Passat B8 - подобрения
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
От личен опит разбира се. На 18/19-ки е горе долу по-добре.
- lord_aggo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2016 DFCA
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
аз нямам такива впечатления :)
Пасата ми е 190ка на предно, а преди него имах Леон АРЛ на предно с по-голяма турбина и ремап, който също беше около 190 коня и даже беше повече нютони от пасата.
Тракшъна се включва често, но чак да го брандираме като "безумие", ще решат хората, че е невъзможно за шофиране, което далеч не е така :)
Пасата ми е 190ка на предно, а преди него имах Леон АРЛ на предно с по-голяма турбина и ремап, който също беше около 190 коня и даже беше повече нютони от пасата.
Тракшъна се включва често, но чак да го брандираме като "безумие", ще решат хората, че е невъзможно за шофиране, което далеч не е така :)
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Различни са ни критериите очевидно. На пасат не му отива особено да е въртигумка.
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Ако не можеш да тръгнеш от място без да въртиш гуми последния проблем ти е 4х4, тук имаше тема за 122к.с. дето въртяла гуми до 3-та при всяко потегляне. Малко ми е странно това със задължителното 4х4. Скоро ми развиваха теория пак за 4х4 на Ауди а4 97' дето иначе не можело да се кара, то се оказа че с това 4х4 едвам потегля и харчи като джип. Инженерите дето са го мислили пасата на предно и те едва ли са се объркали. Та общо взето твоето мнение за задължителното 4х4 ми е малко продиктувано от това, че твоя е такъв, не толкова от нуждата при масовия потребител.
- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
При Б8 4x4 на колко Км/h се изключва?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
240 коня на волвото на предно, никакъв проблем с потегляне, пребоксуване и каквото и да е. Ако не можеш да си регулираш десния крак вече е друга работа
- deodriver
- Мнения: 283
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Абе,зарежете я тая работа с предното.Колата си има нютони и две задвижващи колела се чудят какво по-напред да правят,да ускоряват ли,да завиват ли.Отгоре на това и тежеста си оказва влияние,особено по стръмен наклон,когато центъра на тежеста падне назад.Предните колела увисват общо взето.Двойното предаване дава сигурност и постоянно сцепление във всякакви ситуации.Колата има различно поведение и управление,което предното не може да даде.От 2г. карам 4х4(конкретно 4motion) и за мен това е най-доброто задвижване за автомобил.Опита ми се базира на доста коли с различни задвижвания.
Конкретно 4motion е прекрасна система,икономична спрямо куатро(не работи постоянно),реагира мигновенно и не е трудна или скъпа за поддръжка.Имаш едни 150лв. за обслужване на 60хил.км.Разхода при Пасат не се качва от двойното,колкото се вдига от DSG-то и по-големия мотор.Реално самата система не тежи кой знае колко,че да ти вдига разхода с литър и половина,два.DSG-то обаче си качва доволно,както и по-големия мотор.
Конкретно 4motion е прекрасна система,икономична спрямо куатро(не работи постоянно),реагира мигновенно и не е трудна или скъпа за поддръжка.Имаш едни 150лв. за обслужване на 60хил.км.Разхода при Пасат не се качва от двойното,колкото се вдига от DSG-то и по-големия мотор.Реално самата система не тежи кой знае колко,че да ти вдига разхода с литър и половина,два.DSG-то обаче си качва доволно,както и по-големия мотор.
- Kapon4o
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
- Автомобил: VW Passat
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
15k км съм минал вече от Януари на 190 коня само с предно.
Зимните са 16ки, летните са 18ки, разход 140-150 по магистралата,4 човека под 7 (около 6.5-7, зависи дали е към Бургас или към София)
За мненията на колегите, че 4 моушън е по-добре, безспорно, че е по-тежка колата, гори повече и имаш малко повече разход за поддръжка - безспорно
За мнението, че само на предно върти на мокро - безспорно, но при по плавно тръгване стигне ли 3та скорост вече няма проблем. На 2ра си върти много при пълна газ. По-скоро се съгласявам, че ако се мачка/настъпва по-добре е 4 моушън иначе имаш по-бавен старт заради превъртане то на предните колела, много е мощен, но не бих казал че е безумие, просто нямах повече пари за 4моушън или олтрак
:) и свикнах с педала на газта, та всичко е въпрос на свикнение
Зимните са 16ки, летните са 18ки, разход 140-150 по магистралата,4 човека под 7 (около 6.5-7, зависи дали е към Бургас или към София)
За мненията на колегите, че 4 моушън е по-добре, безспорно, че е по-тежка колата, гори повече и имаш малко повече разход за поддръжка - безспорно
За мнението, че само на предно върти на мокро - безспорно, но при по плавно тръгване стигне ли 3та скорост вече няма проблем. На 2ра си върти много при пълна газ. По-скоро се съгласявам, че ако се мачка/настъпва по-добре е 4 моушън иначе имаш по-бавен старт заради превъртане то на предните колела, много е мощен, но не бих казал че е безумие, просто нямах повече пари за 4моушън или олтрак
:) и свикнах с педала на газта, та всичко е въпрос на свикнение
- deodriver
- Мнения: 283
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа:DSG защо вдига разхода?
Просто,защото е автомат и като всеки автомат дава по-висок разход от ръчна скоростна кутия.Вярно,успяха да ги направят по-бързи за смяна на скоростите отколкото човек може да сменя,но за разход на гориво все още имат работа.Например доста често не е на подходящата предавка спрямо терена(главно е на по-висока),което тормози мотора да ускорява от ниски обороти,а това е свързано с повече гориво.Другия вариант е да върне предавка ,ако са ниски оборотите,да ускори и отново да мине на по-висока.Пак повече гориво.Кутията не вижда терена пред теб и не може да прецени,като човек на коя предавка ще е оптимална спрямо него,за да може мотора да се намира в идеалния работен режим и обороти спрямо момента без да се налага да сменяш предавка и без да го мъчиш в ниския диапазон.DSG-то постоянно сменя предавки,направо не спира,но все пак кефа това,че не ръчкаш е по-голям.
- kijelmi
- Мнения: 117
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 13:13
- Автомобил: Passat R-Line BiTDI
- Двигател: CUAA 2020
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги, извинявам се, че разводняваме темата, но искам да споделя, че с един ремап толкова много се оправя горе описаното поведение на DSG-то, че чак не е за вярване. След ремап кутията работи толкова мазно и отзивчиво, че не мога да й се нарадвам.
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Колега,
Може ли да споделиш за какъв точно ремап става въпрос?
Може ли да споделиш за какъв точно ремап става въпрос?
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Да си купиш близо 200 коньов дизел, дълъг 4.80м за една торба пари и да е с ръчни скорости и/или на предно ...
А и тези DSG-та са изкецани при потегляне, че и да ми връща газта при буксуване от предното. По-добре да карам бензин с ръчни скорости или 150кс дизел с кутия Aisin.
Като ми замина помпата на халдекса, ей и в завой ми връщаше газта ASR-a. Не коментирам на прашен или неравен път, че още ми е смешно (това е при BiTDi). На мокро или сняг не ми се мисли, добре че в Порше я смениха за един ден.
Едва ли някой се съмнява в комфорта от голям въртящ момент в ниски обороти от дизел с висока мощност, автомат и двойно предаване.
Не е въпросът всеки да хвали каквото си е купил. И аз искам да карам шестак с ZF кутия, но се простирам според чергата :)
И наистина не е задължително 4x4 при автомобилите с висока мощност, защото има и задно предаване при други марки. Има и механично блокируеми диференциал. Може всички тези неща да са ви ненужни и тогава 150кс. ще са ви достатъчни в 99% от случаите.
Февруари месец тествах новия Civic Type R с летни гуми, на сухо при температура около 10*. Един час градско и магистрала.
320кс на предно с механичен блокаж и ръчни скорости и НЕ буксуваше, но с въпросните летни гуми не спираше добре.
А и тези DSG-та са изкецани при потегляне, че и да ми връща газта при буксуване от предното. По-добре да карам бензин с ръчни скорости или 150кс дизел с кутия Aisin.
Като ми замина помпата на халдекса, ей и в завой ми връщаше газта ASR-a. Не коментирам на прашен или неравен път, че още ми е смешно (това е при BiTDi). На мокро или сняг не ми се мисли, добре че в Порше я смениха за един ден.
Едва ли някой се съмнява в комфорта от голям въртящ момент в ниски обороти от дизел с висока мощност, автомат и двойно предаване.
Не е въпросът всеки да хвали каквото си е купил. И аз искам да карам шестак с ZF кутия, но се простирам според чергата :)
И наистина не е задължително 4x4 при автомобилите с висока мощност, защото има и задно предаване при други марки. Има и механично блокируеми диференциал. Може всички тези неща да са ви ненужни и тогава 150кс. ще са ви достатъчни в 99% от случаите.
Февруари месец тествах новия Civic Type R с летни гуми, на сухо при температура около 10*. Един час градско и магистрала.
320кс на предно с механичен блокаж и ръчни скорости и НЕ буксуваше, но с въпросните летни гуми не спираше добре.
- deodriver
- Мнения: 283
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
kijelmi написа:Колеги, извинявам се, че разводняваме темата, но искам да споделя, че с един ремап толкова много се оправя горе описаното поведение на DSG-то, че чак не е за вярване. След ремап кутията работи толкова мазно и отзивчиво, че не мога да й се нарадвам.
Честно казано,мен малко ме е страх да я барам нея.Този ремап на кутията всъщстност е вдигане на максималния въртящ момент на 400+NM + увеличаване налягането на съединителите против проплъзване,което си товари кутията доста.Не знам колко ще изкара така при положение,че от завода й дават макс 400NM.Повечето тунери май не я пипат нея,а само мотора.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
И там е точно проблема, че пишман тунерите не пипат кутията.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта