Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Например тази схема http://www.napravisam.bg/forum/viewtopic.php?t=15456
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
колеги с какви пружини е оригинални Б5.5 комби? На стария ми пасат имаха едни цветни точки , на тоя не съм ги гледал.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Предишната ми броня я рязах по този начин и после си купувах нова пристилка
Не става същото като на осмака.

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Как да я раклони- с майстор и оксижен + малко тръби и модификация !
А може и да не я разклонява- а само за пунта да сложи от едната страна заглавка, а от другата да е реалният ауспух.
Но първият вариант е с по добро узвочаване и може да стане интересно. Проблема е че ще иска и место за новите тръби и може да има проблем със задният мост и тнт.

А може и да не я разклонява- а само за пунта да сложи от едната страна заглавка, а от другата да е реалният ауспух.
Но първият вариант е с по добро узвочаване и може да стане интересно. Проблема е че ще иска и место за новите тръби и може да има проблем със задният мост и тнт.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа:А как ще "разклониш" генерацията?
това към кой е въпрос ?
-
- VW експерт
- Мнения: 13383
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:А може и да не я разклонява- а само за пунта да сложи от едната страна заглавка, а от другата да е реалният ауспух.
Да бе,и после некой мангал по светофарите да му чука по джама и да вика:
Аууу,братчето ми,единия кюнец не диша!



Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
То не трябва да диша а да кади ! 
А и с този двоен ауспух на снимката по горе едва ли газовете ще си правят труда да изминават по дългият път и съпротивление, като имат по пряк за тях. Така че единият кюнец пак няма да кади, а Мангала, няма да те пита нищо, а ще гледа да гепи желязото !
Смисъла при W8 мотора е да се обедини звукът от двете генерации в една тръба и после с две отделни задни гърнета или общо голямо да се заглуши и стане общи и по мек.
А в този случай е просто газария и е все тая какво ще излиза отзад през единият ауспух.

А и с този двоен ауспух на снимката по горе едва ли газовете ще си правят труда да изминават по дългият път и съпротивление, като имат по пряк за тях. Така че единият кюнец пак няма да кади, а Мангала, няма да те пита нищо, а ще гледа да гепи желязото !
Смисъла при W8 мотора е да се обедини звукът от двете генерации в една тръба и после с две отделни задни гърнета или общо голямо да се заглуши и стане общи и по мек.
А в този случай е просто газария и е все тая какво ще излиза отзад през единият ауспух.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
yanio написа:Това ли смяташ на слагаш ?
не, отговорих на въпрос на колегата с примерна снимка като вариянт за разклонение. Аз не си падам по подобен род "тунинг" ...
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Грубо казано на W8 тези два кюнеца вършат доста работа, освен че тежат и все пак вземат от мощноста на този мощен мотор.
А тук те само ще тежат и ще вземат от мощността на доста по слаб мотот, без да имат функционална значимост, освен декоративна такава.
А тук те само ще тежат и ще вземат от мощността на доста по слаб мотот, без да имат функционална значимост, освен декоративна такава.
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги не ми работи бутона за заключване на прозорците,на какво се дължи това.
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
За задните два прозореца ли говориш- този продълговатият дето е за да блокираш двата задни -Деца да не могат да ги отварят.
Ако говориш за този бутон дето е до другите за ел. стъклата- той блокира само задните два прозореца, но командването отзад. От пред при тебе функцията остава активна- тоест ти винаги можеш да ги командваш- без оглед на този бутон дали е натиснат или не !
При братми на Ауди В4 се беше прецакал и го отваряхме -лепихме вътре една пъпка.
Ако говориш за този бутон дето е до другите за ел. стъклата- той блокира само задните два прозореца, но командването отзад. От пред при тебе функцията остава активна- тоест ти винаги можеш да ги командваш- без оглед на този бутон дали е натиснат или не !
При братми на Ауди В4 се беше прецакал и го отваряхме -лепихме вътре една пъпка.
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:За задните два прозореца ли говориш- този продълговатият дето е за да блокираш двата задни -Деца да не могат да ги отварят.
Ако говориш за този бутон дето е до другите за ел. стъклата- той блокира само задните два прозореца, но командването отзад. От пред при тебе функцията остава активна- тоест ти винаги можеш да ги командваш- без оглед на този бутон дали е натиснат или не !
При братми на Ауди В4 се беше прецакал и го отваряхме -лепихме вътре една пъпка.
Същия мамицата му благодаря друже.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
а нещо за моите пружини? много взе да ме дразни не втора като натисна предала додолу и да вътри гуми и за ми кляка задницата.Ако знам какви са оригиналните пружини ще сложа нови да видим пак ли ще кляка така.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта