Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги мисля да махна катализатора. За или против сте?
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
1.8 без Т. Какво да очаквам, ще стане ли по-шумна. Какво да сложа на мястото му...?
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
За дизелите знам, че стават по-шумни в смисъл, че започва да се чува турбината. При тебе я няма и затова не знам какво да очакваш. При печките не се слага нищо на негово място. Все пак колегите с бензинките и те да си кажат мнението. Аз лично мисля, че няма да се промени кой знае колко от към шум.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
отиди при човек , който разбира от катализатори да ти каже дали има нужда. От моя майстор по гърнетата знам , че почти всички катализатори , които е свалил по желание на клиента са били здрави и не е имало нужда да се сменят. Но така били чули.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Все още се чудя. Колата па километраж е на 213000 от които 15000при мен. Нямам никакви проблеми засега, но нали е 17год. Мисля си че е заминал преди много много време. А не искам да ми бръмчи колата. Искам я както е сега безшумна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
dimovip написа:Все още се чудя. Колата па километраж е на 213000 от които 15000при мен. Нямам никакви проблеми засега, но нали е 17год. Мисля си че е заминал преди много много време. А не искам да ми бръмчи колата. Искам я както е сега безшумна
не го пипай, най-вероятно и ти ще изхвърлиш здрав катализатор , особено щом нямаш проблеми
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Джетата ми беше на 200 000 реални като я купих преди 2 години. Преди няколко месеца свалих чисто здрав катализатор и го замених с резонатор. Колата стана идея по-шумна сякаш.
- Traytor
- Мнения: 1976
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Винаги става по-шумна няма как, освен това без катализатора доста бързо изгарят гърнетата.
Мене сега ме вълнува друга тема, понеже от недоглеждане преди няколко месеца си счупих оригиналната кора под двигателя(щот съм прост
) сега мисля да си купя нова, не ме притеснява това че пластмасата е по-твърда и лесно се чупи, пасата е доста висок. Притеснява ме че няма да обезшумява добре като оригиналната. Оригиналната имаше нещо като гъба да обира вибрациите, някой има ли идея какъв материал е точно за да си потърся и да опитам да направя тайванската една идея по-добра?
Мене сега ме вълнува друга тема, понеже от недоглеждане преди няколко месеца си счупих оригиналната кора под двигателя(щот съм прост

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Traytor написа:Винаги става по-шумна няма как, освен това без катализатора доста бързо изгарят гърнетата.
Мене сега ме вълнува друга тема, понеже от недоглеждане преди няколко месеца си счупих оригиналната кора под двигателя(щот съм прост) сега мисля да си купя нова, не ме притеснява това че пластмасата е по-твърда и лесно се чупи, пасата е доста висок. Притеснява ме че няма да обезшумява добре като оригиналната. Оригиналната имаше нещо като гъба да обира вибрациите, някой има ли идея какъв материал е точно за да си потърся и да опитам да направя тайванската една идея по-добра?
аз бих сложил неопренчето от оригиналната на тайванската
- Traytor
- Мнения: 1976
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ами и аз, обаче като се счупи кората, се счупи качествено... Предната част(която се хваща на винта отпред на бронята) висна долу на магистралата и направо си отлетя назад по магистралата, нямаше как да се върна. Та идеи от къде мога да си купя такъв или подобен неопрен? Тая седмица ще направя още една обиколка по моргите, но до сега за толкова обикаляне не намерих оригинална кора...
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Значи можеш да си купиш от Гомапласт - на руло микропореста гума. Термоустойчива и негорима и тнт. Изолация 100 %.
Лошото е че оригиналната изолация е формована с определени форми -за да шумоизолира повече. Това вече е трудно да го постигнеш-релефа.
После я хвани с нитове и шайби или с тяхното лепило-няма да мръдне. Порестата гума е даже по здрава от оригиналният материал-полеуретанов......
Аз моята понеже имаше протриване на антикрилните отвори я усилих с ламарина там и така дозанитих и оригиналната изолация с нитове и шайби.
http://www.gomaplast-bg.com/Goma_about_us_BG.html
Само недей да им ползваш безплатната двойно-залепвяаща лепенка която може да ти дадат- сопол незнаен !
За катализатора- може и да е проходим, но не е здрав и читав на тия 200 и нагоре хилядарки. Ако колата е дизел се маха задължително. За бензинките може и да не се пипа докато сам не почне да излиза през ауспуха.
Лошото е че оригиналната изолация е формована с определени форми -за да шумоизолира повече. Това вече е трудно да го постигнеш-релефа.
После я хвани с нитове и шайби или с тяхното лепило-няма да мръдне. Порестата гума е даже по здрава от оригиналният материал-полеуретанов......
Аз моята понеже имаше протриване на антикрилните отвори я усилих с ламарина там и така дозанитих и оригиналната изолация с нитове и шайби.
http://www.gomaplast-bg.com/Goma_about_us_BG.html
Само недей да им ползваш безплатната двойно-залепвяаща лепенка която може да ти дадат- сопол незнаен !

За катализатора- може и да е проходим, но не е здрав и читав на тия 200 и нагоре хилядарки. Ако колата е дизел се маха задължително. За бензинките може и да не се пипа докато сам не почне да излиза през ауспуха.

- Traytor
- Мнения: 1976
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Мерси за линка, ще го обмисля като вариант
А относно
Някакъв колега е пуснал тема, като му сваляли катализатора намерили перката на топлата част забита в катализатора, това също е добър момент да го махнеш

А относно
За бензинките може и да не се пипа докато сам не почне да излиза през ауспуха.
Някакъв колега е пуснал тема, като му сваляли катализатора намерили перката на топлата част забита в катализатора, това също е добър момент да го махнеш

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Я дай тази тема да я видя.
Що да го махаме тогава- ако го мнямаше- нямаше да си намери перката изобщо.
Що да го махаме тогава- ако го мнямаше- нямаше да си намери перката изобщо.

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
trv написа:За катализатора- може и да е проходим, но не е здрав и читав на тия 200 и нагоре хилядарки. Ако колата е дизел се маха задължително.
Нали знаеш, че това са абсолютни глупости?
- Traytor
- Мнения: 1976
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не са много глупости да ти кажа. Средния живот на един катализатор е около 100 000 мили.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта