
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- borislav_mladenov
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2_0 TDI 150
- Местоположение: Хасково
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
аз се сдобих с пружинки Eibach Pro kit 30 mm. Сложим съм ги на стоковите амортесьори и возията си е почти същата. Една идея само леко по- твърдо се усеща по някоя неравност. И една идея по- добре се усеща в завой
. По това, което съм чел от форуми това са най- малко свалящите пружини, които не вредят на стоковите ресори. До колкото съм запознат колегата Апокалиптико също е с такива.

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Като гледам височината значи може да и забия 40/40 или 50/40 на моята ако има такъв вариант,че заради метана предницата е една идея по-високо.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
borislav_mladenov написа:аз се сдобих с пружинки Eibach Pro kit 30 mm. Сложим съм ги на стоковите амортесьори и возията си е почти същата. Една идея само леко по- твърдо се усеща по някоя неравност. И една идея по- добре се усеща в завой. По това, което съм чел от форуми това са най- малко свалящите пружини, които не вредят на стоковите ресори. До колкото съм запознат колегата Апокалиптико също е с такива.
нови ли ги взе ? Колко излезе цялото удоволствие :)
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Хора дайте малко акъл ! Сдобих се с поставка за чаши от б5 (тази на централната конзола).
Искам да я монтирам на моя б5.5 , но незнам има ли начин да демонтирам съществуващата лайсна , без да свалям и останалите около нея
После поставянето на cup holder-a не мисля че ще е трудно
Искам да я монтирам на моя б5.5 , но незнам има ли начин да демонтирам съществуващата лайсна , без да свалям и останалите около нея

После поставянето на cup holder-a не мисля че ще е трудно
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
аз сложих такава поставка преди месец, става за 1 минута :) Вземи тънка права отверка, облепи я с изолирбанд за да не нараниш таблото. Бъркаш отстрани или отдолу и леко я напъваш навън. Държат я две щипки от ляво и отдясно. Махач я, слагаш поставката само с напъхване докрай, изщраква и си готов. Ако се наложи да свалиш стойката за чаши поради някаква причина трябва да махнеш челни те два панела, един почти по цялата дължина и един в ляво около 2см Под тях се вижда къде се бърка с тънка отверка за да окачиш чопчетата. Хубаво е да я разгледаш хубаво преди да я щракнеш , за да видиш точния начин за застопоряване и да знаеш какво да търсиш при евентуален демонтаж.
Много е удобна с една забележка иска чаши за кафе от бензиностанциите, най-обикновените прозрачни чаши идват малко тесни и не се държат стабилно.
Много е удобна с една забележка иска чаши за кафе от бензиностанциите, най-обикновените прозрачни чаши идват малко тесни и не се държат стабилно.
- kambone
- Мнения: 453
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 18:49
- Автомобил: Passat b5.5 2001
- Двигател: 1.8T AWT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Извинявам се, каква поставка?
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
borislav_mladenov написа:аз се сдобих с пружинки Eibach Pro kit 30 mm. Сложим съм ги на стоковите амортесьори и возията си е почти същата. Една идея само леко по- твърдо се усеща по някоя неравност. И една идея по- добре се усеща в завой. По това, което съм чел от форуми това са най- малко свалящите пружини, които не вредят на стоковите ресори. До колкото съм запознат колегата Апокалиптико също е с такива.
Ами аз казах, че съм ама много доволен от тия пружини. Давам снимка с 15 цоловите зимни гуми, но и при 18,17,16 цоловите не съм имал никакво хлопане, тракане и каквото и да е.

- borislav_mladenov
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2_0 TDI 150
- Местоположение: Хасково
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
моята е също с 15-ки :) 195/65/15
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kambone написа:Извинявам се, каква поставка?
като тази, но тази е от десен волан, ла ляв волан се отваря на другата страна.

-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Вто 13 дек 2011 18:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:На стария пасат-В3 просто му бях прекарал коаксиал до огледалото на стъклото и там от него бях завъртял една едножилна тел около основата на огледалото-радио -перфект !
Сега с тая по дълга антена-радиото на тая печка пак е перфект !
Брато кара една В4 -Ауди-това ауди неще да лови радио добре и това е. Така че всичко е относително.
На всички авто радио приемници има настройка, която намалява чувствителноста на тунера. Избира се ръчно и се ползва зарегиони с много високо излъчване на радио сигнала. Ако е включено(по default) и да си до транслатора пак ще хванеш само Хоризонт. На един колега на ауди а3 фабричния приемник му направи тая мизерия. Хващаше всиччки станции кристално, разкачихме акуто и после само харизонт.
- fena_vd
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
todor jeliazkov написа:kossis написа:На стария пасат-В3 просто му бях прекарал коаксиал до огледалото на стъклото и там от него бях завъртял една едножилна тел около основата на огледалото-радио -перфект !
Сега с тая по дълга антена-радиото на тая печка пак е перфект !
Брато кара една В4 -Ауди-това ауди неще да лови радио добре и това е. Така че всичко е относително.
На всички авто радио приемници има настройка, която намалява чувствителноста на тунера. Избира се ръчно и се ползва зарегиони с много високо излъчване на радио сигнала. Ако е включено(по default) и да си до транслатора пак ще хванеш само Хоризонт. На един колега на ауди а3 фабричния приемник му направи тая мизерия. Хващаше всиччки станции кристално, разкачихме акуто и после само харизонт.
Колега ако можеш обясни коя е тази настройка че радиото ми е много зле. Колата е пасат б5 с фабричното радио.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги след зимата се замислям за окачване, че моя кораб много висок.Но не искам да се промени возията.Какво бихте ми препоръчали?
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Eibach Pro Kit Springs 30mm./30mm
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Това фабрично ли е на 5.5 или допълнително се монтира ?
На паса 5 ли го има ?
---------------
За тая настройка която я споменава колегата todor jeliazkov за радиото и на мене нищо не ми стана ясно.
Значи фабрично радиото има настройки- ЛОКАЛНО и РЕГИОНАЛНО. Това са неговите възможности за корекция.
Незнам обаче какво общо има компа на колата с радиото и сигнал ?
Виж смущенията от запалителната система са съществени. То когато работи мотора, тогава смущенията са най големи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Dekataaa, koko__2002 и 55 госта