климатрoник на PASSAT B3-ръководство за употреба

Техническа и сервизна информация за Passat
kokopasat
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 02 юли 2008 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Мнениеот kokopasat » Пет 04 юли 2008 17:04


Да не ставаме банални но и на мен ако може kokopasat@abv.bg




Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Нед 06 юли 2008 10:49


Проблема не е задължително да ти е в самия мотор, а може да е по блока за управление. Например изгорял някакъв транзистор имаше при мен и не управляваше изобщо клапата за посока.
По това което видях при ремонта, сваля се жабката и барчето и получаваш достъп до голяма част от системата. После почваш да мериш с мултицета дали се подава напрежение към моторчетата и си правиш извода къде е проблема - това супер общо казано. Провери си също и вакумите - напукани/извадени маркучета.

Успех.


Потребителски аватар
popas
Мнения: 82
Регистриран на: Нед 18 май 2008 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бяла (Варненска област)

Мнениеот popas » Пон 07 юли 2008 19:33


Благодаря за саветите. А някой можели да ми каже какви напрежения трябва да имам по различните изводи зада мога да меря с мултицета?


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Вто 08 юли 2008 23:33


ако може и една инструкция и на мен (къде ли съм го чел),
velinrivanov@abv.bg


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 08 юли 2008 23:38


Предстои ми да разчастя целия климатроник.....ще сменям радиаторче за парното и ще ремонтирам клапите.....доколкото съм разглеждал като се свали жабката има достъп до ел. мотора,до единия мотор-позиционер и май до едни датчик (тогава гледах друго и не съм обръщал много внимание).Иначе ако се разглоби барчето под радиото май се стига до другите джаджи.Основния контролер май е една платка зад панела за управление.От него тръгва едно кабелче и заминава отзад зад панела и там мернах нещо като голяма платка......като тръгна да разглобявам то ше си покаже ;)


Потребителски аватар
kiiko
Мнения: 122
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 17:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костинброд

Мнениеот kiiko » Чет 10 юли 2008 21:08


ако може и на мен едно ръководство kiiko@abv.bg
за да не пускам нова тема (да ме извини колегата :beer ( напълних си климатроника и сега след като го пусна работи малко след това спира след малко пак се пуска и така проверих идва ток до компресора масата си я пуснах аэ че нещо се базикаше забелязах че докато работи перката работи и тои


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 10 юли 2008 21:20


При мен се появи следния проблем - от време на време си спира сам вентилатора за въздуха в купето.Пише грешка 4124 - мотор на вентилатора.Вероятно става дума за спукана спойка или хлабава връзка някъде - ще се види като разглобявам за радиаторчето на парното за какво иде реч.
Ако някой има идея да сподели - ще се радвам :)


ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ARusev » Чет 10 юли 2008 21:49


zfa159 написа:При мен се появи следния проблем - от време на време си спира сам вентилатора за въздуха в купето.


Може и да е съвсем проста причина - ниско напрежение на акумулатора.
Провери дали генератра зарежда акумулатора- при включени всички консуматори - фарове, климатроник, подгряване на задното стъкло, стопове и ако се досетиш още нещо, напрежението на клемите на акумулатора (при рабитещ двигател) не трябва да е под 13,1V.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 10 юли 2008 23:08


ARusev написа:
zfa159 написа:При мен се появи следния проблем - от време на време си спира сам вентилатора за въздуха в купето.


Може и да е съвсем проста причина - ниско напрежение на акумулатора.
Провери дали генератра зарежда акумулатора- при включени всички консуматори - фарове, климатроник, подгряване на задното стъкло, стопове и ако се досетиш още нещо, напрежението на клемите на акумулатора (при рабитещ двигател) не трябва да е под 13,1V.

Наред е ;) Някоя връзка е понеже при дупка изгасва а на следващата тръгва ;) Или е спойка или някое кабелче.


bobu
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот bobu » Нед 13 юли 2008 8:59


Ще съм ви благодарен ако ми пусне някой и на мен това ръководство.При мен централната конзола спря да духа-нито в краката нито в лицето.Останаха само на прозореца и двете врати. bobu@abv.bg


ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ARusev » Пон 14 юли 2008 21:25


Здравейте, колеги !

Благодаря на всички, включили се в темата. Бяха разменени много мисли и материали.
Трябва да отбележа, обаче, че всъщност истинското ръководство за ползване на климатроника на B3-B4 не беше открито. Поне аз не достигнах до него. А става въпрос за доста обемист документ, съдържащ поне 80 страници - информацията ми е от преглед на чужди форуми с доста стара дата, поради което не ми беше удобно да опитвам да се включвам в тях.
Все пак тази тема върви вече доста време и аз оставам с надеждата, че търсеното ръководство ще се появи


IvanZag
Мнения: 99
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот IvanZag » Вто 15 юли 2008 7:48


Колеги, това което пуснах на някой са материали за принципа устройството и работата на климатика. Повечето материали са събрани от форума. Ръководство специално за В3 и В4 нямам. Според мен дали ще е за В3, В4, В5 е все едно, но това си е мое мнение. :wink:


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Мнениеот velinsl » Сря 16 юли 2008 0:30


Колега Петър Петров (имаше един такъв сайт с тия имена на VW, ако не се лъжа), а и не само той ако някой иа нещо такова ще съм му благодарен да изпрати иструкцията на velinrivanov@abv.bg.

но ми се струва добра идея да го акчиш в някой сайт и да дадеш линка, че станахме мноо маймуни на клона.


Потребителски аватар
lacinko
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 18:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lacinko » Вто 07 окт 2008 20:03


Прати и на мене lacinko@abv.bg :P


nanev_n
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 09 окт 2008 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

климатроника ми се повреди

Мнениеот nanev_n » Чет 09 окт 2008 17:47


колеги от известно време климатроника ми придоби собствен характер отначало отказа едно копче,после друго,сега отказа да духа топло,а радиатора на парното е топъл.според мен има проблем някаде в таблото за управление но.....



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта