Колеги, благодаря ви за изказаното мнение. Вашата обратна връзка е изключително ценна за мен.
Относно изчакването на Пасат Б8 в началото на 2014 г, не ми се иска да чакам до тогава, а и предполагам в момента който го пуснат цените ще бъдат недостъпни за мен. Предпочитам да си поръчам колата по-бързо, а при мен от работа ме финансират за по-голямата част от вноската на лизинга и ако не си поръчам бързо, губя вноски. Утре шкода ще докарат два тестови автомобила до работата ми, разбрахме се да ги пробвам - единия с 1.8тси 160кс, а другия с 2.0тди 170кс двигатели. Ще ви споделя впечатленията си от тест драйва на супърба и на тези двигатели. Все пак клоня повече към бензина, но поне да пробвам и дизела, разликата е 4300 лв. И ако ми хареса повече, може и да си взема дизел в крайна сметка.
Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
аз имах същата дилема като теб, и поръчах пасата (бензин).
1.4 twincharger ще върви горе-долу като 1.8тси (на хартия дори са еднакви), но ще гори по-малко.
1.4 twincharger ще върви горе-долу като 1.8тси (на хартия дори са еднакви), но ще гори по-малко.
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Днес направих тест драйв на двата супърба - бензинов 1.8 тси 160 кс. и дизелов 2.0 тди 170 кс. Като цяло колата е страхотна, управлява се леко, държи се добре на пътя. От вътре се усещането е като на луксозна кола - качествени материали. За пространството вътре - няма по-просторен автомобил в този клас. Обиколил съм почти всички марки и смело го твърдя това. Относно двигателите и двата двигателя ми направиха добро впечатление. Имах възможност да покарам двата автомобила в различни условия - първо по околовръстното между горнобански път и младост и след това в града, в задръстванията. Тест драйва на двата общо продължи час и половина. Така че имах възможност да предценя кое повече ми харесва. Като цяло впечатленията са ми следните:
1. 1.8
тси 160 кс - тестов разход 12.8, при яко ръчка. Сравнително добра динамика, но при по-високи обороти.
2. 2.0
тди 170 кс - тестов разход 8.8, пак при яко ръчка. На фона на предишния двигател е космически кораб. Много еластичен двигател, на всяка предавка, дори в ниски обороти ме лепеше за седалаката. Според мен 2.0 тди 170 кс доставя по-голямо удоволствие от шофирането.
Като цяло дилемата за мене е решена. Другата седмица отивам в
Еуратек и си поръчвам супърб фейслифт, тди 170 кс, бизнес оборудване, с някои дребни допълнителни неща. Бизнес нивото на оборудване на супърба тди 170 кс в момента струва 43800, без цвят. За цвят се доплаща 930 лв. Отстъпката е 10000 лв.
1. 1.8
тси 160 кс - тестов разход 12.8, при яко ръчка. Сравнително добра динамика, но при по-високи обороти.
2. 2.0
тди 170 кс - тестов разход 8.8, пак при яко ръчка. На фона на предишния двигател е космически кораб. Много еластичен двигател, на всяка предавка, дори в ниски обороти ме лепеше за седалаката. Според мен 2.0 тди 170 кс доставя по-голямо удоволствие от шофирането.
Като цяло дилемата за мене е решена. Другата седмица отивам в
Еуратек и си поръчвам супърб фейслифт, тди 170 кс, бизнес оборудване, с някои дребни допълнителни неща. Бизнес нивото на оборудване на супърба тди 170 кс в момента струва 43800, без цвят. За цвят се доплаща 930 лв. Отстъпката е 10000 лв.
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
StS написа:pavel_andreev написа:Е то това е проблема - че в БГ нещото не е обявено за сервизна акция. Преди няколко дена друг "горд" собственик на Пасат Б7 ми каза, че ако ти е изтекла гаранцията за отстраняването на този конструктивен недостатък ще трябва да се плаща.
Нямаме илюзии, че всичко зависи от местния дилър, а той и "местния" дилър не е от нашите места, а от Австрия.
Е как ще не е от нашите места, това е дилър а не официален представител, има голяма разлика...А до колкото знам тук собствениците на дилърите са некви мутри... Ако нещо се е променило, поправете ме.
а знаеш ли ,че ФВ мислят да оставят всички дилърства по света в ръцете на Порше, а ФВ да се занимават само с производството.
Защо мислиш Порше изкупиха Сакар, това е световна тенденция, не е само за нашия пазар.
- beboyan
- Мнения: 316
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Благодаря на Павел за съвета за сервизната акция.
Днес се обадих на Порше Юг и от там по ВИН номерът на колата казаха, че за нея няма сервизни акции в момента :-(. Когато споменах относно смяна на крепежните елементи - казаха, че били преустановили смяната им, понеже
били същите като предишните - това не го разбрах, хем ги сменяли "преди", пък установили, че са същите?
Пасатът е произведен Септември 2011, като го водят модел 2012.
Как мога да диагностицирам от къде ми идват вибрациите във волана, седалката и педалите при скорост над 110 км/ч по магистрала, защото явно няма да е в сервиз на ФВ (не е от баланса на гумите, 2 пъти балансирах, същото е и с зимни и летни гуми). Искам да отида някъде да го тестват и да кажат / ето тук е проблема и вече с диагностициран проблем да търся гаранция при Порше. Имам чувството, че нещо се е разхлабило или счупило и просто при по-висока скорост почва да се вее на вятъра и предизвиква тази вибрация?
Имах подобен проблем с Опел Астра Н - оставях 3 пъти колата в София Ауто, като всеки път й разглобяваха предните спирачки за да видят от къде е едно постоянно хлопане - и всеки път им казвах, че не е от спирачките, че хлопането е постоянно, независимо дали колата спира или не, те все спирачките, та спирачките. На чтвъртия път явно някой с повече акъл установи, че скобата, която държи началото на ауспуховата тръба е изпаднала и тръбата се удря в купето и за 20 лв го оправиха, но беше огромна разправия.
Поздрави и приятна събота и неделя.
Днес се обадих на Порше Юг и от там по ВИН номерът на колата казаха, че за нея няма сервизни акции в момента :-(. Когато споменах относно смяна на крепежните елементи - казаха, че били преустановили смяната им, понеже

Пасатът е произведен Септември 2011, като го водят модел 2012.
Как мога да диагностицирам от къде ми идват вибрациите във волана, седалката и педалите при скорост над 110 км/ч по магистрала, защото явно няма да е в сервиз на ФВ (не е от баланса на гумите, 2 пъти балансирах, същото е и с зимни и летни гуми). Искам да отида някъде да го тестват и да кажат / ето тук е проблема и вече с диагностициран проблем да търся гаранция при Порше. Имам чувството, че нещо се е разхлабило или счупило и просто при по-висока скорост почва да се вее на вятъра и предизвиква тази вибрация?
Имах подобен проблем с Опел Астра Н - оставях 3 пъти колата в София Ауто, като всеки път й разглобяваха предните спирачки за да видят от къде е едно постоянно хлопане - и всеки път им казвах, че не е от спирачките, че хлопането е постоянно, независимо дали колата спира или не, те все спирачките, та спирачките. На чтвъртия път явно някой с повече акъл установи, че скобата, която държи началото на ауспуховата тръба е изпаднала и тръбата се удря в купето и за 20 лв го оправиха, но беше огромна разправия.
Поздрави и приятна събота и неделя.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
sbs85 написа:Днес направих тест драйв на двата супърба - бензинов 1.8 тси 160 кс. и дизелов 2.0 тди 170 кс.
...
тди 170 кс - тестов разход 8.8, пак при яко ръчка. На фона на предишния двигател е космически кораб. Много еластичен двигател, на всяка предавка, дори в ниски обороти ме лепеше за седалаката. Според мен 2.0 тди 170 кс доставя по-голямо удоволствие от шофирането.
Аз съм със същият двигател - 170 к.с. Ако сега трябва да избирам, бих се върнал на 140 к.с. по следните причини:
1. Разликата в мощността не е толкова голяма. Конструктивната разлика между двата двигателя е никаква.
2. Разходът на гориво е значително по-голям (при нормално ежедневно шофиране и особено при извънградско при скорости над 120 км/ч) въпреки, че по данни на VW/Skoda разходът бил почти един и същ. Това което си гледал като разход е разбира се компютъра. Истинският разход за градското с "много ръчкане". е 10л/100км.
3. Годишният пътен данък е 390 лв за 140 к.с. и 600 лв. за 170 к.с.
4. 80% от преждевременно дефектиралите DSG-та (6 степенната) са на автомобили с този двигател.
- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Бих добавил към поста - при еднакви двигатели, просто чип от Брезел и компания / някой квалитетен разбира се/ ще получиш пак 170+ к.с. 

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
И всякакви такива модификации биха довели до отпаде на гаранцията (която и без т'ва не е кой знае какво), нали така... 

-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Това всъщност няма как да го хванат 

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Да, няма как да видят, че турбината примерно надува повече от нормалното за този двигател, дооообре
или пък, че някой е вдигнал прага на въртящия момент.

-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 24 апр 2012 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
здравейте колеги:
искам да попитам тези който имат DSG скоростни кутии, по въчможност 7 с два сухи съеденителя като отворите прозореца около 3-4 скорост като отпуснеш малко газта трака ли като стара каруца? щото моята хубаво си трака (метален звук все едно има изтървани 10 х 20 ст вътре в аспуха.
Когато прозорците са затворени нищо не се чува, след 5 скорост няма шум. Определено усезаем е когато се кара близко до стена/преграда и може да се чуе отражението на звука. Ходих в сервиза, сложиха ми нов софт на кутията но ефект няма кой знае какъв. В чуждите форуми тук таме намирам сходни проблеми но ми е любопитно тук дали някой набл'дава сходни шумове.
искам да попитам тези който имат DSG скоростни кутии, по въчможност 7 с два сухи съеденителя като отворите прозореца около 3-4 скорост като отпуснеш малко газта трака ли като стара каруца? щото моята хубаво си трака (метален звук все едно има изтървани 10 х 20 ст вътре в аспуха.
Когато прозорците са затворени нищо не се чува, след 5 скорост няма шум. Определено усезаем е когато се кара близко до стена/преграда и може да се чуе отражението на звука. Ходих в сервиза, сложиха ми нов софт на кутията но ефект няма кой знае какъв. В чуждите форуми тук таме намирам сходни проблеми но ми е любопитно тук дали някой набл'дава сходни шумове.
- petiaivanova12
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
- Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: sofia
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
nikibs123 написа:здравейте колеги:
искам да попитам тези който имат DSG скоростни кутии, по въчможност 7 с два сухи съеденителя като отворите прозореца около 3-4 скорост като отпуснеш малко газта трака ли като стара каруца? щото моята хубаво си трака (метален звук все едно има изтървани 10 х 20 ст вътре в аспуха.
Когато прозорците са затворени нищо не се чува, след 5 скорост няма шум. Определено усезаем е когато се кара близко до стена/преграда и може да се чуе отражението на звука. Ходих в сервиза, сложиха ми нов софт на кутията но ефект няма кой знае какъв. В чуждите форуми тук таме намирам сходни проблеми но ми е любопитно тук дали някой набл'дава сходни шумове.
Нормални са за модела нема се плашиш, това не подлежи на ремонт. И обикновено се чува на 2ра най много 3та, нагоре не знам как го чуваш въобще. Който и да ти обяснява, че неговото DGS това го няма, не му вярвай

- petiaivanova12
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
- Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: sofia
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Подлежи,подлежи на ремонт.Моята така правеше и я излекуваха и сега е като нова
ЗА координати на доктора на лично

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
petiaivanova12 написа:Подлежи,подлежи на ремонт.Моята така правеше и я излекуваха и сега е като новаЗА координати на доктора на лично
Викаш от ФВ не са го оправили и има официална информация, че е нормално да потракват по паваж ,но тука се е намерил някой дето ги лекува

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта