Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dimovip » Вто 02 юни 2015 4:18


Колеги мисля да махна катализатора. За или против сте?




Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dimovip » Вто 02 юни 2015 6:13


1.8 без Т. Какво да очаквам, ще стане ли по-шумна. Какво да сложа на мястото му...?


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Вто 02 юни 2015 7:04


За дизелите знам, че стават по-шумни в смисъл, че започва да се чува турбината. При тебе я няма и затова не знам какво да очакваш. При печките не се слага нищо на негово място. Все пак колегите с бензинките и те да си кажат мнението. Аз лично мисля, че няма да се промени кой знае колко от към шум.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 02 юни 2015 11:50


отиди при човек , който разбира от катализатори да ти каже дали има нужда. От моя майстор по гърнетата знам , че почти всички катализатори , които е свалил по желание на клиента са били здрави и не е имало нужда да се сменят. Но така били чули.


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dimovip » Вто 02 юни 2015 12:44


Все още се чудя. Колата па километраж е на 213000 от които 15000при мен. Нямам никакви проблеми засега, но нали е 17год. Мисля си че е заминал преди много много време. А не искам да ми бръмчи колата. Искам я както е сега безшумна


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 02 юни 2015 12:54


dimovip написа:Все още се чудя. Колата па километраж е на 213000 от които 15000при мен. Нямам никакви проблеми засега, но нали е 17год. Мисля си че е заминал преди много много време. А не искам да ми бръмчи колата. Искам я както е сега безшумна

не го пипай, най-вероятно и ти ще изхвърлиш здрав катализатор , особено щом нямаш проблеми


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот stefan4o » Вто 02 юни 2015 12:57


Джетата ми беше на 200 000 реални като я купих преди 2 години. Преди няколко месеца свалих чисто здрав катализатор и го замених с резонатор. Колата стана идея по-шумна сякаш.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1976
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Вто 02 юни 2015 13:12


Винаги става по-шумна няма как, освен това без катализатора доста бързо изгарят гърнетата.
Мене сега ме вълнува друга тема, понеже от недоглеждане преди няколко месеца си счупих оригиналната кора под двигателя(щот съм прост :banghead ) сега мисля да си купя нова, не ме притеснява това че пластмасата е по-твърда и лесно се чупи, пасата е доста висок. Притеснява ме че няма да обезшумява добре като оригиналната. Оригиналната имаше нещо като гъба да обира вибрациите, някой има ли идея какъв материал е точно за да си потърся и да опитам да направя тайванската една идея по-добра?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 02 юни 2015 13:15


Traytor написа:Винаги става по-шумна няма как, освен това без катализатора доста бързо изгарят гърнетата.
Мене сега ме вълнува друга тема, понеже от недоглеждане преди няколко месеца си счупих оригиналната кора под двигателя(щот съм прост :banghead ) сега мисля да си купя нова, не ме притеснява това че пластмасата е по-твърда и лесно се чупи, пасата е доста висок. Притеснява ме че няма да обезшумява добре като оригиналната. Оригиналната имаше нещо като гъба да обира вибрациите, някой има ли идея какъв материал е точно за да си потърся и да опитам да направя тайванската една идея по-добра?

аз бих сложил неопренчето от оригиналната на тайванската


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1976
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Вто 02 юни 2015 13:20


Ами и аз, обаче като се счупи кората, се счупи качествено... Предната част(която се хваща на винта отпред на бронята) висна долу на магистралата и направо си отлетя назад по магистралата, нямаше как да се върна. Та идеи от къде мога да си купя такъв или подобен неопрен? Тая седмица ще направя още една обиколка по моргите, но до сега за толкова обикаляне не намерих оригинална кора...


trv
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 171
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 21:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот trv » Вто 02 юни 2015 13:35


Значи можеш да си купиш от Гомапласт - на руло микропореста гума. Термоустойчива и негорима и тнт. Изолация 100 %.
Лошото е че оригиналната изолация е формована с определени форми -за да шумоизолира повече. Това вече е трудно да го постигнеш-релефа.
После я хвани с нитове и шайби или с тяхното лепило-няма да мръдне. Порестата гума е даже по здрава от оригиналният материал-полеуретанов......
Аз моята понеже имаше протриване на антикрилните отвори я усилих с ламарина там и така дозанитих и оригиналната изолация с нитове и шайби.

http://www.gomaplast-bg.com/Goma_about_us_BG.html
Само недей да им ползваш безплатната двойно-залепвяаща лепенка която може да ти дадат- сопол незнаен ! :no

За катализатора- може и да е проходим, но не е здрав и читав на тия 200 и нагоре хилядарки. Ако колата е дизел се маха задължително. За бензинките може и да не се пипа докато сам не почне да излиза през ауспуха. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1976
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Вто 02 юни 2015 13:52


Мерси за линка, ще го обмисля като вариант :th_up
А относно
За бензинките може и да не се пипа докато сам не почне да излиза през ауспуха.

Някакъв колега е пуснал тема, като му сваляли катализатора намерили перката на топлата част забита в катализатора, това също е добър момент да го махнеш :Mr Green Fun


trv
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 171
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 21:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот trv » Вто 02 юни 2015 13:58


Я дай тази тема да я видя.

Що да го махаме тогава- ако го мнямаше- нямаше да си намери перката изобщо. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Вто 02 юни 2015 13:59


trv написа:За катализатора- може и да е проходим, но не е здрав и читав на тия 200 и нагоре хилядарки. Ако колата е дизел се маха задължително.

Нали знаеш, че това са абсолютни глупости?


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1976
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Вто 02 юни 2015 14:14


Не са много глупости да ти кажа. Средния живот на един катализатор е около 100 000 мили.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта