Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 24 ное 2015 11:35


JuStan написа:Колеги,
хром-лайсните от предната броня на B5.5 могат ли да бъдат свалени без да бъде повредена и без да се сваля бронята ?
Предполагам е на щипки, но дали има риск дори и при много внимателна манипулация ?

не може да се отговори еднозначно, аз успях да сваля предните и задна лайстна без да свалям бронята, стана много лесно, но понякога някоя щипка държи толкова здраво, че няма сваляне без да счупиш нещо, колкото повече я дърпаш толкова повече се заклинва. Пробвай ги, с пластмасова щангичка , лека по-лека и ще стане ясно. Почнат ли да отпускат една по една щипките с разклащане и леки напъни става без проблем. Защо ще ги сваляш :gruebel




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Вто 24 ное 2015 11:43


Лидл пускаха такива, но не взех. Следващият път когато ги пуснат вземам. Те са точно за ламарина, Титаниев нитрит е покритието им.

Ама чак като станиол. Бая дебела и двойна си е ламарината. А и за малките отворчета за рапидките не става. А там се трошат свредлата заради двойната ламарина.


JuStan
Мнения: 304
Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот JuStan » Вто 24 ное 2015 17:23


DoH_KuXoT написа: ... Защо ще ги сваляш :gruebel


за боядисване :) :)


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот IRRITATING » Вто 24 ное 2015 17:24


Отвътре имат контрички и не е добра идея да ги напъваш защото са скъпи.

Последна промяна от IRRITATING на Вто 24 ное 2015 18:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Вто 24 ное 2015 18:04


Плюс това свалянето на бронята не е кой знае колко трудно, един път ако я свалиш на следващия ще ти трябват има няма 10 мин, поне няма да счупиш нещо.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 24 ное 2015 18:47


ако тръгнат лесно, което е почти сигурно, е доста по-добър вариант от свалянето на бронята. Не са никак скъпи предните, има алтернативни в няколко вносителя на цени да 20 лв брой, задната е друга история, около 400лв с хром-а.


Stefanov_86@mail.bg
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 06 ное 2015 20:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Stefanov_86@mail.bg » Сря 25 ное 2015 19:00


Здравейте,имам питане за съвместимост по интериотра м/у б5 и б5.5.Карам пасат б5 и съм си намерил подлакътник от б5,5 (цялото барче с поставки за чаши от дясно на лоста за ръчната).Буксата за диагностика на моята е от дясно до ръчната,не зная на другата дали е на същото място!?Видимо изглежда,че ще пасне,но все пак предпочитам някой да си даде мнението ако е по-запознат или е правил такъв тип "тунинг" Благодаря!


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Сря 25 ное 2015 22:49


Ще трябва да режеш новата конзола, за да сложиш копчето за отваряне капака на резервоара.. Другият вариант е да го преместиш чрез удължаване на кабелите му..
Буксата за диагностика при Б5.5 е долу пред лявото коляно на водача. Значи и там ще трябва да измислиш нещо...
И ще трябва да изместиш ръчната малко, за да си влезе в новата дупка.
Иначе точките на закрепване са същите.


Stefanov_86@mail.bg
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 06 ное 2015 20:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Stefanov_86@mail.bg » Чет 26 ное 2015 18:35


...да,за копчето не се бях замислил!Значи нищо не правим,по-добре да си остане в оригинален вид.Благодаря ти!


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 26 ное 2015 20:47


на В5.5 подлакътника е чуден :a045 много по-удобен и функционален от този при В5, не мисля че е проблем да се направи отвор за копчето, буксата спокойно можеш да я изкараш при пепелника отпред или в краката на шофьора, тъкмо и защита против кражба ще направиш с местенето й :th_up Аз не бих се отказал предвид минималното преправяне.


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Чет 26 ное 2015 21:09


Рицарят на печалния образ е прав!
То и на мен ни се върти тая мисъл в главата ама пусти пари... :mhihi


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 27 ное 2015 9:20


Снощи каква приятна модификация си направих, не мога да спра да й се радвам :mhihi Удебелих насрещника на щофьорската врата с изолирбанд.
Ефекта е впечатляващ, затваря се много по-тихо от преди и няма това метално чукване , което се чува при съприкосновение на бравата с насрещника. Като хладилник хлопва. Идеята си откраднах от едно ауди в автокъща, на което шофьорската врата се затваряше най-приятно от всички други, загледах се и видях, че има намотано тиксо на насрещника само на тази врата. Пробвах и стана, който му се занимава да пробва, приятен ефект се получава. :beer
Прикачени файлове
Untitled.jpg


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 27 ное 2015 10:39


Мисля на старият Пасат В3 имаше фабрично такива пласмаси на насрещниците. Самоче с времето се изтъркваха и така ги мотах с изолир. Лошото е че и той се износва с времето.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 27 ное 2015 10:58


да моя В4 имаше също


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Пон 30 ное 2015 18:34


Колеги, интересно ми е как се слагат толко големи джанти след като на моя пасат окачването стърчи над гумата и няма как да се побере, предполагам трябва друго окачване, как става цялата работа? Не че ще си слагам чак такова ниско окачване, може би малко по дигната да е и малко по малки джанти, но ми стана интересно след като видях един такъв хубавец...

Изображение

П.П. Извинявам се за въпроса ако е глупав, но просто не мога да си го обесня как става това.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта