



Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Това дългото шило е по дълга отверка 

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Комшията написа:lz2aii написа:Наистина това черното пред отвертката е водач за джантата. Навива се в мястото за болта на главината и монтирането става много лесно. Един вид фиксира положението и така не можеш да разместиш джантата. Много е удобно. И аз не знам какъв е този шомпол. Нямам такъв в комплекта. А този шплент най-отдолу за какво е ?
С него вадиш пластмасовите капачки които са на болтовете.
колегата пита за металното като навита тел, то служи за сваляне на капачките на джантите. Това дългото не е от комплектите за пасат, кука на резба на пасат също няма.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги тоя Дизел- подгрева му има ли бушон ?
Под волана има 4 еднакви релета + другите - предполагам за 4-те свещи, там има и разни бушони които не са индикирани никъде.
Под волана има 4 еднакви релета + другите - предполагам за 4-те свещи, там има и разни бушони които не са индикирани никъде.
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:Комшията написа:lz2aii написа:Наистина това черното пред отвертката е водач за джантата. Навива се в мястото за болта на главината и монтирането става много лесно. Един вид фиксира положението и така не можеш да разместиш джантата. Много е удобно. И аз не знам какъв е този шомпол. Нямам такъв в комплекта. А този шплент най-отдолу за какво е ?
С него вадиш пластмасовите капачки които са на болтовете.
колегата пита за металното като навита тел, то служи за сваляне на капачките на джантите. Това дългото не е от комплектите за пасат, кука на резба на пасат също няма.
Имаше някъде по темата че на една от гредите гнездо за болт нарочно е оставено без болт за да се навива тази кука,колегата по горе каза че колата си има кука всеки да си го разбира както си иска.Няма да правим полемика на някакъв си болт или кука целта просто е информативна.С навитата тел се вади всичко по джантите стига да имаш.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:колегата пита за металното като навита тел, то служи за сваляне на капачките на джантите. Това дългото не е от комплектите за пасат, кука на резба на пасат също няма.
Точно за него питах. Вярно, сега се сетих, че някъде съм го виждал, но аз го нямам в комплекта.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги от 3 дни съм в джаза. След смяна на масло преди 4 месеца при първо палене започна да ми изръмжава пасата. Б5 с АДР мотор. Мислих че са клапани, после веригата.... за 6000км долях 2 литра от едно прехвалено масло налято в голям оторизиран сервиз на Тойота. Преди 3 дни долях половин литър хубав Мотул. Вече 3 дни няма изръмжаване, няма и помен от това, което беше. Е ли е възможно от тоя боклук дето наляха тея инженери да е било всичко?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да питам пак.
Някой знае ли къде се намира релето за нафтовата помпа, бушона и тнт. Както и на подгревните свещи кое какво ?
Има и под волана нещо или всичко е при компера ?
Не открих теми за това. Ако никой не знае да пусна една нова тема за това ?
Искам да измеря стартовият ток с амперклещи. Обаче много бързо пали и не мога да видя нищо- около 300 ампера хващам за секунда и докато натисна холда и запалва.
За това искам по някакъв начин -най лесно да не може да запаля. И ми се струва че помпата е най лесният вариант.
Мога да затворя и клапата за принудително гасене, но тогава ще вкарам сурова нафта в мотора и не е добре.
Някой знае ли къде се намира релето за нафтовата помпа, бушона и тнт. Както и на подгревните свещи кое какво ?
Има и под волана нещо или всичко е при компера ?
Не открих теми за това. Ако никой не знае да пусна една нова тема за това ?
Искам да измеря стартовият ток с амперклещи. Обаче много бързо пали и не мога да видя нищо- около 300 ампера хващам за секунда и докато натисна холда и запалва.
За това искам по някакъв начин -най лесно да не може да запаля. И ми се струва че помпата е най лесният вариант.
Мога да затворя и клапата за принудително гасене, но тогава ще вкарам сурова нафта в мотора и не е добре.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Сря 17 сеп 2014 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги имам едно въпросче относно летни гуми за Пасат Б5,5 комби, 2002 г., на джанти Финикс-17 цола каква гума е най-добре да се кара като размери, като го купих автомобила беше с 215/45/17 но малко твърдо возеше и ме беше страх, да карам по дупките....... ако сложа 205/50/17 ще има ли по-добра возия и сигурност по дупките...... ?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Нали знаеш 2то число за какво е и как се смята височината на гумата? Ако не - 2то число ти дава височината на гумата в проценти от ширината (или нещо подобно беше). Та като сравниш 205/50 и 225/45 виждаш, че почти няма разлика (има-няма 1%). 215/45 е вече 5% по-ниска. Т'ва разбира се ако правилно съм се ориентирал как се смятат тия работи де :) . Щото може и да греша нещо там, ама почти съм убеден, че така беше.
Та 225/45/17 е забележимо по-евтина 'щото е стандартен размер. Не е ли т'ва и препоръчаният размер за 17ка джанта за тая кола от производителят?
Ако имах твоя проблем щях да мина на 16ки джанти. По-евтини гуми и не те е страх толкова от дупките. Ама ако държиш на 17ката нямаш много варианти. Може да потърсиш и нещо с подсилени бордове. Поемат доста по-добре удари в дупки. Карах с едни continental sport contact дето бяха с много тънки бордове и беше мъка (235/45/17, точно за да са малко по-високи). А преди това съм карал със един по-стар модел на goodyear - eagle f1 - ник'ви проблеми точно заради по-дебелите бордове. По спомени Бриджстоун правят гуми с доста дебели бордове - можеш да се ориентираш към тях също.
Та 225/45/17 е забележимо по-евтина 'щото е стандартен размер. Не е ли т'ва и препоръчаният размер за 17ка джанта за тая кола от производителят?
Ако имах твоя проблем щях да мина на 16ки джанти. По-евтини гуми и не те е страх толкова от дупките. Ама ако държиш на 17ката нямаш много варианти. Може да потърсиш и нещо с подсилени бордове. Поемат доста по-добре удари в дупки. Карах с едни continental sport contact дето бяха с много тънки бордове и беше мъка (235/45/17, точно за да са малко по-високи). А преди това съм карал със един по-стар модел на goodyear - eagle f1 - ник'ви проблеми точно заради по-дебелите бордове. По спомени Бриджстоун правят гуми с доста дебели бордове - можеш да се ориентираш към тях също.
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:Да питам пак.
Някой знае ли къде се намира релето за нафтовата помпа, бушона и тнт. Както и на подгревните свещи кое какво ?
Има и под волана нещо или всичко е при компера ?
Не открих теми за това. Ако никой не знае да пусна една нова тема за това ?
Искам да измеря стартовият ток с амперклещи. Обаче много бързо пали и не мога да видя нищо- около 300 ампера хващам за секунда и докато натисна холда и запалва.
За това искам по някакъв начин -най лесно да не може да запаля. И ми се струва че помпата е най лесният вариант.
Мога да затворя и клапата за принудително гасене, но тогава ще вкарам сурова нафта в мотора и не е добре.
Ако приказваш за помпата в резервоара, аз мисля, че колата пак ще запали с горивото от филтъра. После ще видиш зор за да запали бързо. По-добре откачи дюзите отзад от буксата
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Сря 17 сеп 2014 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
brum написа:Нали знаеш 2то число за какво е и как се смята височината на гумата? Ако не - 2то число ти дава височината на гумата в проценти от ширината (или нещо подобно беше). Та като сравниш 205/50 и 225/45 виждаш, че почти няма разлика (има-няма 1%). 215/45 е вече 5% по-ниска. Т'ва разбира се ако правилно съм се ориентирал как се смятат тия работи де :) . Щото може и да греша нещо там, ама почти съм убеден, че така беше.
Та 225/45/17 е забележимо по-евтина 'щото е стандартен размер. Не е ли т'ва и препоръчаният размер за 17ка джанта за тая кола от производителят?
Ако имах твоя проблем щях да мина на 16ки джанти. По-евтини гуми и не те е страх толкова от дупките. Ама ако държиш на 17ката нямаш много варианти. Може да потърсиш и нещо с подсилени бордове. Поемат доста по-добре удари в дупки. Карах с едни continental sport contact дето бяха с много тънки бордове и беше мъка (235/45/17, точно за да са малко по-високи). А преди това съм карал със един по-стар модел на goodyear - eagle f1 - ник'ви проблеми точно заради по-дебелите бордове. По спомени Бриджстоун правят гуми с доста дебели бордове - можеш да се ориентираш към тях също.
Не че държа на тези 17-ки Финикс толкова, но с тях купх колата, а за да мина на 16- ки, ще трябва да ги продавам/ а са чисто нови/ и да търся хубави 16-ки......, затова търся най-доброто решение/ от към гумите/ , за да карам с 17-ките! И затова се интересувам от най удачните размери за 17 цола, които имат прилично возене и сигурност1

- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Самовнушаваш си. Еднакъв външен диаметър, а два цола разлика. Единствения начин е тая 195.65.15 да е с ДОТ от миналия век и да е нов внос от Италия
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Сря 17 сеп 2014 11:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:zlatomir tomov написа:Колеги имам едно въпросче относно летни гуми за Пасат Б5,5 комби, 2002 г., на джанти Финикс-17 цола каква гума е най-добре?
Днеска си дложих старите летни пирелита които мисля бяха 215/50/17 на същите джанти. Да не казвам голяма дума ама возията е по-мека от 195/65/15. Не само размера е важен. След малко ще слизам до колата и ако съм объркал размера ще редактирам поста.
ОК!Значи, ако разбирам правилно, не само размерите, но и марката на гумите.
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Значи старо летно Пирели 215-50-17 вози по-меко от нов Мишлен 195-65-15 
А тоя Феникс всеки го харесва, но никой не го иска, въпреки, че ако по-рано Дон Кихот беше сложил неговите фланци нямаше да махна моя Феникс, но са тежки джанти и с фланците умират още коне

А тоя Феникс всеки го харесва, но никой не го иска, въпреки, че ако по-рано Дон Кихот беше сложил неговите фланци нямаше да махна моя Феникс, но са тежки джанти и с фланците умират още коне
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Много здрава джанта е Phoenix-а, съжалявам понякога, че продадох моите. Бяха без забележчица. Дръж си ги и карай 225/45/17
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002 и 51 госта