Passat B6 няколко въпроси и мнения
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Привет, някъде бях чел че да кажем от средата на 20006 слагат новата маслена помпа, но не съм сигурен. Не мога да намеря по-подробна информация.
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Колеги, понеже ми се наложи да сменявам крушка на габарит, това клипче много ми помогна, и затова го споделям тук ;)
http://www.carcarekiosk.com/video/2010_Volkswagen_Passat_Komfort_2.0L_4_Cyl._Turbo_Wagon/lights/parking_light
http://www.carcarekiosk.com/video/2010_Volkswagen_Passat_Komfort_2.0L_4_Cyl._Turbo_Wagon/lights/parking_light
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Ново 20, както се казва.
Преди няколко дни, сестра и приятеля и пътували с колата към Елена, и по едно време започнала да им свети индикацията за ниско налягане на маслото, придружена със звукова сигнализация. Спрели са почти веднага. Мислели са си, че трябва да долеят масло и са доляли 100мл.
Стигнали са Елена и от там не са мърдали колата.
Отидохме с друга кола до Елена, прегледахме за грешки на диагностика и преценихме, че не е оферта повече да се пали колата, знаейки какво може да е станало.
Натоварихме колата на едно камионче, и я закарахме на майстор.
Той отворил картера и видял, че зъбчатката на коляновия вал, която задвижва по-малката зъбчатка на балансиращите валове на маслената помпа, буквално е останала без зъби.
ещо подобно на тази снимка:

Колата е на 190 хиляди, на 154 е сменем само шестограма + обтегача на веригата на маслената помпа, както съм писал преди в темата.
Нова зъбчатка и верига не се продават никъде в България. VW са сметнали, че този начин на задвижване на маслената помпа е инженерно недообмислен, и вече не я правят така. Съответно няма откъде да се намерят, въпросните части. Пък ако някой знае къде ги има, макар и неоригинални, да каже.
Дали си заслужава да направим интервенцията, и да сложим маслена помпа с изцяло ангренажно зъбно задвижване (без верига)? Знам каква е цената, но все пак.
Ето като на тази снимка:

Или да търсим втора ръка, без значение дали е едното или другото задвижване?
Преди няколко дни, сестра и приятеля и пътували с колата към Елена, и по едно време започнала да им свети индикацията за ниско налягане на маслото, придружена със звукова сигнализация. Спрели са почти веднага. Мислели са си, че трябва да долеят масло и са доляли 100мл.
Стигнали са Елена и от там не са мърдали колата.
Отидохме с друга кола до Елена, прегледахме за грешки на диагностика и преценихме, че не е оферта повече да се пали колата, знаейки какво може да е станало.
Натоварихме колата на едно камионче, и я закарахме на майстор.
Той отворил картера и видял, че зъбчатката на коляновия вал, която задвижва по-малката зъбчатка на балансиращите валове на маслената помпа, буквално е останала без зъби.
ещо подобно на тази снимка:

Колата е на 190 хиляди, на 154 е сменем само шестограма + обтегача на веригата на маслената помпа, както съм писал преди в темата.
Нова зъбчатка и верига не се продават никъде в България. VW са сметнали, че този начин на задвижване на маслената помпа е инженерно недообмислен, и вече не я правят така. Съответно няма откъде да се намерят, въпросните части. Пък ако някой знае къде ги има, макар и неоригинални, да каже.
Дали си заслужава да направим интервенцията, и да сложим маслена помпа с изцяло ангренажно зъбно задвижване (без верига)? Знам каква е цената, но все пак.
Ето като на тази снимка:

Или да търсим втора ръка, без значение дали е едното или другото задвижване?
- Steels
- Мнения: 416
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Колега аз съм така от верига минах на зъбно задвижване, като на снимката, ако смяташ да си караш колата минавай така :)
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
- Автомобил: PASSAT B 6 Variant
- Двигател: BMR 11.2006 DSG
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Цялата маслена помпа с превъртял шестостен/грам продадох/силна дума/ за 150 лв.Целият кожух, валове запчатки,всичко си беше ОК,само шестограм/стен беше счупен.
Момчето видяло обявата и в 20;30 ч тръгнал от Казанлък за Шумен и в 23 ч беше при мен.
На другия ден в 11 ч на обяд ми звънна да ми благодари и да сподели,че вече е направил 20 км .Всичко 6,доволен и хиляди благодарности.
така,че излизат и втора употреба.Тези пасати тепърва ще стават масови автомобили за България.
Момчето видяло обявата и в 20;30 ч тръгнал от Казанлък за Шумен и в 23 ч беше при мен.
На другия ден в 11 ч на обяд ми звънна да ми благодари и да сподели,че вече е направил 20 км .Всичко 6,доволен и хиляди благодарности.
така,че излизат и втора употреба.Тези пасати тепърва ще стават масови автомобили за България.
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
И аз минах от верига на зъбни колела, но има и вариант да се махнат изцяло балансиращите валове. Тогава се използва пак варига и маслената помпа от 1.9 Има много написано за това в нета, има даже и номерата на частите.
- fena_vd
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Мислех да купувам една такава кола средата на 2007г. Уж била с безпроблемния от към дюзи мотор, а като чета тук се оказва че целия и мотор е проблемен. След 3 пасата ще се минава на японец. Един приятел взе туарег 2006г и за 1,5 год набута в него още 10 000 а е с сервизна история на 180 000км. сега и той ще го маха. Фолксваген не са това което бяха.
- Pagemakerboy
- Мнения: 484
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon 2024 TFSI BI-turbo
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
То никой не е това, което беше, но в общи линии говориш доста нелепи неща за този мотор.
- fena_vd
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
На мен ми харесва колата, но като чета по форумите за какво става въпрос се плаша. Назат в темата тези неща за маслени помпи, дюзи, някакви валове и тн не съм ги писал аз. Поздрави.
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
- Автомобил: PASSAT B 6 Variant
- Двигател: BMR 11.2006 DSG
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Кой от каквото има нужда.Бих го казал с две думи;
Според потребностите и според възможностите.
Може ли все на едно място да тъпчем,човек има нужда от разнообразие,пък било то и при колите.
/Лично мое мнение и не ангажирам никой с това/
Според потребностите и според възможностите.
Може ли все на едно място да тъпчем,човек има нужда от разнообразие,пък било то и при колите.
/Лично мое мнение и не ангажирам никой с това/
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 13 ное 2014 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Здравейте може ли малко мнение за 2.0тди140к.с дсж скорости,новия мотор комарел 2010г.и скромните212000х.км реални.
- Pagemakerboy
- Мнения: 484
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon 2024 TFSI BI-turbo
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Какъв е тоя мотор комарел?



-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 13 ное 2014 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Pagemakerboy написа:Какъв е тоя мотор комарел?![]()
Кое не разбра,че се правош на мн. умен,толкова ли е важно това как е написано или да помагаш.
- Pagemakerboy
- Мнения: 484
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon 2024 TFSI BI-turbo
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Ами при толкова изписано във форума дали някой е длъжен да ти го синтезира и да ти го напише тук в един пост?
Още повече, че ти дори не си се постарал да зададеш въпроса си грамотно и като хората?
Да, комънрейл е по-добрият вариант, но и той си има болежки като всички мотори.
Годината е ОК, километрите с тази година също имаш шанс да са реални.
За повече инфо -
Още повече, че ти дори не си се постарал да зададеш въпроса си грамотно и като хората?
Да, комънрейл е по-добрият вариант, но и той си има болежки като всички мотори.
Годината е ОК, километрите с тази година също имаш шанс да са реални.
За повече инфо -

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: humanic и 45 госта