А точно при мене не работи и при колегата Тил също, Само товята Б5 е супер изправна, а нашите 5,5 са за скраб !
Ама Вага грешка не дава и двете ми предни работят точно така, а двете ми задни се свалят само колкото искам -демек на етапи със задържане. Явно и те за прецакани нещо ?!
Щом твоите работят така значи на другите са счупени ?! Бреййййййййй !
А на Братми на Аудито и там ли са счупени ? -А4-ка



Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И при мен си има на предните стъкла автоматично спускане и качване + цъкването за спиране на движението на прозореца докъдето е стигнал. Обаче имам колега от офиса с Б5.5 highline при който това не работи. По негови думи трябва нещо да се активира. Колко е така - не знам 

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:А точно при мене не работи и при колегата Тил също, Само товята Б5 е супер изправна, а нашите 5,5 са за скраб !
Ама Вага грешка не дава и двете ми предни работят точно така, а двете ми задни се свалят само колкото искам -демек на етапи със задържане. Явно и те за прецакани нещо ?!
Щом твоите работят така значи на другите са счупени ?! Бреййййййййй !
А на Братми на Аудито и там ли са счупени ? -А4-ка

- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
pEsHkyY написа:И при мен си има на предните стъкла автоматично спускане и качване + цъкването за спиране на движението на прозореца докъдето е стигнал. Обаче имам колега от офиса с Б5.5 highline при който това не работи. По негови думи трябва нещо да се активира. Колко е така - не знам
И при мен е така, А когато натисна да свалям стъклото и цъкна да спре, после ако натисна пак надолу копчето стъклото тръгва нагоре. Трябва втория път до долу да натисна копчето. Незнам така ли трябва да е, но е дразнещо
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
110afn написа:pEsHkyY написа:И при мен си има на предните стъкла автоматично спускане и качване + цъкването за спиране на движението на прозореца докъдето е стигнал. Обаче имам колега от офиса с Б5.5 highline при който това не работи. По негови думи трябва нещо да се активира. Колко е така - не знам
И при мен е така, А когато натисна да свалям стъклото и цъкна да спре, после ако натисна пак надолу копчето стъклото тръгва нагоре. Трябва втория път до долу да натисна копчето. Незнам така ли трябва да е, но е дразнещо
Не трябва да бъде по този начин трябва да слиза надолу не нагоре.
- Ivcho
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И при мен на 5.5 копчетата са двустепенни, на първа слиза докато държиш копчето на втора пускаш веднага но стъклото слиза до доло. При самото натискане се усеща превключването от една на друга степен.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:"double tap" ???????????
Какво значи точно колега ???
Аз понеже съм с Б5 и при нас като "цъкнеш" копчето за много кратко време, джама слиза да долу.. А тоя дабъл тап е когато искам да си сваля стъклото съвсем малко, примерно като пуша. Много бързо натискам два пъти копчето и така си свалям стъклото колкото си поискам..
ВНИМАНИЕ! Второ натискане на копчето би трябвало да спира автоматичното движение на стъклото.. Ако не го спира проблема май е във вашата кола..
До колкото знам VCDS няма общо с това..
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ivcho написа:И при мен на 5.5 копчетата са двустепенни, на първа слиза докато държиш копчето на втора пускаш веднага но стъклото слиза до доло. При самото натискане се усеща превключването от една на друга степен.
Сега ще бъдеш и ти нахулен как твоя пасат не може да е по-хубав от на kossis

TiL, ръчното сваляне по-скоро не е програмируемо, а зависи от модула за управление дали е здрав.
Всеки път когато ми се налага да откачам акумулатора, след това трябва да настройвам автоматичното сваляне. Тоест и на двете степени стъклото се движи докато е натиснато копчето. Настройката става със задържане на копчето на 2-ра степен за около 30 секунди след като стъклото се свали.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DaDiablo написа:kossis написа:
Абе Готин, разбирам че твоята сила е в общите приказки, но дали не ти идва на акъла че всичко това е до настройка в комфорт модула ?????????
Дали Ваг активатора не се занимава точно с тези неща ?!
Дали тоя комфорт модул не е турен там точно с тази цел ?!
Все въпроси на които ако си отговориш може и да започнеш да мислиш !
Така че Пичове и Пи....ки

На тоя му били двустепенни на другия трискоростни и стигали до пета.
Хубаво !
А дали не загатнах в предния си пост за което бе Господин DaDiablo за това че всичко е до Софт и Фърмуер за тия джамове ????
Ама на тебе ти е по лесно да се надприказваш и да ми слагаш

Е щом там ти е силата - давай !
Последна промяна от kossis на Чет 26 фев 2015 10:28, променено общо 2 пъти.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ае са пак се върни и ми прочети поста и тогава пак ела да се изсилваш ..
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И не съм твърдял че моят Пасат е най готин, а че твоят е The best, А нашите са сторшени нещо.
Я пак обясни тая настройка дето я правиш, че нещо не я сващам. Това става на Мерцедес, но при тия Пасати си иска Софт.
==============
Значи единственото което ми идва на акъла е да задържа повече време бутона за да видя дали джама ще слезе до където искам Аз при пускането му. Което е носенс по дифолд !
Щото обикновено го цъкам и той слиза до долу ако не го цъкна пак.
Я пак обясни тая настройка дето я правиш, че нещо не я сващам. Това става на Мерцедес, но при тия Пасати си иска Софт.
==============
Значи единственото което ми идва на акъла е да задържа повече време бутона за да видя дали джама ще слезе до където искам Аз при пускането му. Което е носенс по дифолд !
Щото обикновено го цъкам и той слиза до долу ако не го цъкна пак.
Последна промяна от kossis на Чет 26 фев 2015 10:32, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Благодаря, че ми правиш комплимент на колата, нищо, че не си я виждал.
И както казах, прочети ми поста отново, не мисля да се обяснявам по 100 пъти, защото ти не си разбрал ..

И както казах, прочети ми поста отново, не мисля да се обяснявам по 100 пъти, защото ти не си разбрал ..
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Нямаш ядове Пич, така стана и с турбото и ПГ-то.
Търсих в нета, имаше разни нонсенс обяснения и накрая -питах верните хора и след като настроих-го обясних в точната тема за да може който иска и може да се оправя сам !
Видиш ли той форумът бил и за това по принцип !
Така че нямам никакво намерение да те притеснявам и да отнемам от ценното ти време за 100-кратни обяснения !
Търсих в нета, имаше разни нонсенс обяснения и накрая -питах верните хора и след като настроих-го обясних в точната тема за да може който иска и може да се оправя сам !
Видиш ли той форумът бил и за това по принцип !
Така че нямам никакво намерение да те притеснявам и да отнемам от ценното ти време за 100-кратни обяснения !
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Значи другото което се сещам е -
Че е възможно на моя Пасат и на колегата Тил- копчетата да са изядени примерно и първата степен да не хваща, или втори вариант-
аз да не натискам леко ами директно до долу копчето и да отивам на втората степен винаги ?!
Ще го пробвам !
Сутринта пробвах- задните ми падат -на степени онли, а предните - до горе/долу.
Та ще пробвам сега -предните да не цъкам тоя бутон до края му и да видя дали Аз не съм наясно нещо.
Че е възможно на моя Пасат и на колегата Тил- копчетата да са изядени примерно и първата степен да не хваща, или втори вариант-
аз да не натискам леко ами директно до долу копчето и да отивам на втората степен винаги ?!
Ще го пробвам !
Сутринта пробвах- задните ми падат -на степени онли, а предните - до горе/долу.
Та ще пробвам сега -предните да не цъкам тоя бутон до края му и да видя дали Аз не съм наясно нещо.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis - не си прав.
копчето е с две степени и при мен. Дори като натискаш се усеща как с първа степен само обираш лек луфт (образно казано), а ако продължиш да натискаш щраква меко и слиза до долу. Проблема, е че на повечето автомобила на 14+ години там вече има доволно окиси и износвания и първа степен работи когато й е кеф.
При мен например от скоро на шофьорската врата работи избирателно и ползвам двойно натискане. Но на десния прозорец си работи перфектно.
п.с. ако си говорите наживо с тоя тон и удивителни и главни букви ще се избиете бе хора, я по-кротко
Coding
Central Locking (2-Power Windows):
00256 = Selective Locking
00257 = Unlocking of all doors
Central Locking (2-Power Windows and Memory Seats):
00258 = Selective Locking
00259 = Unlocking of all doors
Central Locking (4-Power Windows):
04096 = Selective Locking
04097 = Unlocking of all doors
Central Locking (4-Power Windows and Memory Seats):
04098 = Selective Locking
04099 = Unlocking of all doors
TiL - това се задава от завода според оборудването на автомобила. Тук се пипа само ако си направил хардуерна промяна по автомобила. Да речем си сложил салон с памет и огледала с памет, трябва си сложил всичко необходимо по инсталацията , всички модули и едва накрая да прекодираш за да може модулите да сработват с комфорта.
Choose : Comfort device (46)
Adjust comfort device: Funktion 10
Channel 03: Auto Lock (Doors lock at 15km/h < 0: disabled,1: enabled> )
Channel 04 : Auto-Unlock ( Doors will lock at 15km/h and unlock after pulling the key < 0: disabled, 1: enabled>)
това пък е спорна екстра, някои я намират за готина , мен ме вбесяваше и я изключих. Нашите пасати са може би с най-шумното централно от всички коли, това изщракване все едно някой удря с чук вътре във вратата не искам да го чувам при всяко потегляне и после пак при изваждане на ключа, на не говорим, че много пъти спирам на аварийки да взема някой и познай, човека отвън дърпа като откачен а аз гледам в огледалата да не ме отнесат
копчето е с две степени и при мен. Дори като натискаш се усеща как с първа степен само обираш лек луфт (образно казано), а ако продължиш да натискаш щраква меко и слиза до долу. Проблема, е че на повечето автомобила на 14+ години там вече има доволно окиси и износвания и първа степен работи когато й е кеф.
При мен например от скоро на шофьорската врата работи избирателно и ползвам двойно натискане. Но на десния прозорец си работи перфектно.
п.с. ако си говорите наживо с тоя тон и удивителни и главни букви ще се избиете бе хора, я по-кротко

Coding
Central Locking (2-Power Windows):
00256 = Selective Locking
00257 = Unlocking of all doors
Central Locking (2-Power Windows and Memory Seats):
00258 = Selective Locking
00259 = Unlocking of all doors
Central Locking (4-Power Windows):
04096 = Selective Locking
04097 = Unlocking of all doors
Central Locking (4-Power Windows and Memory Seats):
04098 = Selective Locking
04099 = Unlocking of all doors
TiL - това се задава от завода според оборудването на автомобила. Тук се пипа само ако си направил хардуерна промяна по автомобила. Да речем си сложил салон с памет и огледала с памет, трябва си сложил всичко необходимо по инсталацията , всички модули и едва накрая да прекодираш за да може модулите да сработват с комфорта.
Choose : Comfort device (46)
Adjust comfort device: Funktion 10
Channel 03: Auto Lock (Doors lock at 15km/h < 0: disabled,1: enabled> )
Channel 04 : Auto-Unlock ( Doors will lock at 15km/h and unlock after pulling the key < 0: disabled, 1: enabled>)
това пък е спорна екстра, някои я намират за готина , мен ме вбесяваше и я изключих. Нашите пасати са може би с най-шумното централно от всички коли, това изщракване все едно някой удря с чук вътре във вратата не искам да го чувам при всяко потегляне и после пак при изваждане на ключа, на не говорим, че много пъти спирам на аварийки да взема някой и познай, човека отвън дърпа като откачен а аз гледам в огледалата да не ме отнесат

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта