Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот pas1.8mi » Нед 10 ное 2013 19:28


Например тази схема http://www.napravisam.bg/forum/viewtopic.php?t=15456




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 10 ное 2013 20:20


:beer ще пробвам тези дни да ги навържа


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dimovip » Вто 12 ное 2013 20:55


колеги с какви пружини е оригинални Б5.5 комби? На стария ми пасат имаха едни цветни точки , на тоя не съм ги гледал.


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Вто 12 ное 2013 21:07


Предишната ми броня я рязах по този начин и после си купувах нова пристилка :mhihi Не става същото като на осмака.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 13 ное 2013 16:28


Как да я раклони- с майстор и оксижен + малко тръби и модификация ! :mrgreen

А може и да не я разклонява- а само за пунта да сложи от едната страна заглавка, а от другата да е реалният ауспух.

Но първият вариант е с по добро узвочаване и може да стане интересно. Проблема е че ще иска и место за новите тръби и може да има проблем със задният мост и тнт.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 13 ное 2013 17:03


TiL написа:А как ще "разклониш" генерацията?

това към кой е въпрос ?
Прикачени файлове
J-2-173-93748[1].jpg


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Сря 13 ное 2013 23:39


Това ли смяташ на слагаш ?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13383
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 14 ное 2013 11:36


kossis написа:А може и да не я разклонява- а само за пунта да сложи от едната страна заглавка, а от другата да е реалният ауспух.


Да бе,и после некой мангал по светофарите да му чука по джама и да вика:
Аууу,братчето ми,единия кюнец не диша!

:mhihi :mhihi :mhihi


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 14 ное 2013 11:43


То не трябва да диша а да кади ! :Mr Green Fun

А и с този двоен ауспух на снимката по горе едва ли газовете ще си правят труда да изминават по дългият път и съпротивление, като имат по пряк за тях. Така че единият кюнец пак няма да кади, а Мангала, няма да те пита нищо, а ще гледа да гепи желязото !

Смисъла при W8 мотора е да се обедини звукът от двете генерации в една тръба и после с две отделни задни гърнета или общо голямо да се заглуши и стане общи и по мек.
А в този случай е просто газария и е все тая какво ще излиза отзад през единият ауспух.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 14 ное 2013 12:13


yanio написа:Това ли смяташ на слагаш ?

не, отговорих на въпрос на колегата с примерна снимка като вариянт за разклонение. Аз не си падам по подобен род "тунинг" ...


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 14 ное 2013 12:19


Грубо казано на W8 тези два кюнеца вършат доста работа, освен че тежат и все пак вземат от мощноста на този мощен мотор.

А тук те само ще тежат и ще вземат от мощността на доста по слаб мотот, без да имат функционална значимост, освен декоративна такава.


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Пет 15 ное 2013 12:39


Колеги не ми работи бутона за заключване на прозорците,на какво се дължи това.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 15 ное 2013 13:27


За задните два прозореца ли говориш- този продълговатият дето е за да блокираш двата задни -Деца да не могат да ги отварят.

Ако говориш за този бутон дето е до другите за ел. стъклата- той блокира само задните два прозореца, но командването отзад. От пред при тебе функцията остава активна- тоест ти винаги можеш да ги командваш- без оглед на този бутон дали е натиснат или не !

При братми на Ауди В4 се беше прецакал и го отваряхме -лепихме вътре една пъпка.


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Пет 15 ное 2013 14:19


kossis написа:За задните два прозореца ли говориш- този продълговатият дето е за да блокираш двата задни -Деца да не могат да ги отварят.

Ако говориш за този бутон дето е до другите за ел. стъклата- той блокира само задните два прозореца, но командването отзад. От пред при тебе функцията остава активна- тоест ти винаги можеш да ги командваш- без оглед на този бутон дали е натиснат или не !

При братми на Ауди В4 се беше прецакал и го отваряхме -лепихме вътре една пъпка.

Същия мамицата му благодаря друже.


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dimovip » Пет 15 ное 2013 20:51


а нещо за моите пружини? много взе да ме дразни не втора като натисна предала додолу и да вътри гуми и за ми кляка задницата.Ако знам какви са оригиналните пружини ще сложа нови да видим пак ли ще кляка така.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта