


Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Моя е 5.5 но пак нямаше поставка за чаши, вместо нея имаше една пластмасова лайсна така че от това не може да се познае дали е б5 или б5.5, предполагам по номер на рамата може.
- vankatagb
- Мнения: 186
- Регистриран на: Съб 25 сеп 2010 10:14
- Автомобил: Vw Passat B 5.5
- Двигател: AZM 2001
- Местоположение: Burgas
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Нямам поставка за чаши, там е само лайсна.....и до колкото аз проверих по VIN-а си е Б5.5, в по ранен пост го написах, ако може някой да го провери също? А може да е модифицирано мястото за филтъра 

-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
С какъв захват са ти чистачките? Защото първите Б5.5 са са "обикновен" захват (кука) и може би използват още някои стари карантии..
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
betaserk написа:Моя е 5.5 но пак нямаше поставка за чаши, вместо нея имаше една пластмасова лайсна така че от това не може да се познае дали е б5 или б5.5, предполагам по номер на рамата може.
поставка за чаши има само при В5

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
gancho написа:дългия ф-р е от Пассат Б5.
Ако твоя е Б5.5 ,-над пепелника имаш ли изкачащата поставка за чаши?
Щото се срещат преправяни б5 на б5.5(сменени предни панели,фарове,стопове и евентуално пета врата)
по рама си е В5.5 2002
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
vankatagb написа:Нямам поставка за чаши, там е само лайсна.....и до колкото аз проверих по VIN-а си е Б5.5, в по ранен пост го написах, ако може някой да го провери също? А може да е модифицирано мястото за филтъра
направи му една снимка на леглото, може да е сложено от В5
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Bro0z3r написа:С какъв захват са ти чистачките? Защото първите Б5.5 са са "обикновен" захват (кука) и може би използват още някои стари карантии..
моя е първи та първи 2001 месец след премиерата , с обикновен захват, това не е критерий.
- vankatagb
- Мнения: 186
- Регистриран на: Съб 25 сеп 2010 10:14
- Автомобил: Vw Passat B 5.5
- Двигател: AZM 2001
- Местоположение: Burgas
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги ще снимам леглото тези дни......рамената са обикновена кука....надявам се, че не оспамвам темата, но ми е любопитно за това разминаване 

- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте колеги. Вече ми писна да нося, отделен ключ за паленето на колата, отделен сгъваем ключ за централното откл/закл. Искам да си ползвам оригиналния сгъваем ключ за VW , значи едни ми казват, че след като сменя алармата ще мога да ползвам сгъваем ключ,други ми казват след като сменя комфорт-модула, с такъв които да бъде с 2 букси "AH" сегашния ми е "Q" , вече незнам на кои да вярвам и на кои да не вярвам..... Колата си има ел.огледала/стъкла. Централното работи, но е някакво китайско менте веднъж се отключва с централното,друг път тряя ръчно с ключа да отключвам..... Каквото е нужно питайте, ще отговарям само да реша този досаден проблем.....
Ще съм благодарен,ако някой може помогне.

Ще съм благодарен,ако някой може помогне.
-
- VW експерт
- Мнения: 13396
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Xaxy написа:други ми казват след като сменя комфорт-модула, с такъв които да бъде с 2 букси "AH" сегашния ми е "Q" , вече незнам на кои да вярвам и на кои да не вярвам.....
Ще съм благодарен,ако някой може помогне.
Виж темата на колегата в раздел "Продава" за сгъваемите ключове.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Някой да ме насочи за тема свързана със странично огледало с подгрев и датчик в него- само пускаемо.
Пак за брат ми- сменихме му неговото с ново с такъв датчки и реотан. Обаче е по различно като работа от дясното работещо. Онова при 13 градуса днес загря и спря след 5 минути. А това новото почти не усетих да топли. Горе го слагахме в фризера и мерихме съпротивление но нямаше никой ??? Имам чувството че не е в час. Монтирах му го така да пробва.
На изводите има 12 волта напрежение долу на колата в огледало конзолата.
Даже му пусках и от траф -10 волта директно както е във фризера
, но трафа е до 5 ампера и с тия 10 волта през грец схема не е работа. Иска си право 14 волта и яко ампераж.
Къв е тоя термистор или термодвойка и тоя реотан ??? Не чух да цъка въобще.
Пак за брат ми- сменихме му неговото с ново с такъв датчки и реотан. Обаче е по различно като работа от дясното работещо. Онова при 13 градуса днес загря и спря след 5 минути. А това новото почти не усетих да топли. Горе го слагахме в фризера и мерихме съпротивление но нямаше никой ??? Имам чувството че не е в час. Монтирах му го така да пробва.
На изводите има 12 волта напрежение долу на колата в огледало конзолата.
Даже му пусках и от траф -10 волта директно както е във фризера

Къв е тоя термистор или термодвойка и тоя реотан ??? Не чух да цъка въобще.
- Vasko Veselinov
- Мнения: 98
- Регистриран на: Вто 26 окт 2010 15:53
- Автомобил: VW Passat B7 - 2011 год
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте,
имам един незначителен, но малко дразнещ проблем: предпазния колан на шофьорската седалка не се прибира когато го разкопчея. Прибира се, ама трябва малко да го побутвам - умряла работа. Колата е B5.5 седан.
имам един незначителен, но малко дразнещ проблем: предпазния колан на шофьорската седалка не се прибира когато го разкопчея. Прибира се, ама трябва малко да го побутвам - умряла работа. Колата е B5.5 седан.
- baitanas
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 19:21
- Автомобил: VW Passat Alltrack
- Двигател: CCZB 2012
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
За съжаление този проблем го имат много Пасати,и при мен е така и аз постоянно му помагам да се прибере.Дразнещо е,мисля че пружините който го прибират са уморени вече и за това не може да се прибере по бързо.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Това значи че колите ви са карани от шофьори каращи с колан постоянно.
При мене пасажерският не иска да се прибира, а шофьорският се прибира много бързо и ме дразни, понеже аз пък го блокирам леко със щипка за пари, но и тя не издържа и все ми се налага да го доиздърпвам през нея за да се отпусне това бесило.
Та моята кошница е карана от пасажерската седалка имам чувството. Все като возя някого и трябва да го доприбирам тоя съседен колан- за да не се прехапе през вратата.
Абе всичко е на опаки. Аз искам моя да не се прибира, а пасажерският да го прави бързо, но Йок-обратното е !
Нищо не казахте за страничното огледало с датчик в него ???
При мене пасажерският не иска да се прибира, а шофьорският се прибира много бързо и ме дразни, понеже аз пък го блокирам леко със щипка за пари, но и тя не издържа и все ми се налага да го доиздърпвам през нея за да се отпусне това бесило.

Абе всичко е на опаки. Аз искам моя да не се прибира, а пасажерският да го прави бързо, но Йок-обратното е !
Нищо не казахте за страничното огледало с датчик в него ???
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На повечето коли е така, не само на Пасатите
. Аз разглобих моите предните, изпрах коланите защото се бяха много спекли от мръсотия и смазах механизмите, за сега нямам никакви проблеми. Операцията не е сложна, ако го правите да не забравите да откачите клемите на акумулатора.
Има и доста клипове в youtube, обаче аз не съм търсил точно за Пасат.
Ето как се разглобява при Голфа, почти същото е при Пасатите.
Аз пък имам проблем с пепелника от пред, не се застопорява, трябва да го закрепя с някоя стотинка или нещо подобно.
И как се разглабва, понеже така като гледам трябва да се свали цялата централна конзола, а не е като на Голфа?
Да попитам колегите с Б5 оригинално свети ли им пепелника въртре?

Има и доста клипове в youtube, обаче аз не съм търсил точно за Пасат.
Ето как се разглобява при Голфа, почти същото е при Пасатите.
Аз пък имам проблем с пепелника от пред, не се застопорява, трябва да го закрепя с някоя стотинка или нещо подобно.
И как се разглабва, понеже така като гледам трябва да се свали цялата централна конзола, а не е като на Голфа?
Да попитам колегите с Б5 оригинално свети ли им пепелника въртре?
Последна промяна от Wrofeel_VR6 на Вто 17 ное 2015 11:09, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта