
От какво става термостат на 82-84 гр. за 1.8 ABS мотор
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Идея нямам.Единствения проблем е,че клапите са ми поизгоряли вече и не се охлажда оптимално вътрешния радиатор (няма читаво обдухване) и оттам на климатика се налага да работи постоянно и пусна ли го компресора съвсем рядко спира да работи а по принцип не е предвиждано да работи така ами да поддържа някаква температура постоянна и да спира за известно време.
Иначе незнам ако вътре не използваш охладителната мощ това влияе ли на загряването на предния радиатор.
Аз не съм пълнил фреон откакто съм взел колата - нямам идея дали е повече отколкото трябва
Иначе незнам ако вътре не използваш охладителната мощ това влияе ли на загряването на предния радиатор.
Аз не съм пълнил фреон откакто съм взел колата - нямам идея дали е повече отколкото трябва

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сега пак я карах и имам следните наблюдения :
-малко по-бавно загрява от преди и то само до към 80 градуса.Ако спра някъде за малко вдига 90,пали перката и сваля на 80 пак.
Направи ми впечатление,че като изгася колата (беше на 90 градуса точно) перката остана да работи още около 2 минути след като я бях изгасил.
Прегледах въздуховода отдолу под бронята - от край до край е отворен (от куката за теглена почти до другия халоген.....по цялата дължина на радиатора).
Докато работеха перките си сложих ръката отпред пред радиатора - тегли си въздух според мен нормално.
-малко по-бавно загрява от преди и то само до към 80 градуса.Ако спра някъде за малко вдига 90,пали перката и сваля на 80 пак.
Направи ми впечатление,че като изгася колата (беше на 90 градуса точно) перката остана да работи още около 2 минути след като я бях изгасил.
Прегледах въздуховода отдолу под бронята - от край до край е отворен (от куката за теглена почти до другия халоген.....по цялата дължина на радиатора).
Докато работеха перките си сложих ръката отпред пред радиатора - тегли си въздух според мен нормално.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами трябва да ги разменя на датчика.По принцип едва ли ще има ефект понеже докато работи климатроника перките веят дефакто на 2-ра степен независимо от градусите.Все ак ще ги разменя да видя какво ще се получи.
Иначе днес повече от 95 не е вдигала засега ама е още хладно навън (26 градуса).
Благодаря!
Иначе днес повече от 95 не е вдигала засега ама е още хладно навън (26 градуса).
Благодаря!
Колега виж тук какви термостати има за ABS мотора http://avtocatalog.org/index.php?option ... Itemid=171 Наистина повечето са на 87 градуса но има и на други. Например TOPRAN /колкото и некачествени продукти да има на българския пазар с тази марка в Германия едва ли са такива/ имат термостати за тоя мотор на 71, 75, 87, 102 градуса. Друг е въпроса къде могат да бъдат намерени.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
lrlmodo написа:Vernet в Евро07 има за ABS мотора на 80 градуса
Днес питах - казаха ми,че Вермет имат за 87 ама имаха някакъв проблем със складовата.Трябва да ида да ги питам на място за по-сигурно.Вероятно имат по-нискотемпературен понеже да кажем в Италия климата е доста по-различен от този в Германия и както има различни гарнитури за глава за различните климатични пояси вероятно това е така и за да термостатите.Отделно според колегата Тhe Machine (мой стар познайник) за газта е по-добре двигателя да работи на малко по-ниска температура от тази за бензина,така че около 80 ми се вижда доста добро

Сега разгледах в online каталога им - излиза само 87 градусов

Благодаря колега!
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
zfa159 написа: .......................Отделно според колегата Тhe Machine (мой стар познайник) за газта е по-добре двигателя да работи на малко по-ниска температура от тази за бензина,така че около 80 ми се вижда доста добро
.....................................!
Tова ми стана интересно, приканвам колегата The_machine да обясни зашо е така

- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
mafiota написа:zfa159 написа: .......................Отделно според колегата Тhe Machine (мой стар познайник) за газта е по-добре двигателя да работи на малко по-ниска температура от тази за бензина,така че около 80 ми се вижда доста добро
.....................................!
Tова ми стана интересно, приканвам колегата The_machine да обясни зашо е така
Предполагам е имал в предвид по високата температура на изгаряне на газта която би могла да бъде предспоставка за загряване ...
Но ако примерно охладителната система на автомобила успява да го задържи при всякакво натоварване в рамките на 90-95 градуса мисля, че няма проблем ... но все пак нека да си каже :0
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Доколкото на мен ми обесняваше или доколкото аз го разбрах двигателя достига по-голяма ефективност при малко по-ниска температура спрямо ефективността при бензина.Не е учудващо в предвид това,че все пак двете горива са различни и по химичен състав и по октаново число.
Все пак като се вясне насам да каже какво е имал в предвид....помня,че търсеше за неговия Пасат по-нискотемпературен термостат точно с тази идея.
Все пак като се вясне насам да каже какво е имал в предвид....помня,че търсеше за неговия Пасат по-нискотемпературен термостат точно с тази идея.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Наистина открих термостат за 80 градуса
В каталога на Vernet е с номер 1439.80J където :
-1439 е типа на термостата
-80 е индекса за градусите
-J показва дали е комплект с гарнитури или без.
Оригиналния за 1.8 ABS двигател го дават 1439.87 т.е. 87 градусов.Този 1439.80 го дават за по-старите двигатели (80-те години).
Мисля да пробвам с такъв.Той ще е напълно отворил на около 95 градуса което идеално съвпада със скоростите на перките.
Иначе винаги мога да си сложа пак друг.
Като имам време ще се пробвам да сложа такъв да видим ефекта.Би трябвало повече от 90-95 да не качи в жегите.А това,че е по-нискотемпературен не ми пречи особено - компенсира старостта на колата и стеснените водни магистрали (все пак трупа ръжда и т.н. колкото и да се гледа и прочиства).
Още утре ще звънна да видя дали имат на склад такова чудо.

В каталога на Vernet е с номер 1439.80J където :
-1439 е типа на термостата
-80 е индекса за градусите
-J показва дали е комплект с гарнитури или без.
Оригиналния за 1.8 ABS двигател го дават 1439.87 т.е. 87 градусов.Този 1439.80 го дават за по-старите двигатели (80-те години).
Мисля да пробвам с такъв.Той ще е напълно отворил на около 95 градуса което идеално съвпада със скоростите на перките.
Иначе винаги мога да си сложа пак друг.
Като имам време ще се пробвам да сложа такъв да видим ефекта.Би трябвало повече от 90-95 да не качи в жегите.А това,че е по-нискотемпературен не ми пречи особено - компенсира старостта на колата и стеснените водни магистрали (все пак трупа ръжда и т.н. колкото и да се гледа и прочиства).
Още утре ще звънна да видя дали имат на склад такова чудо.
- stefanov65
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 9:22
- Автомобил: vw golf 1.9 tdi
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Русе
Колеги здравейте и на мен ми е интересно тази тема ,защото иаз имам този всеобщ проблем.При мен като включа климатроника в жегите стига до 102 което не притеснява ходих на 2,3 места мериха с електронен уред,и казаха че всичко е добре ако не вдига повече ,ама като гледам и се притеснявам.Едни специалисти ми казаха че това е от газта двигатела се товари повече и ....И наистина е така (според мен),защото съм го завил заради разхода 1,8 16V ,да гори 13,14 градско с клима,е доста добре за мен.Пробвах на бензин (при мен пише само 98) нямам този проблем,загрява до 95-97,на място тук в Русе стига до 39-40 градуса,нямам проблем.И това за газта колата до 80 гр.се усеща осезаемо,че има повече тяга,след това става (мърша),а на бензин няма разлика,или не се усеща. На газ пробвайте да задържите около 1200 оборота с педала ,при мен се освободава мотора и се охлажда до 95-6 гр.след някоя друга минута Ще чакам отзиви по темата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта