Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Техническа и сервизна информация за Passat
pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Чет 21 мар 2013 0:21


По въпроса с мигането на мигачите при аварийно спиране:

1. Всеки Пасат Б5, Б6 и Б7 има такава система
2. Управлението става от любимия ми блок 09 Централна електроника (или BCM body control module). както вече съм споменавал, на B7 инсталират основно два типа такива модули. Единят е идентичен с този на Б6 и се слага на колите от моделна 2011 г. или на американските екземпляри (NMS). Другите 3AA-937-087 ги има на колите от моделна година 2012 и 2013. На тях по темата имат отношение следните позиции:
09: Cent. Elect. (J519) байт 16 бит 1 - ако е активен при АВАРИЙНА СИТУАЦИЯ се активират стоповете
09: Cent. Elect. (J519) байт 16 бит 2 - ако е активен при АВАРИЙНА СИТУАЦИЯ се активират мигачите
Ако нито един от тези битове не е активен - нищо не мига при АВАРИЙНА СИТУАЦИЯ.

Дали е налице АВАРИЙНА СИТУАЦИЯ решава електрониката на автомобила (на практика няколко блока). Мигането е много по-бързо от нормалното мигане на мигачи и при него не се активира зумера наподобяващ реле от близкото минало от таблото. АВАРИЙНА СИТУАЦИЯ гарантирано възниква при отваряне на някоя въздушна възглавница, регистриране на удар с някой от датчиците за това, както и ако докарате автомобила до състояние сам да спира поради възможен удар с препятствие от пред (ако има АCC - темпомат Adaptive Cruise Control и нейната под система Front assist). Аз съм се пробвал с последният вариант. Трябва да ви уверя, че мигачите мигат истерично.




pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Съб 13 апр 2013 0:44


Мнение за Пасат B7 след 18 месеца и 26000км.
Започвайки от септември 2011 г. в продължение на една година ви занимавах с наблюдения свързани с моя нов VW Пасат Б7 – така се появи настоящата тема във форума. Междувременно, Пасата стана на 18 месеца и навъртя 26 хиляди километра. Това е повод за човек като мен да разкаже как му се вижда този автомобил на тази възраст и пробег.

Проблеми възникнали до момента
Няма съществен технически проблем. Регистрирани до момента са:

1. Разшиване на тапицерия на задната седалка. Забелязах, че има разшит шев от тапицерията на задната седалка. Дори имах притеснения дали ще бъде признат дефекта за гаранционен, защото може да е възникнал например от цип на панталон (въпреки, че шевът е навътре в тапицерията). От Порше разрешиха проблема, чрез подмяна на калъфките на задната седалка. Оказва се, че седалките се „обличат” в кожени калъфи. Смениха само тях. Новата задна „калъфка” изглежда по-омачкана от старата уж трябваше да се изпъне сама. И чаках около два месеца – и в Германия нямало.

2.Подмяна на контролера за управление на седалките. Още като нова колата имаше проблеми със запаметяване на позицията на шофьорската седалка. Мислех, че аз не мога да направя нещо както трябва, но се оказа, че е дефектен управляващия блок (и аз го гледах в с VAGCOM и от Порше). Губеше се едната обратна връзка за позиция. Очевидно контактен проблем, защото по някога заработваше. В крайна сметка смениха блока. Това стана след 4 ходения и записвания на часове и няколко месеца, което си е голяма загуба на време.

3. Грешка в хоризонталното позициониране на десния фар. Проявява се като десния фар се завърта на дясно и там остава, при първоначалния тест (след запалване на автомобила). Самия блок казва, че има претоварване по ток или късо съединение във веригата на хоризонталното ел.двигателче на десния фар. В Порше ми казаха, че е софтуерна грешка и подмениха firmware на този управляващ блок. Грешката се появи, обаче още няколко пъти. Сега, през зимата, не е възниквала.

4. Загуба на охладителна течност. На два-три месеца доливам значително количество охладителна течност. Дори един път ми светнаха лампите на таблото за това. Опитах се да говоря със сервиза на Сакар (Порше юг) – резултатът: продадоха ми антифриз. Отново има загуби на течност.

****************************************

По-долу ще изложа основните неща които не ми харесват в автомобила, като дебело искам да подчертая, че в същото време не изреждам (повтарям от преди) поредица от неща които ми харесват и заради които съм си купил този автомобил.

1. Малко междуосие, просто окачане – лоша возия.
VW Passat B7 (както и B6) са автомобили с много малко за размерите и класа си междуосие. Това, заедно с отказа от много точковото предно окачване (след B5 остава на Ауди, но не и на VW) води до кажи-речи най-лошата возия измежду колите от средния клас. Това твърдо возене, заедно със стремежите за „олекотяване”, „изчистване” (т.е. поевтиняване) на производствените разходи води до „раздрънкване” на пластмасите в купето. При мен няма още много такива наченки, но много от колегите във форума се оплакват от това. Често звуци издават не самите елементи от интериора, а различни вещи които стандартно държим в жабки и багажника, които поради твърдата возия и съприкосновението им с други предмети скърцат и издават звуци. Не знам как малкото междуосие се отразява на устойчивостта на автомобила. Ето данни за колесната база (междуосие) на различни производители с които сравняваме VW Passat B7:
Мазда М6 – 273 см;
Опел Инсигниа 273 см;
Volvo S60 – 278 см (15 см по къс!);
Мерцедес C-класа – 278 см (20 см по-къс!);
BMW 3-та серия 276 см (25 см по-къс!);
Пежо 508 – 281 см;
Ауди А4 – 281 см;
Ситроен C5 – 282 см;
Форд Мондео – 285 см;
BMW 5-та серия – 283 см;
Ауди А6 – 291 см;
и ... ... Пасат Б7 – 271 см (дължина на купето 478 см);

2.Незапомнящ се, прозаичен, на моменти грозен външен вид
Това е първият ми автомобил с чийто външен вид не мога да свикна вече 18 месеца. Обикновено собствениците и то на нови автомобили страдат от точно „обратната” болест – свикват с колата и понеже не ползват и не познават (за известно време) другите марки „развиват” усещането, че техният автомобил е „най-хубав”. При Б7 всекидневно виждам по някой „хубав” детайл, но като цяло външният вид на автомобила е пълна дизайнерска катастрофа, особено поставен до кой и да е негов френски, немски, японски и корейски конкурент от този клас. След като дълго си задавах въпроса какво най-много не ми харесва стигнах до извода, че това е предната решетка и големите предни и особено задни надвеси (пак късото междуосие). Всички автомобили с някакви претенции в класа (и много без претенции и от по-долния сегмент) имат голяма предна решетка, която влиза и се вгражда и в предната броня на автомобила - вижте Пежо 508, Ауди А3, А4, А6, БМВ, Опел Исигниа, Мазда 6 и др. При Пасат Б7 вместо предна решетка има 5 жалки напречни пластмаски; непрекъсната предна броня като при Москвич Алеко или Рено Меган от 90-те години съчетана с ръбести форми; не-дозавършени линии и оформление на предните фарове; анти-дизайнерски разположени лайстни; големи и празни без никакви детайли, лайстни, чупки, препспектива и т.н. странични панели и заден капак . Автомобилът изглежда добре само погледнат странично и леко отзад. Фронтален изглед срещу предницата или директно отзад водят до усещането за дълг, тесен, „правоъгълен” и ръбест автомобил с кашонообразна форма и поставя въпроса „защо си купих тази кола ?”.

3.Голям разход на гориво

Всъщност разхода не е толкова голям… … на фона на някой 3.5 литров Е-класа мерцедес. Голямото разочарование идва от очевидната лъжа посочена в официалната документация и данни от VW (които и в момента стоят на сайтовете на VW), както и нарочно невярното показание за разход на гориво от компютъра и MFA. Да припомним: според VW автомобилът трябва да разходва 4.5 л./100км. извънградски разход и 6.5л/100км градско шофиране. А истината е следната: градско шофиране 8.5-9.5 л./100км. (6.5 ??); извънградско шофиране в зависимост от стила на каране 6-7 л./100км (4.5 ??); Типичен пример: извънградско шофиране: София-Петрич-София каране с 80-90 км/ч – реален разход 5.7л./100 км; София-Царево-София; каране със 120км/ч до Чирпан; каране със 150 км/ч до Ямбол; каране със 100-120км/ч до Царево и обратно по същия начин: разход 6.5л/100км. на отиване и 6.7 л/100 км на връщане. Т.е. ако решим да минем по бъдещата магистрала от София до Бургас със скорост от 140 км/ч разходът ще бъде над 7л/100км. и то без климатик!

Както споменах по-преди в тази тема, аз съм си калибрирал показанията на MFA и реалният разход и този на компютъра при мен са почти еднакви. В противен случай разликата е над 1л./100 км.

На тези, които имат съмнения в това, което съм написал, нека погледнат сайта http://www.spritmonitor.de, който любезно ни бе предоставен от BOND на стр. 10 от темата. Ще видите, че тези коли и в Германия имат подобен разход (информацията е базирана на записи от много собственици). Разходът на Б6 с двата вида двигатели помпа-дюза, както и предишният модел common-rail е същият като на Б7.

Не откривам никакви съществени икономии от старт-стопната система и рекуперацията на спирачното усилие! И с нея и без нея в рамките на един напълно изконсумиран резервоар в градски условия (около 700 км) видима разлика и икономия няма.

4.Шумни дизелови двигатели
Въпреки, че се предлага (като екстра) с шумоизолирани предни стъкла шумът в купето при дизеловите двигатели е голям. Той идва не от пътя и движението, а от двигателя и е неприемливо голям при градско бавно шофиране. За мое учудване (не разбирам от двигатели) този автомобил няма средно гърне! При представяне на двигателите си VW говореше за някакви нови пластмасови изпускателни колектори (които са заменили нещо метално явно). Резултатът обаче е шумен дизелов двигател, шумен турбо компресор, което е особено неприятно при шофиране в градски условия и при отворен прозорец. Освен това при автоматиците се забелязват и вибрации в купето при чакане на светофар. Ако се включи на N вибрациите изчезват, като остава въпроса дали проблема е зададени ниски минимални обороти на двигателя (които лесно се регулират но са съществени за разхода) или в скоростната кутия. Да добавим, че VW не предлага и шест-цилиндрови дизелови двигатели към Пасат, което за автомобил в този ценови раздел според мен не е оправдано (вижте Мерцедес C класа, BMW 3-та и 5-та серия, Лексус, А4 и др.). На този етап според мен VW не предлага достатъчно мощен за купето и същевременно „качествен” (без вибрации, без шум, надежден) дизелов двигател.

5.Проблеми със скоростната кутия
Чухме във темата и прочетохме, че VW очевидно имат проблем със 7-степенната скоростна кутия. От нея има оплаквания от всички краища на Света, а в Китай се изтеглят стотици хиляди автомобили с цел подмяна на тази кутия. Аз съм със шестстепенната DSG, която както вече написах e същата (според продуктовия номер) като тази на B6, но според мен се държи по друг начин. Най-вероятно управлението е друго. При Б6 ми харесваше повече. По някога, като ли не може да реши на коя скорост да превключи (2-ра или 3-та). Понякога е флегматична при смяна на ситуацията. При превключване от предна на задна скорост често има голямо сътресение, което при Б6 го нямаше.

6.Проблеми с кормилното управление
Не може да се каже, че са проблеми, но в сравнение със сервотроника на Б6 това управление издава шумове, които там ги нямаше (при бързо завъртане/връщане на кормилото). Освен това имам неприятното усещане, все едно, че автомобила е с меки гуми, а той не. Този ефект се проявява от завъртяно в ляво или дясно положение кормило над 50% (от централно положение). Още едно неприятно усещане от Б7, което го нямаше при Б6 е, че при завъртяно по-към края кормило има момент в който автомобилът се държи като с изпуснал амортисьор.

7.Проблеми със лайстните
Външният вид на лъскавите лайстни сложени къде на подходящи къде на не добре обмислени места силно се влияят от атмосферни условия, „снежни” пясъци и луги и сапуни и пени и вакси от автомивките. Прилича на ръжда, но не е. Отстранява се (за сега) чрез почистване с лек абразив (напр. кухненски CIF и др.). От Порше не се занимават с подобни „глупости”.

8.Разсъждения на глас на собственика на нов автомобил.
Наскоро се появи официално Golf 7. Освен, че е скъп почти колкото Пасат (и за сега никой не го купува), в разговор с един приятел, доскоро „горд собственик” на Golf 6 разсъждавахме на темата, че от VW драстично са скъсили цикъла за смяна на поколенията (при този Голф – 4 години между двата модела). Това води до отявлена „не-защита на инвестицията” на купувача на нов автомобил, тъй като при появата на новия модел цената и „репутацията” на предишния рязко спада. При утвърдените световни производители този цикъл е 6-8 години и такива движения обикновено няма. От VW са подготвили същата изненада и на собствениците на Пасат, като новият модел излиза догодина през 2014 – още по-скъсен цикъл ! В същото време, преди няколко години се разнесе информация, която се потвърждава от фактите днес, че VW е разпродало технологиите с които имаше някакво технологично предимство на други производители. И наистина например Пежо 508 е по-скоро Фолксваген от колкото Пежо, само дето е много по-красиво и много по-евтино! На него имате същото окачване, сервотроници, асистенти за паркиране, автоматични скорости с двоен съединител, май по-добри дизели common rail (при тях от трето поколение), мултимедийна конзола като при Audi и т.н

Разсъждения като са накрая.
ПЪРВО: Някъде четох (май по американските форуми), че VW произвеждало Passat с идеята, че това е Ауди А6 но за бедни. Тук в България,можем да добавим, че нито е А6 нито е за бедни.
ВТОРО: Много е трудно изкуствено да се поддържа „търговска” дистанция между модели автомобили на един и същ производител с цел създаване на фиктивна конкуренция и „ценови диапазони”. Това води често до технически и дизайнерски недомислици. Skoda Superb – VW Passat – Audi A4 или VW Touareg - Audi Q7 ? Какво плащаме и какво си заслужава да плащаме при тези толкова различни и в същото време еднакви в повечето детайли автомобили ?
ТРЕТО: Еволюцията на покупките на автомобил често представлява първата кола е френска, втората и трета немска, а след това са японски. :smile

Поздрави на всички, на които този дълг текст не омръзна и стигнаха до края :beer

Последна промяна от pavel_andreev на Сря 17 апр 2013 21:18, променено общо 2 пъти.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот WasteLand_TD » Съб 13 апр 2013 7:56


Браво , много полезна и изчерпателна информация!!

Благодаря


gamble
Мнения: 389
Регистриран на: Пон 26 ное 2012 13:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот gamble » Съб 13 апр 2013 8:37


Мерси за инфото колега :bowdown 100% съм съгласен с теб за външния вид на колата. Никак не ме радва и мене :icon_lol Един комшия има 7-ца ама не ми я дава, та да ги сравня с 6-цата от към някои аспекти... скръндза :mhihi Иначе с тази гаранция човек го е страх кола да си взема от магазина (поне мене). Моят шеф вика, че гаранцията е кажи-речи само за двигателя :beat_butt2 Така като гледам, ако имаш 40-50 хилки за кола, по-добре си вземи някоя за 15-20 хилки и другите си ги отдели за ремонти (за някой може да звучи тъпо де).


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13381
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 13 апр 2013 9:23


Поздравления за изчерпателно написания анализ.

Без сектантско мислене и реален поглед върху нещата.


Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот borri » Съб 13 апр 2013 14:06


колега напълно си прав за всички работи,осебенно за двигателите и скоростите :th_up :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот StS » Съб 13 апр 2013 21:30


Колега изключително съм щастлив че има прозрение, аз лично ще дам един пример - карам френска кола, правена в Франция... Със електроника и управление - Made in Germany поне така пише на доста места.. Да не говорим че датчици, компютър , ел снопове и др такива от официалния ми казаха направо че са си от Германия... Повече какво да си говорим. Иначе вече нямаше да има - Renault , Peugeot и т.н...

П.с Само се надявам че Г7 е наистина добра кола, в противен случай...лоши дни идват за VW


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот dobrin » Съб 13 апр 2013 22:07


С изключение на техническите ти наблюдения, останалите впечатления са крайно субективни. Включително що се отнася до разхода на гориво. А за периодичността на смяна на моделите - направи отново справка за цикличността на моделите - както на ФВ, така и на другите големи производители. А и нали не вярваш, че Пасаст Б7 е нов модел?
Лично аз, след две години притежаване и управление, съм на мнение, че Пасат Б6 е един от най-балансираните автомобили, които съм притежавал.


Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот borri » Нед 14 апр 2013 14:51


специално за разхода на гориво колегата е много прав,при мен е идентичен,като при него.не знам на какво се дължи това но е факт.


Потребителски аватар
Лукавия
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 10:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Лукавия » Нед 14 апр 2013 15:13


pavel_andreev написа:
6.Проблеми с кормилното управление
Не може да се каже, че са проблеми, но в сравнение със сервотроника на Б6 това управление издава шумове, които там ги нямаше (при бързо завъртане/връщане на кормилото). Освен това имам неприятното усещане, все едно, че автомобила е с меки гуми, а той не. Този ефект се проявява от завъртяно в ляво или дясно положение кормило над 50% (от централно положение). Още едно неприятно усещане от Б7, което го нямаше при Б6 е, че при завъртяно по-към края кормило има момент в който автомобилът се държи като с изпуснал амортисьор.


Това е защото рейката е доста по ралична от тази на предишния модел. Тази вече е взаимствана от Тигуана където задвижването от електормотора става чрез канал със съчми и спирала на оста на рейката, а не със зъбно колело и гребен на оста. Да по шумна е, да сякаш е малко по тежък волана, но ви гарантирам, че в дългосрочен план е ще е доста по здрава и надеждна от към хлабини спрямо предишното поколение. Поне при Тигуан се държи много добре.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот dobrin » Нед 14 апр 2013 20:54


borri написа:специално за разхода на гориво колегата е много прав,при мен е идентичен,като при него.не знам на какво се дължи това но е факт.

Дължи се на това, че посоченият разход е минимално възможен.
Лично аз съм докарвал на моя 2.0 TDI 4.7/100 извънградско, при това със скорост около 105 км/ч, и градско около 6.5/100. Естествено, човек трябва да си го постави за цел, а и зависи от много фактори - режим на управление, стил на шофиране, натовареност на движението, атмосферни условия, гориво и т.н., и т.н.


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 800
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот KGL » Пон 15 апр 2013 9:12


По отношение на т.8, аз съм по-склонен да раглеждам 7-цата като фейслифт на Б6. В този случай си го има периода между смяна на поколенията. Дано следващия пасат е по-красив.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 15 апр 2013 19:41


Явно аз съм един от малкото на които този ръбав дизайн на седмицата ми харесва :biggrin
Паркирах тук до един плевенски пасат 4моушън с едни готини затъмнени фарове, ми обикалях го и му се радвах поне 20 минути.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот dobrin » Пон 15 апр 2013 22:54


Не си само ти :wink По отношение на дизайн всичко е въпрос на вкус.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот buller » Пон 15 апр 2013 23:20


Чета постовете на колегата pavel_andreev с голям интерес и се радвам, че не скрива нещата, които го дразнят в собствената му кола.
Дано един ден всеки от нас има възможността да си закупи нов автомобил и да прави същите тестове и анализи за останалите потребители и колеги във форума :th_up

При повечето компании вече се наблюдава сгъстен цикъл на пускане на новите модели - причините са повече от ясни: конкуренция, новости, бързо насищане на ограничения пазар. Хората търсят нещо ново и ако един концерн като VW си позволи да не покаже нови модели - веднага води до изместване на фокуса към другите големи играчи.
StS написа:...П.с Само се надявам че Г7 е наистина добра кола, в противен случай...лоши дни идват за VW

Ами само времето ще покаже...
Аз съм разочарован от Голф 7. Да, карал съм две от разновидностите по 10 минути, но имаше неща, които веднага се набиха на очи...
Тънката кожа на волана (имаше леко надрано - може би от пръстен); странното "щракане" при превключването на ръчните скорости; тънката тапицерия на седалките, която изглежда че всеки момент ще се скъса; уникално слабото ускорение на повечето модели, турбо дупката на 1.4ТСИ - защото в еко режим работи на два цилиндъра...
Желанието да се гони минималлен разход (поне според каталожните данни) и екологичните норми убиват автомобила...
В Пасат Б6 и Голф 7 няма нищо от ерата на истинските автомобили - комфорта на BMW E39; E38, качеството на материалите по таблото, перфектния баланс на теглото; много динамичните и същевременно учудващо икономични мотори, елегантната визия...
Ако днес имах възможност да си купя Голф 7 - не бих го сторил, защото не дава нищо кой знае колко повече от един Голф 4 или Пасат Б5/5.5...
Да не говорим, че в други марки и техните модели от компактния / среден клас се предлагат много повече опции на оборудването и двигателите; по-комфортна возия (многоточково окачване) и т.н.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта