Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот borri » Чет 16 май 2013 10:13


Petrolhead написа:След няколо седмици съм планувал няколко хиляди километра с Пасат цц, обещавам да споделя мнение. Надявам се да бъде обективен за разлика от колегата

аз ще чакам с нетърпение да разкажеш отзиви :Mr Green Fun




pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Съб 18 май 2013 7:23


Преди две седмици от VW извършиха "контролирано изпускане на информация", засягаща и рекламираща новият Passat B8. Както написах, по-горе той ще е базиран на новата платформа на VW - MQB. Колесната база е с 9 см по-голяма. Очаква се целият автомобил да е по-голям. Намалено е теглото с около 120 кг (може би ще сложат нещо алуминиево ?). Двигателите са от 125 до 279 к.с. бензиновите и от 110 до 258 к.с. дизеловите. При VW двигателите ще са напречни, докато при моделите на Ауди ще са надлъжни. Ще има кабриолет, както и пълен хибрид и чисто електрически екземпляр. В зависимост от търговскита конюнктура в Света, а може би и в зависимост от състоянието на разработваната нова 10 скоростна DSG, VW може да покаже очевидно готовия B8 още в края на тази година на някой от традиционните автосалони в Европа или Америка.

news_1-VW-Passat-2014.png

------------------------------------------------------------

Все пак с няколко думи, в отговор, че само съм "мрънкал" и нищо съществено нямало в нещата които не ми харесват:
- Очевидно, че нещата с колесната база са известни на VW - първото нещо с което започват информациите за Б8 са тези 9 см повече.
- Както научихме от друг колега, сервотроника на Б7 е с тотално друга конструкция в сравнение с Б6 (аз просто съм констатирал това при използването)
- Разходът на гориво също е "... дреболия, които се среща при абсолютно всички автомобили".
По отношение на разходът се натъкнах на няколко форума в които подобни проблеми се разглеждат нашироко. От там разбрах (и поогледах няколко официални сайта - наистина е така) за следният парадокс: Почти всички модели автомобили, които се продават едновременно в САЩ и в Европа имат посочен разход в САЩ с около 1.5 л./100км повече (при еднакъв двигател) ! Доколкото схващам, има пропукване в многобройните Евродирективи, които наблягайки на еко-факторите са загърбили истинските цифри за разход на гориво в Европа (това пък е въпрос на търговска война с американските производители). От VW решават този "морален" проблем с клиентите си като просто не продават в САЩ модели със същите двигатели като в Европа :mhihi . Тъй като голяма група от европейските производители на автомобили дават за Европа тези нереално ниски стойности за разхода на гориво, очевидно, че и от VW няма как да посочват истински цифри.

Малко допълнение: Passat 2.0tdi 140 к.с. 6 ст.ръчни скорости:
според VW разход Европа 4.0 л./100км; в САЩ: 5.47л./100км.

М-да ! И аз съм цензуриран. Една част от това, което написах го няма ...
За информация: махнато е не мнение "по същество", а коментар към друг активен отскоро писател в темата. В интерес на добрия тон и липсата на конфликти, ще приема това спокойно за този случай.

Последна промяна от pavel_andreev на Вто 11 юни 2013 18:10, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Petrolhead » Съб 18 май 2013 12:20


Кой ми изтри мнението?
Осирате се вече господа модератори, айде да си имаме уважението

Последна промяна от yoan4o на Съб 18 май 2013 12:40, променено общо 1 път.
Причина: Може би предпочиташ предупреждение?


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Съб 25 май 2013 7:48


На 24 май пътувах до Рилския манастир и обратно. При температура от 13-22° (без климатик); 250 км разстояние - общо отиване и връщане, което компенсира разликата в надморската височина; скорост 60-100км/ч., без задръствания; двама души в автомобила, без багаж; "разработен" автомобил; среден "истински" разход от 5.05 л./100км (5.9 на отиване; 4.1 на връщане).
Тази цифра 5.05 л/100км. според мен е най-ниският реален разход за този автомобил и този двигател (Пасат Б7 170 кс автомат) при почти "стерилни", но все пак реални условия.

:flag_bulgaria Честит 24 май на всички приятели на форума и на VW !


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Чет 06 юни 2013 6:24


На 30 май - 2 юни пътувах от София до района на Бургас и обратно. Скорост по магистралните участъци - 140 км/ч. Скорост по другите пътища 100-120 км/ч. Общо 900км от които 700 км. са "магистрални". Разход 7 л./100 км. или 63 литра нафта. = 160.65 лв. Ако се шофира със 100 км/ч. цената би била 9*5.1*2.55=117.04лв. Изберете сами:
2ч и 35 мин. по-бързо (1ч/17 мин в едната посока) или 44 лв. икономия от гориво ?


Потребителски аватар
denis the hotstepper
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 15 юли 2011 14:03
Автомобил: vw golf 6 Variant
Двигател: 2.0 140 Hp 2010
Местоположение: софия

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот denis the hotstepper » Сря 26 юни 2013 15:15


http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/19797-volkswagen-vleze-v-svetovnite-rekordi-na-gines/
"По време на пътуването си Гердес и Уингър са установили, че разликата в разхода на гориво при движение с 90 км/ч и 120 км/ч може да достигне повече от 30%."
Казано от тяхната уста би трябвало да е вярно. 30% разлика при 90 и 120 км/ч...
А и 3.0 л/100 км. среден разход за 13 071 км пробег си е велико, дори и комютъра да не мери вярно и да трябва да го коригираме малко нагоре!


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Съб 29 юни 2013 8:05


А какво полезно за клиентите на тази марка и модел има от подобно "упражнение" ?
За VW е ясно - реклама. Дига се шум около даден модел. Първосигнално се набива в главите на хората, че някакъв автомобил постигнал някакъв бомбастичен резултат. Споменават се "цели" 13000км. Настрана остават фактите, че тези 13000 км. са изминати при абсолютно изкуствен, "стерилен" начин на каране (подбор на неизползвани пътища, добри метеороличични условия, скорост между 40 и 70- км/ч и 100 км/ч само по надолнища, никакви ускорения, за задминаване на движещи се автомобили и дума не може да става и т.н.).
За клиента - активно медийно мероприятие базирано на основен похват в "маркетинга и рекламата" с произход края на 18-ти век. Този, на който предстои да избира кола остава с впечатление, че тези автомобили горят там някъде "3-4 на сто". А когато си купим и установим голата истина (царят е гол! Пасат в реални условия гори 6-7/100 извънградско и 9 градско) ще минат няколко години преди пак да имаме нужда от нов избор - до тогава ще сме забравили или ще ни лъжат с нещо друго. :mhihi


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19313
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот stefan4o » Съб 29 юни 2013 8:11


Много интересно и според мен вярно мнение на горния колега. Всички сме виждали темите в дизеловия раздел през зимата :mhihi Като цяло всяка една кола може да я накараш да гори неприлично малко стига да знаеш как и къде да я придвижваш icon_idea


Потребителски аватар
denis the hotstepper
Мнения: 86
Регистриран на: Пет 15 юли 2011 14:03
Автомобил: vw golf 6 Variant
Двигател: 2.0 140 Hp 2010
Местоположение: софия

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот denis the hotstepper » Вто 02 юли 2013 9:16


Съвсем друго визирах в поста си, като изводи за мен.
Едното беше, че хората са установили, че при каране с 90 и 120 км/ч има голяма разлика в разхода. Павел Андреев беше констатирал "подобно" нещо по-назад в темата.
Другото е, че явно хората са успели с карането си да постигнат наистина нисък разход, който е влезнал в Гинес. Аз също успявам при прецизно каране да постигна добри резултати (4,1л./100 км. по компютъра на колата... с моя голф 6 комби, 2011 г., 2,0 и 140 коня). Баща ми, с неговото каране почти винаги успява :mhihi
И, не на последно място малко реклама и инфо за пасат, на която попаднах и реших да Ви споделя. Иначе Павел може би е прав за "ПР-а", а изводи може всеки сам да си извлече за себе си.


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Съб 20 юли 2013 23:34


Нещо важно за всички собственици на Пасат Б7 моделни години 2011 и 2012

Констатиран е дефект в крепежите на задните спирачни апарати. Дефектът не се отразява на възможностите за спиране на автомобила. Проявата му се състои в тракане и шумове при каране по неравни пътища, преминаване през трамвайни релси и най-вече при каране по паваж. Спомняте ли си как някоклко колеги се оплакаха от "раздрънкване" на колата ? Е има голяма вероятност проблемът да е този. Начин за проверка: Избирате си павирана софийска улица (скоро пренареждан паваж - значи лошо и неравно подреден паваж). Засилвате се с 40-50 км/ч. От задната част и багажника се разнася приглушено тракане и тропот. При леко натискане на спирачките този шум намалява или изчезва. Ако това е така, значи имате този дефект във вашият Б7.

Решаване на проблема. Подменят се супортите на задните спирачни апарати. VW е обособило този проблем в тъй наречените TPI. В повечето евро-страни и Русия "призовават" собствениците на такива автомобили да ги докарат в някой от официалните сервизи и там се извършва подмяната на съответните "виновни" компоненти съгласно предписанията на това TPI. В България Порше извършва тези действия, ако отидете да се оплачете от проблема. При мен ми записаха час по телефона за следващият ден и извършиха "операцията" за около час. Ефектът е много голям. Автомобилът става много по-тих при преминаване през неравности и особено по бул. "Цар Борис".


nikibs123
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 24 апр 2012 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот nikibs123 » Пон 22 юли 2013 22:48


както винаги, полезна информация от Павел!

не само че ни казва какво да очакваме като си купуваме нов пасат, а и ни информира (по добре от Porsche BG) за сервизните акции.

Поздрави и мерси !

Хайде да ви издразня сега с моята Метанка B7 - Скорошно пътуване до Словения и обратно- 2420 км - разход 101 кг метан и 34 литра бензин. Тотал: 132 евро. Скорост през повечето време по магистралите 140-150-160 км/h. По немагистралните участъци 80-100 km/h. Почти без градско.


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Вто 23 юли 2013 23:22


М-да, ако това беше дву-литров диззел на VW стойността щеще да бъде 250 евра при тези магистрални скорости.
Наистина е за завиждане. :smile


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот maimo » Сря 24 юли 2013 6:14


да имам познат, който също има оригинален метан на пасат 6 от последните и спомена че е дошъл от германия за по-малко от 100 евро долу горе със същите скорости е карал :smile


Cyber
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 07 мар 2013 15:58
Автомобил: Pst B7 2TDI 170hp 4-blue-motion
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Cyber » Сря 24 юли 2013 13:40


pavel_andreev написа:На 24 май пътувах до Рилския манастир и обратно. При температура от 13-22° (без климатик); 250 км разстояние - общо отиване и връщане, което компенсира разликата в надморската височина; скорост 60-100км/ч., без задръствания; двама души в автомобила, без багаж; "разработен" автомобил; среден "истински" разход от 5.05 л./100км (5.9 на отиване; 4.1 на връщане).
Тази цифра 5.05 л/100км. според мен е най-ниският реален разход за този автомобил и този двигател (Пасат Б7 170 кс автомат) при почти "стерилни", но все пак реални условия.

:flag_bulgaria Честит 24 май на всички приятели на форума и на VW !

До Кавала и обратно + 200 км на крайбрежието в гърция + 120км градско в софия , скорост около разрешената, включен климатик ,пълен багажник и купе:

5,9 л/100км.

За мен е достатъчно добре.


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Чет 25 юли 2013 7:10


По принцип пътят за Гърция е един от "най-икономичните", ако не и най-икономичният за софянци. Не може да се кара с голяма скорост, няма голяма денивилация. По гръцките магистрали също не ни стиска да караме с повече от разрешеното, така, че това не е непостижм резултат. Все пак, подобно на другите колеги е хубаво да посочим какъв е автомобила, какъв е двигателя, как ги измерихме тези 5.9/100 л. Иначе аз току що направих същия разход по маршрут София-Равда-Царево при същия пълен автомобил и багажник и като "междинна контрола" за тези 500км отидоха малко над 1/3 резервоар.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], boichopavlov и 37 госта