B7 2.0 дизел комби 140 к.с. 4motion
София-Елин Пелин-Вакарел-Бургас средна скорост 99км/ч 5.4л/100 по борд 5.5 по колонка 390км като разстояние, с климатик не повече от 100км (пътувах през нощта)
Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
nikibs123 написа:и ни информира за сервизните акции.
Това не е сервизна акция и не знам защо си мислите, че всико зависи от местния дилър, а не се спуска отгоре.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Е то това е проблема - че в БГ нещото не е обявено за сервизна акция. Преди няколко дена друг "горд" собственик на Пасат Б7 ми каза, че ако ти е изтекла гаранцията за отстраняването на този конструктивен недостатък ще трябва да се плаща.
Нямаме илюзии, че всичко зависи от местния дилър, а той и "местния" дилър не е от нашите места, а от Австрия.
Нямаме илюзии, че всичко зависи от местния дилър, а той и "местния" дилър не е от нашите места, а от Австрия.

- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Е как ще не е от нашите места, това е дилър а не официален представител, има голяма разлика...А до колкото знам тук собствениците на дилърите са некви мутри... Ако нещо се е променило, поправете ме.
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Прочетох цялата тема с голям интерес.
Пиша в темата като потенциално бъдещ собственик на пасат б7. До сега съм карал седем години пасат б5 110
кс - вечния AFN мотор. И съм изключително доволен от него. Но вече се реших твърдо за нова кола. Последните две седмици обиколих доста марки автомобили. Като последно се двоумя между пасат б7 и Skoda Superb 2013 facelift. По принцип шофирам малко и предимно извънградско - 10-12000 км годишно. Затова се оринтирам към бензинов двигател. Това което ме притеснява е, че на пасат се предлага в момента само новия 1.4tsi 160 кс twincharger двигател - с две турбини, който засега ми се струва доста рисков и неизпитан. На Superb все още слагат доказалия се 1.8tsi двигател. Правих пробно шофиране на пасат и ми хареса засега. Единствено този малолитражен двигател ме притеснява като надеждност. Ходих и в шкода, и честно казано супърба ми допадна доста като качество, пространство и цена. И в момента дилемата е голяма за мене - пасат или супърб. Въпросите ми са следните:
1. Има ли някой колега от форума преки
наблюдения от 1.4tsi 160 кс twincharger двигателя?
2. И също така, четейки темата се чудя дали
наистина качеството на пасат е по-добро от на супърб?
Колеги благодаря предварително за коментарите.
Пиша в темата като потенциално бъдещ собственик на пасат б7. До сега съм карал седем години пасат б5 110
кс - вечния AFN мотор. И съм изключително доволен от него. Но вече се реших твърдо за нова кола. Последните две седмици обиколих доста марки автомобили. Като последно се двоумя между пасат б7 и Skoda Superb 2013 facelift. По принцип шофирам малко и предимно извънградско - 10-12000 км годишно. Затова се оринтирам към бензинов двигател. Това което ме притеснява е, че на пасат се предлага в момента само новия 1.4tsi 160 кс twincharger двигател - с две турбини, който засега ми се струва доста рисков и неизпитан. На Superb все още слагат доказалия се 1.8tsi двигател. Правих пробно шофиране на пасат и ми хареса засега. Единствено този малолитражен двигател ме притеснява като надеждност. Ходих и в шкода, и честно казано супърба ми допадна доста като качество, пространство и цена. И в момента дилемата е голяма за мене - пасат или супърб. Въпросите ми са следните:
1. Има ли някой колега от форума преки
наблюдения от 1.4tsi 160 кс twincharger двигателя?
2. И също така, четейки темата се чудя дали
наистина качеството на пасат е по-добро от на супърб?
Колеги благодаря предварително за коментарите.
- petiaivanova12
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
- Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: sofia
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Суперба е по надежния автомобил.А и по евтин . 

-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 26 окт 2006 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Не съм много съгласен с това, въпреки че над фейслифта нямам наблюдения и там нещата може да са по - различни.
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Колеги, благодаря ви за коментарите.
Ами във фейслифта няма съществени технически разлики - двигател, трансмисия, екстри са същите. Малко е по-"барнат" външно - лед светлини, различна решетка и др. Пространството вътре, багажника са огромни. Материалите вътре ми изглеждаха качествени като на пасата. Цената е наистина много атрактивна за 1.8тси около 40000 за бизнес нивото на оборудване. Гаранцията на супърба е 5 години, на пасата 4. Супърба, дори седана може да бъде поръчана като товарен автомобил N1 и да ми спести 5 години по 500 лв данък. Багажника на супърба е по-голям, и има възможност до се отваря и като седан и като хечбек.
Иначе супърба и пасата които гледам са с идентични екстри. Пасата в момента също е на промоция, но се връзва малко по-скъп. Но това, да кажем не е съществен проблем. Мене най-вече при пасата ме притеснява двигателя, който му монтират - 1.4тси twincharger. Това е един свърх-технологичен двигател, с много сложно управление на турбините и софтуер. Поразрових се из чужди форуми, и като цяло доста често се споменава за дефекти в този мотор. Ако пасата се продаваше със стария 1.8тси двигател, изобщо нямаше и да се замислям - щях вече да съм го поръчал.
В интерес на истината тест драйв на супърб още не съм правил, разбрахме се с дилъра за края на тази седмица. Може би тогава ще мога да преценя по-обективно, дали ми харесва.
Ами във фейслифта няма съществени технически разлики - двигател, трансмисия, екстри са същите. Малко е по-"барнат" външно - лед светлини, различна решетка и др. Пространството вътре, багажника са огромни. Материалите вътре ми изглеждаха качествени като на пасата. Цената е наистина много атрактивна за 1.8тси около 40000 за бизнес нивото на оборудване. Гаранцията на супърба е 5 години, на пасата 4. Супърба, дори седана може да бъде поръчана като товарен автомобил N1 и да ми спести 5 години по 500 лв данък. Багажника на супърба е по-голям, и има възможност до се отваря и като седан и като хечбек.
Иначе супърба и пасата които гледам са с идентични екстри. Пасата в момента също е на промоция, но се връзва малко по-скъп. Но това, да кажем не е съществен проблем. Мене най-вече при пасата ме притеснява двигателя, който му монтират - 1.4тси twincharger. Това е един свърх-технологичен двигател, с много сложно управление на турбините и софтуер. Поразрових се из чужди форуми, и като цяло доста често се споменава за дефекти в този мотор. Ако пасата се продаваше със стария 1.8тси двигател, изобщо нямаше и да се замислям - щях вече да съм го поръчал.
В интерес на истината тест драйв на супърб още не съм правил, разбрахме се с дилъра за края на тази седмица. Може би тогава ще мога да преценя по-обективно, дали ми харесва.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Като ходиш на тестдрайв обърни внимание на мястото за краката на задните седалки на Сюпърб-а.На автосалона сядах отпред и отзад,само че комби и толкова много място не видях при другите коли.
- petiaivanova12
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
- Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: sofia
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
PaTr1o7a написа:petiaivanova12 написа:Суперба е по надежния автомобил.А и по евтин .
Не съм много съгласен с това, въпреки че над фейслифта нямам наблюдения и там нещата може да са по - различни.
Колега имам база за сравнение и като сложим и цената Шкодата е по-добрия автомобил
- beboyan
- Мнения: 316
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Б7 1.8 тси 2012 - 27 000 км.
От около 6 месеца забелязах, че при каране с над 110 км в час и повече, по магистрала предницата вибрира - волан, педали и седалка - това става и по новата магистрала до Бургас. Това го прави и със зимни и летни гуми, които балансирах наново, но без ефект. Колата върви направо ако пусна волана, не криви. Дали това може да е заради тази сервизна акция на спирачни апарати?
По бул.цар Борис си тропа доста от паветата, това пак ли може да е от спирачните апарати?
пс. Отново да се върна на фаровете, вече трети път ме спират от кат, че съм карал на "халогени", разбирай фарове за мъгла. Понеже съм с базовите фарове на AUTO през деня светят дневните светлини в секцията до тези за мъгла. Пари не им давам на тия, но ми отнемат по 10 мин разправия. От VW много калпаво са ги направили за да пестят, но в крайна сметка са си дневни светлини, въпроса ми е дали сте се сблъсквали с този проблем и тези дето уж ни пазят, и как го решавате?
От около 6 месеца забелязах, че при каране с над 110 км в час и повече, по магистрала предницата вибрира - волан, педали и седалка - това става и по новата магистрала до Бургас. Това го прави и със зимни и летни гуми, които балансирах наново, но без ефект. Колата върви направо ако пусна волана, не криви. Дали това може да е заради тази сервизна акция на спирачни апарати?
По бул.цар Борис си тропа доста от паветата, това пак ли може да е от спирачните апарати?
пс. Отново да се върна на фаровете, вече трети път ме спират от кат, че съм карал на "халогени", разбирай фарове за мъгла. Понеже съм с базовите фарове на AUTO през деня светят дневните светлини в секцията до тези за мъгла. Пари не им давам на тия, но ми отнемат по 10 мин разправия. От VW много калпаво са ги направили за да пестят, но в крайна сметка са си дневни светлини, въпроса ми е дали сте се сблъсквали с този проблем и тези дето уж ни пазят, и как го решавате?
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Спасението е да им пуснеш и фаровете за мъгла за да се убедят.
Лошото е в случая, когато караш шкода с ДРЛ в един корпус с фар за мъгла и последния не е в оборудването.
Лошото е в случая, когато караш шкода с ДРЛ в един корпус с фар за мъгла и последния не е в оборудването.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
За няколкото дена в които пътувах тук се е заформила сериозна дискусия с много проблеми
Ето и моето мнение по тях, както винаги в обратен ред:
Сервизната акция със спирачните апарати: Драги колеги, приятели и собственици на Пасат Б7. Не мислете и не се чудете, а си записвайте веднага часове, за да ви сменят крепежите на задните спирачни апарати !!! Цялото усещане за раздрънкаст и износване ИЗЧЕЗВА ! Това го казва всеки, с който съм говорил на първите 15 мин. след излизането от сервиза. Пишейки събщението за тази акция си мислих непрекъснато за колегата BEBOYAN и неговите неволи с Б7 - може да се каже, че написах съобщението най-вече за него
. Между другото проблема го има и на Б6, но там май всеки ще трябва да се оправя както може.
Вибрираща предница.. Никога не ми се е случвало подобно нещо нито с Б7 нито с Б6. Някой, който повече разбира от окачвания, тампони, амортисьори и т.н. нека каже, но това не е нормално.
Дневни светлини.. Мисля, че от VW нямат вина. Таъв вид дневни светлини имат почти всички японски, корейски и френски нови автомобили, които са без ксенонови фарове. Най-лесният начин за запушване на устата на рекетьорски настроени пишман катаджии е като без да им се казва нито дума се запалят фаровете за мъгла (вижда се, че са отделни секции) и след това им се покаже чл.70 ал.3 от ЗДвП През деня моторните превозни средства се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини..
Относно Шкодата и Пасата: Темата е голяма. Вижте опита за обсъждане по-горе за недостатъците на Б7 и изкуствено поддържаната „търговска дистанция между модели автомобили на един и същ производител" (стр.15 от настоящата тема). Като премисля набързо ми идват следните моменти относно двата модела:
1. Шкодата е по-голяма и доста по-красива.
2. Шкодата използва почи във всичко предпоследните технически реализации на VW (които по някога са по-добри от последните).
3. VW поддържа изключително внимателно и премислено различията, които залага в Audi, VW, Skoda и Seat. Единствено в Skoda и само по някога има "пробиви" - слагат се неща които са в разрез с концепцията за "търговска дистанция".
4. Skoda в България е "изоставена" от VW и има отвратителен търговец и сервиз от пост-комуистически тип - модел 1996 г. - Еуратек. Това означава: 1. сравнително ниска цена (тя все пак се контролира от производителя); 2. Лошо търговско обслужване, заробващи задължителни условия по застраховане и поддържане; 3. Лош сервиз, никоквалифициран персонал с мутроподобно поведение, много чакане и нерви.
5. Може би цената на Шкодата спада по-бързо.
Съвет. Ако можеш изчакай появата на Пасат Б8 в началото на 2014 г.

Ето и моето мнение по тях, както винаги в обратен ред:
Сервизната акция със спирачните апарати: Драги колеги, приятели и собственици на Пасат Б7. Не мислете и не се чудете, а си записвайте веднага часове, за да ви сменят крепежите на задните спирачни апарати !!! Цялото усещане за раздрънкаст и износване ИЗЧЕЗВА ! Това го казва всеки, с който съм говорил на първите 15 мин. след излизането от сервиза. Пишейки събщението за тази акция си мислих непрекъснато за колегата BEBOYAN и неговите неволи с Б7 - може да се каже, че написах съобщението най-вече за него

Вибрираща предница.. Никога не ми се е случвало подобно нещо нито с Б7 нито с Б6. Някой, който повече разбира от окачвания, тампони, амортисьори и т.н. нека каже, но това не е нормално.
Дневни светлини.. Мисля, че от VW нямат вина. Таъв вид дневни светлини имат почти всички японски, корейски и френски нови автомобили, които са без ксенонови фарове. Най-лесният начин за запушване на устата на рекетьорски настроени пишман катаджии е като без да им се казва нито дума се запалят фаровете за мъгла (вижда се, че са отделни секции) и след това им се покаже чл.70 ал.3 от ЗДвП През деня моторните превозни средства се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини..
Относно Шкодата и Пасата: Темата е голяма. Вижте опита за обсъждане по-горе за недостатъците на Б7 и изкуствено поддържаната „търговска дистанция между модели автомобили на един и същ производител" (стр.15 от настоящата тема). Като премисля набързо ми идват следните моменти относно двата модела:
1. Шкодата е по-голяма и доста по-красива.
2. Шкодата използва почи във всичко предпоследните технически реализации на VW (които по някога са по-добри от последните).
3. VW поддържа изключително внимателно и премислено различията, които залага в Audi, VW, Skoda и Seat. Единствено в Skoda и само по някога има "пробиви" - слагат се неща които са в разрез с концепцията за "търговска дистанция".
4. Skoda в България е "изоставена" от VW и има отвратителен търговец и сервиз от пост-комуистически тип - модел 1996 г. - Еуратек. Това означава: 1. сравнително ниска цена (тя все пак се контролира от производителя); 2. Лошо търговско обслужване, заробващи задължителни условия по застраховане и поддържане; 3. Лош сервиз, никоквалифициран персонал с мутроподобно поведение, много чакане и нерви.
5. Може би цената на Шкодата спада по-бързо.
Съвет. Ако можеш изчакай появата на Пасат Б8 в началото на 2014 г.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Това мога да го потвърдя и да се подпиша.pavel_andreev написа:... 4. Skoda в България е "изоставена" от VW и има отвратителен търговец и сервиз от пост-комуистически тип - модел 1996 г. - Еуратек. Това означава:
... 3. Лош сервиз, никоквалифициран персонал с мутроподобно поведение, много чакане и нерви. ...
- imedarov
- Мнения: 1722
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Аз пък мога да кажа същото за VW сервиза, докато карах шкода, нямам почти никакви оплаквания от техния сервиз
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: boichopavlov, Google [Bot] и 40 госта