Мнения за Пасат 2002-2003г?
- passat4o
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пет 22 фев 2008 22:00
- Автомобил: VW PASSAT BlueTDI 143 кс
- Двигател: CBAC
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Колега,колите са добри,но откъм поддръжка няма да е като голфетката... още повече дизелът...едно че е скъпо горивото,второ че самата поддръжка на дизелов двигател е много по-сурова...иначе са добри,помпа - дюза , много издръжливи. Поне аз съм доволен от моето добиче,макар че за половин година съм дал близо 1 500 лв за поддръжка...без да включвам гумите .... ти си решаваш,но ако аз сега ще си купувам бих предпочел 1.8Т или 2.6 V6 бензин... Успех!!!
- jungleboy
- Мнения: 86
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 21:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Моя 1.9tdi 130 коня го карам 1 година, минал съм 19000 км и тия легенди за окачването нещо не мога да ги разбера. За толкова време не се е разтропало нищо. Мисля че хората които "сменят окачване всяка година" се поизсилват
Иначе като разход - варира междуградско от 5.5 до 6.5 дизел, рекорда ми с 1 резервоар е 960 км , което е под 5.5 даже. Градско е божа работа , бих казал 7.5 - 8 в София с доста седене на едно място

Иначе като разход - варира междуградско от 5.5 до 6.5 дизел, рекорда ми с 1 резервоар е 960 км , което е под 5.5 даже. Градско е божа работа , бих казал 7.5 - 8 в София с доста седене на едно място

- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз до сега не съм чул някой който кара Б5 или Б5.5 да се оплаче от окачването, оплакват се повече хора чули недочули а не реалните собственици на колата.
Проблема на това окачване не му е че не е издръжливо а че е малко по сложно устроено и има повече компоненти. Това е моето мнение.
Имам един приятел с Б5.5 4х4 дето за 120 000 километра веднъж до сега е дал 800 лева в Юнитрейд и 2 - 3 пъти е сменял нещо дребно по окачването.
А колата се кара по няма такива пресечени местности.
Само като и се видят предната и задната броня става ясно.
До сега не съм се возил на бензинов 5.5 но от 131 кс. дизела съм направо очарован:)
Може би като ми дойде до глава6та да сменям носачи ще си променя мнението
Като си взех колата смених два носача че тропа и сложих от по 60 лева горни и 20 000 километра не са се разтропали, пък незнам:)
Проблема на това окачване не му е че не е издръжливо а че е малко по сложно устроено и има повече компоненти. Това е моето мнение.
Имам един приятел с Б5.5 4х4 дето за 120 000 километра веднъж до сега е дал 800 лева в Юнитрейд и 2 - 3 пъти е сменял нещо дребно по окачването.
А колата се кара по няма такива пресечени местности.
Само като и се видят предната и задната броня става ясно.
До сега не съм се возил на бензинов 5.5 но от 131 кс. дизела съм направо очарован:)
Може би като ми дойде до глава6та да сменям носачи ще си променя мнението



Като си взех колата смених два носача че тропа и сложих от по 60 лева горни и 20 000 километра не са се разтропали, пък незнам:)
- Tedo-
- Мнения: 253
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Dobermansp написа:Извънградско с клима - 8.0, (ако караш икономично)
Това, колега skotis някак си не ми звучи икономично
Ако я понастъпиш, то работата отива ... да не казвам къде.
Ако бензиновите ви дават реално такава консумация на междуградско, то директно или на дизел отивам или трябва моментално да се "газифицирам" иначе...
ами нали писах, ама кой да чете... до София-Халкидики-Солун-Халкидики(до Солун на пазар и обратно)-обиколка из Халкидики-София /около 600-700км или повече/: 1.8Т - разход 7.5, 1.9ТДИ разход 5.3...
и двете посотянно с климатик, каране в пакет и бавничко /80-100кмч/
Аз заредих догоре в София и на връщане заредих в Благоевград, макар че имах гориво да се прибера... Колегата с 1.8Т зареди догоре на излизане от БГ и навръщане като влезохме в БГ му беше почти празен резервоара...
Градско в София /Изток - Младост -Панчарево/ из идеалния център избягвам да се завирам, среден разход с климатик 7.5до8/100 рядко до 8.5/100 като уцеля големи задръствания...
Колата е с климатроник и когато навън е 25-30 и нагоре градуса, не си и помислям да го спирам /не съм бакшиш в крайна сметка/...
трябва да се има в предвид и че съм с най-широките гуми за модела /Highline/ 225/45/17

- Tedo-
- Мнения: 253
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
50-60 хиляди... е*аси това много ли е?
Предишната ми кола беше Рено Меган Комби - нова от магазина... 102х.км . юнашко каране - нито един ремонт на окачването... като я продавах, 2 купувача я гледаха в 2 различни сервиза...
от цялото гледане, единствената забележка беше, че спирачните дискове и накладките са за смяна...
не ме плашете... дотук съм му навъртял 30 хиляди на пасатора и слава богу няма нищо за ремонт по ходовата част...
иначе - ангренаж и ремъци, ролки, водна помпа... /все консумативи/ - 900лв с труда /150лв/
маркуч за турбото - 178лв
последователно ляв и десен маншон на полуоска /през един месец/... не им помня вече цената... до морето и обратно /постоянна скорост 160-180кмч/ - "бум" маншонче... второ ходене - "бум" второто маншонче...
Определено В5.5 не е най-надеждната кола, но пък си е гъзарийка -
имам още една кола за горе-долу същите пари и 1г. по-стара, над 2 пъти повече километри пробег, малко досадна за каране, но затова пък здрава до безобразие...

Предишната ми кола беше Рено Меган Комби - нова от магазина... 102х.км . юнашко каране - нито един ремонт на окачването... като я продавах, 2 купувача я гледаха в 2 различни сервиза...
от цялото гледане, единствената забележка беше, че спирачните дискове и накладките са за смяна...
не ме плашете... дотук съм му навъртял 30 хиляди на пасатора и слава богу няма нищо за ремонт по ходовата част...
иначе - ангренаж и ремъци, ролки, водна помпа... /все консумативи/ - 900лв с труда /150лв/
маркуч за турбото - 178лв
последователно ляв и десен маншон на полуоска /през един месец/... не им помня вече цената... до морето и обратно /постоянна скорост 160-180кмч/ - "бум" маншонче... второ ходене - "бум" второто маншонче...
Определено В5.5 не е най-надеждната кола, но пък си е гъзарийка -
имам още една кола за горе-долу същите пари и 1г. по-стара, над 2 пъти повече километри пробег, малко досадна за каране, но затова пък здрава до безобразие...
- dimoboy
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 11 яну 2006 12:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
brabus написа:П.П. Намерил е някакъв търговец в САЩ, който с доставка до Бг продава 8те носача за 550$. Мисля че си ги е поръчал, за да ги има, защото тук в Бг само за единия даде 190 лв.

Само за инфо на колегите с разтропано окачване => в Ауди форума един колега продава комплекти с цялото окачване(8 носача+2 биалетки+2 кормилни накрайника+всички болтове) за 525лв. Окачването е Мейд ин Джърмани...
- passat4o
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пет 22 фев 2008 22:00
- Автомобил: VW PASSAT BlueTDI 143 кс
- Двигател: CBAC
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
ами колега,не е много наистина,още повече,че старата ми кола никога не съм сменял окачвания и вози все още перфектно,говоря за мерцедес 190Д,но ако не ми вярваш,отиди в някой оторизиран сервиз или провери в нет-а , по принцип на носачите им дават около 40 - 50 000 км ..... Със сигурност може и над 100 да се минават,но не и по нашите хубави пътища,тук не е Германия...!
- Dobermansp
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 10:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега, тук хората ти казват взимай бензин. Не знам обаче някой от тях карал ли е дизел. Не вярвам. Веднъж сложиш ли крака на дизеловия мотор - няма слизане. Крайно грешно мислене е това - 2008 година тепърва да взимаш бензин. Аз карам вече година и половина 1.9ТДИ 130КС - И за нищо друго не си мисля. Конкретни цифри - над 6.8 /100 извън града не е давал, а това беше до Ст. Загора и обратно, с климатик и винаги над 150км/ч. Вчера до земенския манастир - не бързо каране, но не и бавно - 5.2 с климатик. Не се занимаваш с газ, уредби, реглажи.. Само си караш. Относно поддръжката - когато се налага си има своята не ниска цена - няма, какво да те заблуждаваме - поддръжката е скъпа. Почти всичко, което ти се случи е над 150 - 200лв, но пък не мисля, че ще ти случва толкова често. Колата е комфортна, голяма, вози чудесно, върви като змей. Много е пъргав двигателя и купето изобщо не му е проблем. 6 скорости си намираш и знаеш, че имаш хубава кола. След Голфа, ще трябва да свикваш с габаритите. Съвет - ако намериш с парктроник отзад - водиш с 1:0
êàðàì ïàñàòà îò 3 ã. èìàì ïúëíà ïðåäñòàâà çà íåãî ìèíàë ñúì 100000êì. äèçåëà å ìíîãî äîáúð ðàçõîäà êàêòî ñàì ðàçáèðàø å óíèêàëåí íîâèòå íå ñà òîëêîâà äîáðå ñ õàð÷åíåòî. ïîäðúæêàòà íå å îñîáåíî åâòèíà íî êàêâîòî ñìåíèø çàáðàâÿø. îòïðåä ñà ïî 2 ãîðíè àëóìèíèåâè íàêðàèíèêà / ïî îêîëî 90ëâ./ è äîëåí íîñà÷ ìàëêî ïî ñêúï. ñ ðåìúê å è öÿëàòà ñìÿíà ñ ìàñëî, âîäíà ïîìïà è ðîëêè å îêîëî 550ëâ. íàé ãîëåìèÿ ïðîáëåì êîéòî ñúì èìàë áåøå ñúñ ñúåäèíèòåëÿ òîé å äâóìàñîâ è ïúëíèÿ êîìïëåêò ñòúïâà 1100ëâ /îðèãèíàë/ àç ëè÷íî íå áèõ âçåë áåíçèí ñåãà ñúì ïîðú÷àë ññ-òî /êóïå ïàñàò/ è ïàê äèçåë 2.0ä 140ê.ñ. íî øòå õàð÷è ïîâå÷å âå÷å íå ãè ïðàâÿò ïîìïà äþçà , à êîìúí ðèúë êàòî âñè÷êè îñòàíàëè ïîìïà äþçàòà íÿìà ðàâíà. óñïåõ
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, georgi_1986, joker66, tyhrh и 37 госта