Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз сменям на 10хил с 5w30 Total Quartz Ineo LL с 504/507 спецификация
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
аз купувам по спецификация VW longlife масло и го сменям на 1 година (при мен са около 15-18000 км)
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
с това покачващо се ниво и разреждане на маслото с нафта от регенерацийте никога не съм карал повече от 12 000км.
дори сега мисля на 8 000км. да го сменя бардала с една евтина comma и вече на 7,
8 000 смяна
дори сега мисля на 8 000км. да го сменя бардала с една евтина comma и вече на 7,
8 000 смяна
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз като купих колата я обслужих в Порше Изток с лонглайф като на колегата Кихот и от там ми казаха 2 години или 30К, което настъпи първо. Съвпаднаха и го смених преди 2 К . Сега като ви слушам се замислям след колко да го сменям и аз. Смених го отново с лонглайфа на Тотал
- krasimir.rilski
- Мнения: 183
- Регистриран на: Вто 23 май 2017 4:02
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
И още нещо за размисъл
Като я взимах колата маслото беше сменено преди около 2500 км на 240000 км и пишеше следваща смяна след 30000 км (това официялния дилър в Швейцария го беше написал ) Аз го смених за моя успокояние и да проверя да не би да са му ръгнали някоя добавка и да са замаскирали някакъв проблем
Като я взимах колата маслото беше сменено преди около 2500 км на 240000 км и пишеше следваща смяна след 30000 км (това официялния дилър в Швейцария го беше написал ) Аз го смених за моя успокояние и да проверя да не би да са му ръгнали някоя добавка и да са замаскирали някакъв проблем
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
И BMW и Бенц казват - Лонглайф, даже на Е60ката ми в сервизната книжка пишеше Лайф масло на кутията. За мен причината е една и тя се нарича поддръжка след гаранция. С нашата хубава нафта не бих сменил на повече от 12-15 000км. Винаги сменям и всички филтри, тоест горивния не се сменя на 2 смени на маслото. :)
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Netasq написа:VasilStoichkov написа:Препоръчайте къде да си сменя маслото и с какво, че наближава времето за смяна. За първи път ще го сменям аз. Мотора е 2.0 ТDI 177hp /CFGC/ на 180 хил.км.
Здравей. Моята препоръка е с оригинално от Порше, което да сменяш на 15к. Също добър вариант е Фукс. Другото като марки са ментаци и трудно ще се намери качествено. Зад Софтауто имаше рампа и там можеш да пробваш да го източиш.
Викаш кастрол, мотул, кома са ментаци, фукс е върхът

По въпроса на колегата, маслото в общи линии няма голямо значение, важното е количеството
- bobi_robi
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 18:14
- Автомобил: Passat Б8
- Двигател: DFHA 2021
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Най-важно е смяната в нормален диапазон. 10-15к максимум, поне така практикувам аз.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
ulipet написа:с това покачващо се ниво и разреждане на маслото с нафта от регенерацийте никога не съм карал повече от 12 000км.
дори сега мисля на 8 000км. да го сменя бардала с една евтина comma и вече на 7,
8 000 смяна
Аз не съм наблюдавал покачване на нивото, а го следя често по навик от предишния пасат , който си искаше постоянно доливане, повечето знаят за 2.0 115к.с. на B5.5 че си пипва масълце от нов. Сипвам 4.3 л при смяна и не мърда от малко под максимума. Филтри всички на всяка смяна като Netasq. Сервизната ми история до 198 хил обаче е Mobil на всеки 30хил , там нямам намеса

- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
докато си работеше егр регенерацийте протичаха бързо,мисля че се дължи на това че вече не връща изгорелите газове повторно а дърпа въздух отвън с мн. по ниска темп.и след изолирането му доста по-бавно загрява
аз не чакам и гася колата,натрупват се много прекъсвания на регенерацията светва иконата колата не влиза в авариен режим но не е приятно
аз не чакам и гася колата,натрупват се много прекъсвания на регенерацията светва иконата колата не влиза в авариен режим но не е приятно
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
ЕГР е много важен за регенерациите, щом си го изолирал трябва и други магарии да се направят, за да няма драми.
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз да питам нещо за регенирациите... Както бях писал преди няколко страници, понякога колата на място си ги прави, след минато по-късо разстояние с нея. Дали трябва да я чакам и да не я гася ?
За маслото да се върна - Аз лично съм виждал в България с очите си оригинално масло, доставено от чужбина с марките Фукс и Д-р Щарке. Другите премиум марки трудно можеш да ги намериш оригинални.
Имах преди години Мазда, която пък като я сервизираха гаранционно й сипваха маслото от бидон. Истината е някъде там...
За маслото да се върна - Аз лично съм виждал в България с очите си оригинално масло, доставено от чужбина с марките Фукс и Д-р Щарке. Другите премиум марки трудно можеш да ги намериш оригинални.
Имах преди години Мазда, която пък като я сервизираха гаранционно й сипваха маслото от бидон. Истината е някъде там...
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Регенерацията е процес, който започне ли е хубаво да се изкара докрай. Не е фатално да се прекъсва, въпроса е да не е постоянно. Няма значение дали е на място или в движение, процеса си тече с различни темпове. В интерес на истината най-бързо сваля натрупаните сажди когато е загрял ДПФ на над 560 градуса и се кара на принудителен празен ход. Тогава сваля грамчетата през 0.1г докато при нормално каране е през 0,04-0.06г на място стига и до 0.02-0,03г
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Ето колега от форума е дал достатъчно информация.. Давам линк, ако на някой му е интересно:
viewtopic.php?t=412385#p4077229
viewtopic.php?t=412385#p4077229
Re: Passat B7 - тунинг, подобрения, ремонти
Подарък за рождения ми ден, Passat b7 регистриран на нула километри, не е пушено вътре, нов внос

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта