Специалино визията на моя B6 ми харесва. Освен за шума, забележки по мотора нямам. Според мен си е доста динамичен и икомномичем. Като се изключат копчетата, качеството на материалите в таблото не се различава особено от това в аналогични конкуренти (имам впечатления от avensis, мазда 6 и BMW 5-та серия).
Тъй като днес в индустрията най-важния фактор при производството на автомобили и авточасти е MTTB (middle time between break), не бива да се учудваме, че днешните модели автомобили са доста по-некачествени.
Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Пак ще пиша като искам да кажа предварително че в теми като тази се старая да съм максимално кратък. От 97г съм на VW а от известно време и на друга марка.. Ако се върнем на темата за моделите, то Б6 е изцяло нов модел спрямо Б5.5, респективно Б7 е фейслифт. Реално VW имат само едно подобрение, и то е в новите FSI/TSI двигатели който се оказаха пълен провал /лично мнение както и на доста хора който за разлика от мен са учили ДВГ/ заедно с тази технология идва DSG за което аз продължавам да твърдя че е абсолютен провал/справка Китай - където за разлика от Европа сега нямат право на грешки/ Все пак проблема с нагара го решиха при 4та ревизия или от 2011г. при TSI двигателите. С една дума имаме модел от 2004 до 2014 което са реално 9-10г така че си спазват доста дълга моделна линия. Вече ще имаме изцяло нов Пасат Б8 което без фейсовете си е реалното - Б7... Проблемите с материите са ясни, режат се разходи а и се гледа за олекотяване от всичко възможно..да не говорим че и трябва да се рециклира лесно.. С една дума това са новите реалности с който трябва да свикнем..
В крайна сметка цената за VW за това което се предлага е твърде висока..
Лично мнение с което не ангажирам никой..
В крайна сметка цената за VW за това което се предлага е твърде висока..
Лично мнение с което не ангажирам никой..
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Smeagol написа:Голф 7 ...
Да не говорим, че в други марки и техните модели от компактния / среден клас се предлагат много повече опции на оборудването и двигателите; по-комфортна возия (многоточково окачване) и т.н.

-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Ако позволите и аз да изкоментирам коментарите към мен:
Започвам от по-простото към по-сложното:
1. За малкото междуосие - там няма какво да говорим - там цифрите говорят. Бих се радвал, ако някой някъде намери каквото и да е обяснение или мотивировка от VW по въпроса.
2. За разхода на гориво: Добрин мисли, че и там съм субективен - ако това е така да тръгвам към сервиза на Порше, защото излиза, че автомобилът ми е повреден и харчи много ?! Само, че аз съм говорил отдавна с тях и всичките приемчици в един глас ми обясниха, че това (9/100 градско 6-7/100 извънградско) е нормалният разход за този двигател и модел автомобил. Излиза, че рекламите и пред-продажбените каталози на Порше и VW са нещо съвсем различно от действителността?! Добрин ни казва, че "посоченият разход е минимално възможен" – не мисля така. Поради „волни изпълнения на подобна тематика” на производителите на автомобили от 70-те години, в Европа и отделно в Северна Америка, Япония, Австралия, Нова Зеландия и Китай са определили, как се измерва средният разход на гориво, който производителите ТРЯБВА да посочват - и това въобще не е "минимално възможният" ! Според директива EEC90/C81/01 в Европейският съюз се дефинират два цикъла, които се измерват и обявяват - Градски и Извънградски. Градският се измерва чрез многократни спирания, тръгвания и движение със средна скорост 19 км/ч., максимална 50 км./ч за отсечка от 4052 метра и при студен старт на двигателя. Тези спирания и тръгвания (цикли) са строго дефинирани (а не произволно избрани от мерещия) в документ наречен New European Driving Cycle (NEDC) и симулират градско движение. Извънградският цикъл включва подобни строго дефинирани цикли със средна скорост от 62км/ч и максимална до 120 км/ч. Няма нито един запис във световни Интернет сайтове, подобни на посочения от BOND по-преди в темата, в която някой да е постигнал разходите посочени от VW. (Това са Интернет сайтове в които потребителите записват online колко километра са изминали и колко гориво са заредили и при какви условия, като сайта класифицира информацията по производител, модели, двигател, мощност и др. и изчислява среден разход). В края на краищата не използваме колите си в условия подобни на ралитата за икономично каране, на които някаква Шкода беше изминала 100 км с 1.8 л. нафта.
3. Дали Б7 е "нов" модел или е например фейс-лифт ?! Да обсъдим въпроса заедно:
ПЪРВО Според официално изявление на VW в купето на Б7 има един единствен детайл, който е идентичен и се използва и в Б6 - това е таванът на седана ! ВТОРО От интерьора на Б7 аз се сещам само за няколко компонента, които са еднакви с Б6 - например жабката (без да съм сигурен) и музиките/навигациите (но те са с различен firmware където има start-stop или стария gateway), управлението на климатроника. Различни са седалките, корите на врати и колони, таблото, дори подовите стелки от Б6 не стават на Б7 и обратно. Към това да прибавим двигателите на Б7 които са (май) всички различни от Б6 (да например пак е 2.0tdi ама има старт-стоп, рекуперация и друга изпускателна система и изобщо си е съвсем друг двигател). ТРЕТО Нека поговорим за електрооборудването и електрониката (които знаете са ми слабост
). В моят Пасат има 32 бр. електронни блока (контролери или „компютри”). В края на миналата година се появи Голф 7 – както повечето от вас знаят автомобил изграден на новата модулна платформа на VW (MQB), на чиято основа ще се прави всичко от VW, Ауди, Сеат, Шкода и Бентли през следващите 10 години (до момента на базата на MQB са А3, Seat Leon и Golf 7). Преглеждайки системата от електронни блокове на един такъв Голф 7, констатирах, че Пасат Б7 (MY2012) е по-скоро автомобил от тази платформа, отколкото от PQ46 (платформата на Б6, Skoda Superb II и Ауди А4). Всичките асистиращи системи, които описвах в темата са предназначени (и се рекламират широко) за автомобилите от това вече появяващо се поколение на VW.
Е след всичкото това кажете нов модел ли е Б7 ? Друг външен вид; Други двигатели; друго купе; друг интериор; друга „електроника”. Ама били постигнати същите параметри като на Б6 ? – то и Пежо 508 постигна същите параметри като Б6/Б7 но това не го прави Пасат, нали ?
4. На колко време има нови модели ?
VW Passat: B1 - 1973-1981 (8г.); B2 – 1981-1988 (7г.), B3 – 1988-1993(5г.), B4 – 1993-1996(3г.), B5 – 1997-2005(7г.), B6 – 2006-2011(6г.), B7 – 2011-2014(3 г.)
Пежо: 405 – 1987-1997(10г.); 406 – 1995-2004(9г.); 407 – 2004-2010(6г.);
BMW серия 5: Е34 – 1988-1996(8г.); Е39 – 1995-2004(9г.); Е60 – 2003-2010(7г.);
Няма да ви отегчавам повече. Само да спомена, че аз имах предвид търговския момент, когато обсъждах въпроса за модел произвеждан 3 години. Когато човек дава „една торба пари” за нов автомобил, особено в бедни страни като България, разчита, че ще е „актуален” в рамките на една нормална продължителност за среден клас автомобил, а тя е 7 г. Иначе, при покупката на следващият автомобил на тезгяха заедно с новия модел ще се намират и един куп други на по 1-2-3 години, но на ½ от цената или други класове автомобили или други производители.
5. Да, възприятието за външният вид е силно субективно - зависи от субекта (моя милост).
6. За тези които четейки написаното от мен могат да си помислят, че съм подходил емоционално, че се чувствам „прецакан” от покупката на Б7 и т.н. – не това въобще не е така. Написах, че в този единствен пост излагам това, което не ми харесва, а цялата тема преди това (14 стр.) е за това което ми харесва. Аз си харесвам автомобилът и до този момент не съжалявам за това, че съм го купил. Искам да благодаря и успокоя Добрин – един от „големите” и любезните домакини на този форум за сдържаността и толерантността към хора като мен, които не се притесняват да кажат „на глас” това което си го мислят без да се крият. Надявам се, че не изглеждам като невъзпитан нахалник – давам си сметка, че пиша във форум издържан (или поне поддържан) от VW. По този повод ще завърша с изречение (девиз) от каталога за Golf 7: „Ние слушахме още по-внимателно, гледахме още по-прецизно и поставяхме още повече въпроси.”
P.S.
Виждам, че Добрин ни казва, че Голф 7 е с многоточково окачване. Става въпрос за „мултилинк” обаче отзад (както и досега). Предното си е същият макферсон. Нищо ново по този въпрос. Обаче са ме чули по отношение на най-голямата ми забележка – междуосие с 6 см по-голямо за Голфа. Значи за Б8 трябва да е с поне 10 см по-голямо !

Започвам от по-простото към по-сложното:
1. За малкото междуосие - там няма какво да говорим - там цифрите говорят. Бих се радвал, ако някой някъде намери каквото и да е обяснение или мотивировка от VW по въпроса.
2. За разхода на гориво: Добрин мисли, че и там съм субективен - ако това е така да тръгвам към сервиза на Порше, защото излиза, че автомобилът ми е повреден и харчи много ?! Само, че аз съм говорил отдавна с тях и всичките приемчици в един глас ми обясниха, че това (9/100 градско 6-7/100 извънградско) е нормалният разход за този двигател и модел автомобил. Излиза, че рекламите и пред-продажбените каталози на Порше и VW са нещо съвсем различно от действителността?! Добрин ни казва, че "посоченият разход е минимално възможен" – не мисля така. Поради „волни изпълнения на подобна тематика” на производителите на автомобили от 70-те години, в Европа и отделно в Северна Америка, Япония, Австралия, Нова Зеландия и Китай са определили, как се измерва средният разход на гориво, който производителите ТРЯБВА да посочват - и това въобще не е "минимално възможният" ! Според директива EEC90/C81/01 в Европейският съюз се дефинират два цикъла, които се измерват и обявяват - Градски и Извънградски. Градският се измерва чрез многократни спирания, тръгвания и движение със средна скорост 19 км/ч., максимална 50 км./ч за отсечка от 4052 метра и при студен старт на двигателя. Тези спирания и тръгвания (цикли) са строго дефинирани (а не произволно избрани от мерещия) в документ наречен New European Driving Cycle (NEDC) и симулират градско движение. Извънградският цикъл включва подобни строго дефинирани цикли със средна скорост от 62км/ч и максимална до 120 км/ч. Няма нито един запис във световни Интернет сайтове, подобни на посочения от BOND по-преди в темата, в която някой да е постигнал разходите посочени от VW. (Това са Интернет сайтове в които потребителите записват online колко километра са изминали и колко гориво са заредили и при какви условия, като сайта класифицира информацията по производител, модели, двигател, мощност и др. и изчислява среден разход). В края на краищата не използваме колите си в условия подобни на ралитата за икономично каране, на които някаква Шкода беше изминала 100 км с 1.8 л. нафта.
3. Дали Б7 е "нов" модел или е например фейс-лифт ?! Да обсъдим въпроса заедно:
ПЪРВО Според официално изявление на VW в купето на Б7 има един единствен детайл, който е идентичен и се използва и в Б6 - това е таванът на седана ! ВТОРО От интерьора на Б7 аз се сещам само за няколко компонента, които са еднакви с Б6 - например жабката (без да съм сигурен) и музиките/навигациите (но те са с различен firmware където има start-stop или стария gateway), управлението на климатроника. Различни са седалките, корите на врати и колони, таблото, дори подовите стелки от Б6 не стават на Б7 и обратно. Към това да прибавим двигателите на Б7 които са (май) всички различни от Б6 (да например пак е 2.0tdi ама има старт-стоп, рекуперация и друга изпускателна система и изобщо си е съвсем друг двигател). ТРЕТО Нека поговорим за електрооборудването и електрониката (които знаете са ми слабост

Е след всичкото това кажете нов модел ли е Б7 ? Друг външен вид; Други двигатели; друго купе; друг интериор; друга „електроника”. Ама били постигнати същите параметри като на Б6 ? – то и Пежо 508 постигна същите параметри като Б6/Б7 но това не го прави Пасат, нали ?
4. На колко време има нови модели ?
VW Passat: B1 - 1973-1981 (8г.); B2 – 1981-1988 (7г.), B3 – 1988-1993(5г.), B4 – 1993-1996(3г.), B5 – 1997-2005(7г.), B6 – 2006-2011(6г.), B7 – 2011-2014(3 г.)
Пежо: 405 – 1987-1997(10г.); 406 – 1995-2004(9г.); 407 – 2004-2010(6г.);
BMW серия 5: Е34 – 1988-1996(8г.); Е39 – 1995-2004(9г.); Е60 – 2003-2010(7г.);
Няма да ви отегчавам повече. Само да спомена, че аз имах предвид търговския момент, когато обсъждах въпроса за модел произвеждан 3 години. Когато човек дава „една торба пари” за нов автомобил, особено в бедни страни като България, разчита, че ще е „актуален” в рамките на една нормална продължителност за среден клас автомобил, а тя е 7 г. Иначе, при покупката на следващият автомобил на тезгяха заедно с новия модел ще се намират и един куп други на по 1-2-3 години, но на ½ от цената или други класове автомобили или други производители.
5. Да, възприятието за външният вид е силно субективно - зависи от субекта (моя милост).
6. За тези които четейки написаното от мен могат да си помислят, че съм подходил емоционално, че се чувствам „прецакан” от покупката на Б7 и т.н. – не това въобще не е така. Написах, че в този единствен пост излагам това, което не ми харесва, а цялата тема преди това (14 стр.) е за това което ми харесва. Аз си харесвам автомобилът и до този момент не съжалявам за това, че съм го купил. Искам да благодаря и успокоя Добрин – един от „големите” и любезните домакини на този форум за сдържаността и толерантността към хора като мен, които не се притесняват да кажат „на глас” това което си го мислят без да се крият. Надявам се, че не изглеждам като невъзпитан нахалник – давам си сметка, че пиша във форум издържан (или поне поддържан) от VW. По този повод ще завърша с изречение (девиз) от каталога за Golf 7: „Ние слушахме още по-внимателно, гледахме още по-прецизно и поставяхме още повече въпроси.”

P.S.
Виждам, че Добрин ни казва, че Голф 7 е с многоточково окачване. Става въпрос за „мултилинк” обаче отзад (както и досега). Предното си е същият макферсон. Нищо ново по този въпрос. Обаче са ме чули по отношение на най-голямата ми забележка – междуосие с 6 см по-голямо за Голфа. Значи за Б8 трябва да е с поне 10 см по-голямо !

Последна промяна от pavel_andreev на Нед 12 май 2013 8:37, променено общо 1 път.
- KGL
- Мнения: 800
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Ако сега има кой да на пише една подобна тема и за Alltrack! За нов няма да сколасам, ама като започнат да се появяват, "караните от стари германци, само по магистралата" ще се хвърля в дълбокото.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Още веднъж браво на колегата Pavel_Andreev!
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
dobrin написа:Smeagol написа:Голф 7 ...
Да не говорим, че в други марки и техните модели от компактния / среден клас се предлагат много повече опции на оборудването и двигателите; по-комфортна возия (многоточково окачване) и т.н.
Провери пак окачването на Голф 7 - многоточково е.
За по малките двигатели е с цял заден мост или както му викат по модерно му, за да не звучи евтино "полу независимо"
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Milanov написа:Колега едно Благодаря от мен за темата.
Малко хора са като тебе, анализи, съпоставки, снимки, това изисква време...
Относно външен вид, моето мнение е, че комбито е по красиво.
В началото на темата написах и сега повтарям, Благодаря от мен за анализите на колегата Pavel_Andreev!
- emilmalchev
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 19 дек 2010 14:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Targovishte
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Лукавия написа:За по малките двигатели е с цял заден мост или както му викат по модерно му, за да не звучи евтино "полу независимо"
Задното окачване на Golf VІІ при моделите с мощност до 122к.с. е торсионна греда.
По-лека е с 11кг и по-изгодна от многораменното независимо окачване.Дали това ще е за сметка на комфорта и динамиката...
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Както в модните тенденции, така и в съвременната техника някой нови технологии са добре известни забравени неща от миналото. Торсионната греда е решение за добра возия при малка колесна база (междуосие) - добре дошли при най-характерната особеност на Пежо 405. Спомняте ли си средният клас на Пежо от 90-те ? Тези, на които се "разтваряха" задните колела при износване на торсионните лагери ?!
- stefan4o
- Мнения: 19313
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Освен, че е по-комфортно, пести място и в купето, доколкото зная (доколкото съм виждал при Ситроен няма пружини отзад, с което бомбетата в багажника мисля бяха по-малки, от на колите с пружини, амортисьор и цял мост). Затова е предпочитано за по-малките хечове, например при някои японки се ползва.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Как мислите ? Кой от моделите е много по-различен от предишния и е "съвсем нов" (Б6, Б7, B8) ?
- Steels
- Мнения: 418
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Не знам лично мнение още като излизаше B6 и CC си бях казал това са ебаси моделите с мега як дизайн и от тогава не съм си променил мнението за мен лично черен Б6 с хромиране предна решетка с 18-ска джанта стой в пъти по красиво от тези два модела. Б7 и Б8 за мен са като някакви хибриди отред не може да са толкова грозни просто, за задницата съм със смесени чувства. И винаги като гледам този клип просто настръхвам. http://www.youtube.com/watch?v=U4HF4eWRAKA
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Колегата андреев, не се обиждай но доста глупости си написал.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Petrolhead написа:Колегата андреев, не се обиждай но доста глупости си написал.
Може и така да е но те са все пак в пъти по-малко от твоите за почти еднаквото време в което сте част от форума

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта