


Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Метеорология братле - разширения, свивания и т.н. Значи буксата се намира в гредата под гумения маншон. Издърпваш маншона към вратата за да се откачи от гредата и трябва да видиш буксата. Поне така беше при мен. Разкачаш буксата и гледаш контактните пластини. При мен, две от тях бяха 100% в окис без никакъв шанс за контакт. Тях почистих и работата стана. Успех.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Понеже не съм разкачал буксата- има ли техника на разкачане, за да не троша ?
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Малиии, забравил съм. Май беше на щипки. Пробвай по-леко - не душманската. Сега си спомням, че май ползвах някаква отвертка - тънка и плоска.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Добре. А когато откаже тази брава на 100% има ли отваряне изобщо. Понеже като е заключена от централното при опит за отваряне отвътре с дръжката - бутона се вдига до някъде и вратата не се отваря. После бутона пада пак на долу.
Майче няма отваряне. И какво правя ако стигна то това състояние ?

Майче няма отваряне. И какво правя ако стигна то това състояние ?
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Има, ама много зор. Кората има видия в долната част от вътрешна страна, точно по средата. Има достъп до видията и тя се развива. След това кората се демонтира и последователността е ясна. Бих правил това упражнение, но след като си взема лексотана.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колега я ми посочи точно къде беше писал за тази букса.
Какъв ти е бил точният проблем.
Алармаджията ми каза че само 100 лева му е труда за да я ремонтира. Тоест -Аз съм си майстора.
Той ме успокои че щом като я напече и тогава отказва- значи било от спойките, а не от буксата.
Макар че и буксата е като студените спойки, но винаги.
Какъв ти е бил точният проблем.
Алармаджията ми каза че само 100 лева му е труда за да я ремонтира. Тоест -Аз съм си майстора.
Той ме успокои че щом като я напече и тогава отказва- значи било от спойките, а не от буксата.
Макар че и буксата е като студените спойки, но винаги.
- passatpower
- Мнения: 3
- Регистриран на: Съб 24 яну 2015 20:24
- Автомобил: Volkswagen Passat b5.5
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги харесал съм си едни джанти и искам да попитам ще станат ли без фланци, джантите са 7,5Jx16H2 ET 38 ,колата е Пасат б5.5.



- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
lz2aii написа:Днес, след половингодишен престой в положение "заключено", задната ми лява врата благоволи да се отключи. Побързах да изключа буксата, която е в маншона до гредата, за да не реши пак да не иска да се отключва. Преди това обаче няколко пъти с централното заключвах и отключвах и вратата си работеше. Смятате ли, че проблема е в бравата? Аз допускам, че може и пластинките в буксата да не са контактували както трябва или пък някой кабел да прекъсва някъде. Докато не работеше, нямаше никакви признаци на живот в бравата при отключване/заключване
Kossis, това ми е мнението, свързано с буксата. По-назад в темата е. Случва ми се за втора поредна година, малко преди зимния сезон. И в двата случая вратата сама се отключи след дълъг престой. Факт, че вече трети месец след ревизията на буксата, вратата си работи безотказно. То ясно, че всеки ще иска да ти вземе парите, ама що да не си ги спестиш. Дано и при тебе да е от това, за да не се налага да хвърляш луди пари и да правиш кофти ремонти. Пробвай да видиш дали не е от нея - лесно и бързо е, а и да не забравяме, че не струва нищо.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
При тебе е обратното- когато застудява се прецаква.
Аз разбирасе ще проверя първо буксата. И ако проблемът остане -на Вилата я почвам. Че е доста работата.
Някой може ли да ми опише като разлепя алуминиевата кора и извадя клинците на стъклото, после как точно пада кората с механизма ???
Значи Аз не съм вадил клинците, но знам че най добре е с рапидка завита във вътрешният. Някой го набиват навътре, но така ми се струва че може да се счупи V -държача на стъклото. С рапидката и издърпването ми е по читав метода.
Та стъклото се освобождава, мести се и после-дали се вади кората и целият механизъм ? Казват че не трябва да се усуквало жилото и да се придържала ролката и тнт ???
Също като се стигне до бравата дали се демонтира лесно-там ключалка няма и не би следвало да пада контра зегерка като при шофьорската ??
Абе ако някой има познания да каже.
Аз намерих в друга тема инфо, но точно тая трудната част не ми се изясни много.
Също важен въпрос- може ли да се окаже проблема в микретата, защото тогава трябва ново микре или нова брава и ще се усложнят нещата. Не е като да припоя само бравата и толкова.
Аз разбирасе ще проверя първо буксата. И ако проблемът остане -на Вилата я почвам. Че е доста работата.
Някой може ли да ми опише като разлепя алуминиевата кора и извадя клинците на стъклото, после как точно пада кората с механизма ???
Значи Аз не съм вадил клинците, но знам че най добре е с рапидка завита във вътрешният. Някой го набиват навътре, но така ми се струва че може да се счупи V -държача на стъклото. С рапидката и издърпването ми е по читав метода.
Та стъклото се освобождава, мести се и после-дали се вади кората и целият механизъм ? Казват че не трябва да се усуквало жилото и да се придържала ролката и тнт ???
Също като се стигне до бравата дали се демонтира лесно-там ключалка няма и не би следвало да пада контра зегерка като при шофьорската ??
Абе ако някой има познания да каже.
Аз намерих в друга тема инфо, но точно тая трудната част не ми се изясни много.
Също важен въпрос- може ли да се окаже проблема в микретата, защото тогава трябва ново микре или нова брава и ще се усложнят нещата. Не е като да припоя само бравата и толкова.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
passatpower написа:Колеги харесал съм си едни джанти и искам да попитам ще станат ли без фланци, джантите са 7,5Jx16H2 ET 38 ,колата е Пасат б5.5.![]()
да, оригинално на моя са следните джанти:
- металните са ет45 , летите ет37
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги кажете какво да си направя облегалката на шоф.седалка. Като съм облегнат и започва много дразнещо да скърца.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
От къде идва скърцането - от вътрешността на облегалката или където е механизъма за нагласяне на облегалката?
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
От вътрешността мисля, по скоро от там дето се надува,но може и да се лъжа.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
dimovip написа:От вътрешността мисля, по скоро от там дето се надува,но може и да се лъжа.
смени положението на лумбалната функция. С малка промяна скърцането ще спре, поне при мен скърцаше и леко само пипнах врътката и спря.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Пробвах... не стана. Малко по нагоре се чува.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта