Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 25 фев 2015 20:49


А точно при мене не работи и при колегата Тил също, Само товята Б5 е супер изправна, а нашите 5,5 са за скраб !

Ама Вага грешка не дава и двете ми предни работят точно така, а двете ми задни се свалят само колкото искам -демек на етапи със задържане. Явно и те за прецакани нещо ?!

Щом твоите работят така значи на другите са счупени ?! Бреййййййййй !

А на Братми на Аудито и там ли са счупени ? -А4-ка




Потребителски аватар
pEsHkyY
Мнения: 729
Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
Автомобил: VW Passat B5 1998
Двигател: AFN++++
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот pEsHkyY » Сря 25 фев 2015 20:58


И при мен си има на предните стъкла автоматично спускане и качване + цъкването за спиране на движението на прозореца докъдето е стигнал. Обаче имам колега от офиса с Б5.5 highline при който това не работи. По негови думи трябва нещо да се активира. Колко е така - не знам :th_up


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Сря 25 фев 2015 20:59


kossis написа:А точно при мене не работи и при колегата Тил също, Само товята Б5 е супер изправна, а нашите 5,5 са за скраб !

Ама Вага грешка не дава и двете ми предни работят точно така, а двете ми задни се свалят само колкото искам -демек на етапи със задържане. Явно и те за прецакани нещо ?!

Щом твоите работят така значи на другите са счупени ?! Бреййййййййй !

А на Братми на Аудито и там ли са счупени ? -А4-ка

:screwy


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Сря 25 фев 2015 21:40


pEsHkyY написа:И при мен си има на предните стъкла автоматично спускане и качване + цъкването за спиране на движението на прозореца докъдето е стигнал. Обаче имам колега от офиса с Б5.5 highline при който това не работи. По негови думи трябва нещо да се активира. Колко е така - не знам :th_up

И при мен е така, А когато натисна да свалям стъклото и цъкна да спре, после ако натисна пак надолу копчето стъклото тръгва нагоре. Трябва втория път до долу да натисна копчето. Незнам така ли трябва да е, но е дразнещо


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Сря 25 фев 2015 22:30


110afn написа:
pEsHkyY написа:И при мен си има на предните стъкла автоматично спускане и качване + цъкването за спиране на движението на прозореца докъдето е стигнал. Обаче имам колега от офиса с Б5.5 highline при който това не работи. По негови думи трябва нещо да се активира. Колко е така - не знам :th_up

И при мен е така, А когато натисна да свалям стъклото и цъкна да спре, после ако натисна пак надолу копчето стъклото тръгва нагоре. Трябва втория път до долу да натисна копчето. Незнам така ли трябва да е, но е дразнещо

Не трябва да бъде по този начин трябва да слиза надолу не нагоре.


Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Ivcho » Сря 25 фев 2015 22:35


И при мен на 5.5 копчетата са двустепенни, на първа слиза докато държиш копчето на втора пускаш веднага но стъклото слиза до доло. При самото натискане се усеща превключването от една на друга степен.


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Чет 26 фев 2015 7:37


kossis написа:"double tap" ???????????

Какво значи точно колега ???


Аз понеже съм с Б5 и при нас като "цъкнеш" копчето за много кратко време, джама слиза да долу.. А тоя дабъл тап е когато искам да си сваля стъклото съвсем малко, примерно като пуша. Много бързо натискам два пъти копчето и така си свалям стъклото колкото си поискам..
ВНИМАНИЕ! Второ натискане на копчето би трябвало да спира автоматичното движение на стъклото.. Ако не го спира проблема май е във вашата кола..
До колкото знам VCDS няма общо с това..


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Чет 26 фев 2015 10:08


Ivcho написа:И при мен на 5.5 копчетата са двустепенни, на първа слиза докато държиш копчето на втора пускаш веднага но стъклото слиза до доло. При самото натискане се усеща превключването от една на друга степен.

Сега ще бъдеш и ти нахулен как твоя пасат не може да е по-хубав от на kossis :Mr Green Fun

TiL, ръчното сваляне по-скоро не е програмируемо, а зависи от модула за управление дали е здрав.

Всеки път когато ми се налага да откачам акумулатора, след това трябва да настройвам автоматичното сваляне. Тоест и на двете степени стъклото се движи докато е натиснато копчето. Настройката става със задържане на копчето на 2-ра степен за около 30 секунди след като стъклото се свали.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 26 фев 2015 10:12


DaDiablo написа:
kossis написа: :screwy


Абе Готин, разбирам че твоята сила е в общите приказки, но дали не ти идва на акъла че всичко това е до настройка в комфорт модула ?????????

Дали Ваг активатора не се занимава точно с тези неща ?!

Дали тоя комфорт модул не е турен там точно с тази цел ?!

Все въпроси на които ако си отговориш може и да започнеш да мислиш !

Така че Пичове и Пи....ки :Mr Green Fun нещата са съвсем елементарни, но ние трябва да ги усложняваме и да правиме драми от тях.

На тоя му били двустепенни на другия трискоростни и стигали до пета.
Хубаво !

А дали не загатнах в предния си пост за което бе Господин DaDiablo за това че всичко е до Софт и Фърмуер за тия джамове ????
Ама на тебе ти е по лесно да се надприказваш и да ми слагаш :screwy !

Е щом там ти е силата - давай !

Последна промяна от kossis на Чет 26 фев 2015 10:28, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Чет 26 фев 2015 10:27


Ае са пак се върни и ми прочети поста и тогава пак ела да се изсилваш ..


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 26 фев 2015 10:28


И не съм твърдял че моят Пасат е най готин, а че твоят е The best, А нашите са сторшени нещо.

Я пак обясни тая настройка дето я правиш, че нещо не я сващам. Това става на Мерцедес, но при тия Пасати си иска Софт.



==============
Значи единственото което ми идва на акъла е да задържа повече време бутона за да видя дали джама ще слезе до където искам Аз при пускането му. Което е носенс по дифолд !

Щото обикновено го цъкам и той слиза до долу ако не го цъкна пак.

Последна промяна от kossis на Чет 26 фев 2015 10:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Чет 26 фев 2015 10:32


Благодаря, че ми правиш комплимент на колата, нищо, че не си я виждал. :th_up

И както казах, прочети ми поста отново, не мисля да се обяснявам по 100 пъти, защото ти не си разбрал ..


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 26 фев 2015 10:35


Нямаш ядове Пич, така стана и с турбото и ПГ-то.

Търсих в нета, имаше разни нонсенс обяснения и накрая -питах верните хора и след като настроих-го обясних в точната тема за да може който иска и може да се оправя сам !


Видиш ли той форумът бил и за това по принцип !

Така че нямам никакво намерение да те притеснявам и да отнемам от ценното ти време за 100-кратни обяснения !


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 26 фев 2015 10:51


Значи другото което се сещам е -

Че е възможно на моя Пасат и на колегата Тил- копчетата да са изядени примерно и първата степен да не хваща, или втори вариант-
аз да не натискам леко ами директно до долу копчето и да отивам на втората степен винаги ?!

Ще го пробвам !

Сутринта пробвах- задните ми падат -на степени онли, а предните - до горе/долу.

Та ще пробвам сега -предните да не цъкам тоя бутон до края му и да видя дали Аз не съм наясно нещо.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 26 фев 2015 11:07


kossis - не си прав.
копчето е с две степени и при мен. Дори като натискаш се усеща как с първа степен само обираш лек луфт (образно казано), а ако продължиш да натискаш щраква меко и слиза до долу. Проблема, е че на повечето автомобила на 14+ години там вече има доволно окиси и износвания и първа степен работи когато й е кеф.
При мен например от скоро на шофьорската врата работи избирателно и ползвам двойно натискане. Но на десния прозорец си работи перфектно.
п.с. ако си говорите наживо с тоя тон и удивителни и главни букви ще се избиете бе хора, я по-кротко :mrgreen


Coding
Central Locking (2-Power Windows):
00256 = Selective Locking
00257 = Unlocking of all doors
Central Locking (2-Power Windows and Memory Seats):
00258 = Selective Locking
00259 = Unlocking of all doors
Central Locking (4-Power Windows):
04096 = Selective Locking
04097 = Unlocking of all doors
Central Locking (4-Power Windows and Memory Seats):
04098 = Selective Locking
04099 = Unlocking of all doors

TiL - това се задава от завода според оборудването на автомобила. Тук се пипа само ако си направил хардуерна промяна по автомобила. Да речем си сложил салон с памет и огледала с памет, трябва си сложил всичко необходимо по инсталацията , всички модули и едва накрая да прекодираш за да може модулите да сработват с комфорта.

Choose : Comfort device (46)
Adjust comfort device: Funktion 10
Channel 03: Auto Lock (Doors lock at 15km/h < 0: disabled,1: enabled> )
Channel 04 : Auto-Unlock ( Doors will lock at 15km/h and unlock after pulling the key < 0: disabled, 1: enabled>)

това пък е спорна екстра, някои я намират за готина , мен ме вбесяваше и я изключих. Нашите пасати са може би с най-шумното централно от всички коли, това изщракване все едно някой удря с чук вътре във вратата не искам да го чувам при всяко потегляне и после пак при изваждане на ключа, на не говорим, че много пъти спирам на аварийки да взема някой и познай, човека отвън дърпа като откачен а аз гледам в огледалата да не ме отнесат :mhihi



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта