


Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
светлините за мъгла защо не ги лепнахте и тях ? Много приятно е станало.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Никога не си играя със светлините... Има неща, които не бива да се занимаваш с тях.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Koлеги, реших да си взема ксенон, но чета в нета и гледам по тубата и незнам какво да взема, един комшия ме уплаши, че на 2-3 месеца му горял баласт, незнам дали ме лъже или не. Решил съм да е 35 W 5000k AC баласти, как мислите добре ли е? Ако е 6000к ще ми е много синьо, ако е 4300 пък много жълто, гледам, че зависи и от ватовете, на 55 свети повече а с 35 по малко, кое е по добре? Не искам най-евтините, мога да отделя към 60-100 лв.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
35 вата 4300 келвина, гледай като ти го продават да е с големи баласти, а не със слим баласти.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
http://xenon.bg/product/934/xenon-express-turbo-h7-ksenon-sistema-h7-za-kola-ac-tip-55w-450-svetlina-malki-balasti-12-m-palna-garantsia.html
Ето с това съм аз колега - 6000 K.(компромис между осветеност и цвят-най-доброто според мен като гама съчетавайки и двете). Вече 6 месеца никакъв проблем.......Хората са изключително коректни, дори ми направиха тогава голяма отстъпка понеже нямаше варианта с 35 w и ми продадоха този.
Ето с това съм аз колега - 6000 K.(компромис между осветеност и цвят-най-доброто според мен като гама съчетавайки и двете). Вече 6 месеца никакъв проблем.......Хората са изключително коректни, дори ми направиха тогава голяма отстъпка понеже нямаше варианта с 35 w и ми продадоха този.
-
- VW експерт
- Мнения: 13402
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Apokaliptiko написа:35 вата 4300 келвина, гледай като ти го продават да е с големи баласти, а не със слим баласти.
Защо?
-
- VW експерт
- Мнения: 13402
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
TiL написа: Щот слим баластите при мен пукаха кат пуканки
За 4 години,над 150000км каране само на фарове,не съм имал проблем.
Лампите ги сменях всяка есен,при цена от 18-20лв за два броя,какво им плащаш.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ксенонова крушка - всяка есен смяна ??? То за това и цената е тази. Халогенна може да издържи повече според мене.
Слим баластите предполагат -по интегрален (SMD) принцип на изпълнениен на повишаващата схема- от там и по ниската им надеждност във времето. Това си е инверторен/импулсен повишаващ траф на високо напрежение в крайна сметка.
И все пак честото изгаряне на блока говори за проблем в инсталацията като цяло.
Слим баластите предполагат -по интегрален (SMD) принцип на изпълнениен на повишаващата схема- от там и по ниската им надеждност във времето. Това си е инверторен/импулсен повишаващ траф на високо напрежение в крайна сметка.
И все пак честото изгаряне на блока говори за проблем в инсталацията като цяло.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
А каква е разликата AC и DC , едното е променлив ток, другото прав нали? Четох, че с AC е по-добре.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да. Хватката е при повишаването на напрежението. Когато инверторният блок преобразува правият ток от Акуто в импулсен такъв и го пусне през тригера или импулс/трафа той директно се повишава на високо напрежение и пали газта в лампите-плазмата провежда и светва. Защо се прави всичкото това преобразуване ? Щото правият ток не може да се трансформира и трябва да стане импулсен.
Обаче ако след като го направиме импулсен го модулираме до модифицирана синусоида- става като променлив. Тогава вече цялата система работи в по благоприятен режим- удължаване живота на крушките, запазване на цветната им температура за по дълъг експлоатационен период, по добро запалване при запуск и тнт.
Недостатъка е усложнената схема и по високата цена.
Аз друго не мога да разбера- защо крушките за ксенон се водят Н3, Н4 и тнт, пък реално цокала е съвсем различен от този на халогенните лампи ?
Обаче ако след като го направиме импулсен го модулираме до модифицирана синусоида- става като променлив. Тогава вече цялата система работи в по благоприятен режим- удължаване живота на крушките, запазване на цветната им температура за по дълъг експлоатационен период, по добро запалване при запуск и тнт.
Недостатъка е усложнената схема и по високата цена.
Аз друго не мога да разбера- защо крушките за ксенон се водят Н3, Н4 и тнт, пък реално цокала е съвсем различен от този на халогенните лампи ?
-
- VW експерт
- Мнения: 13402
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа: Ксенонова крушка - всяка есен смяна ???
При 35000км на година,нонстоп включени фарове,сам прецени колко часа работят лампите.
Всички сме виждали автомобили със заводски ксенон,на който лампа не е сменяна,и как свети,и колко осветява.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Е ако живееш в Колата/Тира е съвсем друга тема. Понеже Аз ползвам и тези в апартамента ми през тъмната част на денонощието - разпределен режим
И Все пак газ разрядната лампа работи в по благоприятен режим и за това живота и е по дълъг. Предполагам че ксеноновите крушки на цена от по 70-90 лева са по надеждни и си запасват за по дълго време яркоста еднаква.

И Все пак газ разрядната лампа работи в по благоприятен режим и за това живота и е по дълъг. Предполагам че ксеноновите крушки на цена от по 70-90 лева са по надеждни и си запасват за по дълго време яркоста еднаква.
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На първата ми кола алфа 156 монтирах преди 7 години ксенон h7 5000 келвина на луксима с нормални баласти за 250 кинта тогава. Ксенона свети до днес перфектно. Никога не е имало проблеми с него. Не съм забелязал светлината да е намаляла. Може но не е още осезаемо. На сегашния ми б5.5 монтирах канбус премиум ксенон h7 4300 келвина със слим баласти AC тип от аутопро за 175 лв. С този ксенон прогледнах. Дъжд, мъгла не влиаят. Фаровете ми са сменени в италия с хела пак оригинални защото изглеждат като чисто нови. Явно е имало ударче. За колебаищите се слагайте смело ксенон разликата е голяма стига да не вземете хептен дръвче. А забравих да спомена че буксите и кабелите на б5.5 прекарах през дългите за да ползвам пластасовия капак щото през него с маншон не влиза влага. Стана перфектно.
Последна промяна от novatora на Сря 30 сеп 2015 23:02, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Какво е това "дългите" дето си прекарал кабелите през него ?
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
През секцията за дългите прекарах кабелите за ксенона. За да не е на късите защото цепнеш ли гумената капачка от там да минат кабелите ще имаш проблем с влагата. През дългите защото капака е пластмаса и гумената тапа на кабелите лепва идеално. Има достатъчно място за да се проврът кабелите от късите към дългите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта