Аз имам същия проблем, колата е Б3 1,8 АБС (купих я преди 7-8 месеца с не работеща бензинова помпа, и работеше само на газ) преди седмица смених помпата и запали от раз на бензин и заработи добре, но след като позагря при гасене получава детонации и дори връща оброт два назад.Според мен може това да е и от бензина,защото не сам сипвал аз а и беше 1 ден без капак на резервара, сега не сам в бг но до дни се прибирам и мислиа да сипа малко 100 октана +добавка за повишаване окатана, и тогава ще пиша как е.
Иначе на газ си варви идеално и няма такива проблеми, а след слагането на помпата направих едно кракче от 200м и ми се струва че чука яко аванс при подаване на рязко и до доло газ!
Б3 2Е детонация след изгасяне на двигателя
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: детонация след изгасяне на двигателя Б3 2Е
Момчета проблема с детонациите изчезна след сипване на 20л 100-октана, лики-моли октан+ (миля че беше)и откачане само на буксата на клапана за бензиновите пари!
Но сега има друг проблем, а тои е при студен старт, паленето е от раз вдига си кам 1200об но има прекасване стрелката на оборотомера немарда но се осеща прекасването подавам леко газ до 2500-3000об и двигатела се тресе и прекасва яко, след като загрее или покарам на газ малко и мина пак на бензин работи равномерно,единствено при изфорцирване изкарва за секунда лек тамен дим ,а и има меризма на бензин незнам дали е нормално(до колкото знам е с свален кат).
Днес си правих опити ,след като запалих сутринта и започна да работи така не равномерно започнах да вадя буксите на моторчето за празен ход и другата голямата мисля че е за дросела. При махането само на вторат тази на дросела колата започна да вдига оборотите сама и стигна ниакаде кам 2000об, а при махане на тази на стапковото оборотите паднаха.
После махнах буксата на температурниа датчик(комбинираниа) но при махането на тази букса никаква промяна на обороти и прекасване!
Ако някои може да даде идея какво да поверя и какво може да е ще съм много благодарен предварително благодаря!
Но сега има друг проблем, а тои е при студен старт, паленето е от раз вдига си кам 1200об но има прекасване стрелката на оборотомера немарда но се осеща прекасването подавам леко газ до 2500-3000об и двигатела се тресе и прекасва яко, след като загрее или покарам на газ малко и мина пак на бензин работи равномерно,единствено при изфорцирване изкарва за секунда лек тамен дим ,а и има меризма на бензин незнам дали е нормално(до колкото знам е с свален кат).
Днес си правих опити ,след като запалих сутринта и започна да работи така не равномерно започнах да вадя буксите на моторчето за празен ход и другата голямата мисля че е за дросела. При махането само на вторат тази на дросела колата започна да вдига оборотите сама и стигна ниакаде кам 2000об, а при махане на тази на стапковото оборотите паднаха.
После махнах буксата на температурниа датчик(комбинираниа) но при махането на тази букса никаква промяна на обороти и прекасване!
Ако някои може да даде идея какво да поверя и какво може да е ще съм много благодарен предварително благодаря!
Re: детонация след изгасяне на двигателя Б3 2Е
Имам проблем с детонации при гасенето, колата ми е 1.6 75 коня карбуратор. Газ нямам колата е сглабяна на скоро и проблема го има още от началото. Има и прекъсване държи леко високи обороти и загрява малко повече от нормалното колата. Какво да погледна и при какъв майстор да ходя?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: детонация след изгасяне на двигателя Б3 2Е
Недобрата центровката е предпоставка за греене и високи обороти,но също може да е нагар по клапаните или изгорял такъв.Това се проверява с мерене на компресия.
Re: детонация след изгасяне на двигателя Б3 2Е
Компресията е мерена съответно:
1- 12.6
2- 13.1
3- 12.9
4- 11.6
Сменен е термостат, имам съмнения за водна помпа. Зацепен е правилно мотора, но центровката има голяма вероятност да е сбъркана. Карбуратора имам чувството, че е сдал багажа също. При палене 1-2 пъти след като е бил работил мотора е връщала на обратно газове. Също като загрее пали доста трудно. :(
1- 12.6
2- 13.1
3- 12.9
4- 11.6
Сменен е термостат, имам съмнения за водна помпа. Зацепен е правилно мотора, но центровката има голяма вероятност да е сбъркана. Карбуратора имам чувството, че е сдал багажа също. При палене 1-2 пъти след като е бил работил мотора е връщала на обратно газове. Също като загрее пали доста трудно. :(
Re: Б3 2Е детонация след изгасяне на двигателя
Моите проблеми са решени. Всичко е било от карбуратора, хвърля много бензин. Сега колата има газово и си върви съвсем нормално.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта