Темата с разхода- вечната тема.
Значи в началото ми даваше около 11 уж по борд. После стана около 13-14. Научих се да я карам. Реално с 20 лева и около-8 литра-Макс моушън минавам по 70 км макс винаги. Това е в идеалният център на София- Лъвов мост. Отиване 5 км и връщане 5 км. Карам бързо и я форсирам на моменти и до 4, но повечето до 3,5 об.
Незнам дали е коректно да се сравнява с твоят град изобщо.
На Брат ми - ако кара като мене до към 3,5 - 4 об разхода му варира до към 10-11. Ако я настъпва в целият диапазон- до 5-6 об. тогава ще достигне до тия 14/100. Но майче неговият бензин е и по евтин от моята нафта. Пак там кара и той-идеалният център- същите километри.
Майни тия тракалници с 2 атм налягане във въздуховода. Казвам ти го като човек каращ такова и ремотирал/ регулирал някой работи по тия турбини, клапани -Н75 и тнт. Яко мазотии, пушеци. А моята не кади изобщо, освен ако изплюе някой въздуховод по турбопътищата от скапан байонет.

Рапидките решиха проблема.
При бензина има едни запалителни свещи повече и дросел клапа. Но сега вече мога да кажа че това не е голя проблем. А и многото клапани с които трябва да се съобразява човек при необходим ремонт свързан с мотора. Но пък не хвърля така гарнитурите като ТДИ-131
1,8Т-тръгва от ниските още, форсира се като формула 1, не смърди, кутрото е супер за стабилността.
Икономия- само от изпарено и евтино гориво- газ. От течно гориво икономия няма- там има плътност, калории и мощност. Обаче с газта идват и ..........
