4 не беше открито. Поне аз не достигнах до него. А става въпрос за доста обемист документ, съдържащ поне 80 страници - информацията ми е от преглед на чужди форуми с доста стара дата, поради което не ми беше удобно да опитвам да се включвам в тях.
Все пак тази тема върви вече доста време и аз оставам с надеждата, че търсеното ръководство ще се появи
Колега Петър Петров (имаше един такъв сайт с тия имена на VW, ако не се лъжа), а и не само той ако някой иа нещо такова ще съм му благодарен да изпрати иструкцията на velinrivanov@abv.bg.
но ми се струва добра идея да го акчиш в някой сайт и да дадеш линка, че станахме мноо маймуни на клона.
но ми се струва добра идея да го акчиш в някой сайт и да дадеш линка, че станахме мноо маймуни на клона.
климатроника ми се повреди
колеги от известно време климатроника ми придоби собствен характер отначало отказа едно копче,после друго,сега отказа да духа топло,а радиатора на парното е топъл.според мен има проблем някаде в таблото за управление но.....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта