След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Vidol Nikolov
Мнения: 2168
Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
Автомобил: Jetta 1.6
Двигател: PN
Местоположение: ---

Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин

Мнениеот Vidol Nikolov » Съб 10 апр 2010 13:15


Колега случайно да си бил с минерално и да си минал пак на полусинтетика?Може от това да причукват повдигачите,ако не си изчакал достатьчно време




Потребителски аватар
jigsaw
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин

Мнениеот jigsaw » Съб 17 апр 2010 15:02


Личния ми опит с повдигачите и маслата е, че един път почнали да причукват при някакви условия значи в една или друга степен вече има проблем.Това го казвам защото след като ги смених всякакви подчуквания, причуквания на топло на студено, зима, лято, палена, непалена няколко дена, няколко марки масла с различни вискозитети, никога повече не чух повдигач да се обади до този момент вече 2 години.Към момента карам с Motul 15W50.Минал съм през 20W40, 10W40, 0W40, 5W30 след смяната на повдигачите и както написах по-горе не съм им чул гласа на повдигачите.Знам, че има всеобщо схващане, че било нормално сутрин леко да причукват за няколко секунди, обаче за мен няма нищо нормално в това и за мен лично това е съвсем начална фаза на проблем който ще се развие с времето.


Потребителски аватар
stefanov65
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 9:22
Автомобил: vw golf 1.9 tdi
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Русе

Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин

Мнениеот stefanov65 » Вто 20 апр 2010 18:51


Колеги здравейте ,от скоро и аз започнах да си чувам повдигачите .То маслото е за смяна вече на 8000км. За пръв път слагам 10/40 така ми препоръчаха за моя мотор ,колата е от гаража.По някога като запаля дори да форсирам което е вредно ,не спира да трака чак ме дразни. преди това съм карал само с Мотул 15/40 и 15/50 и нямах никакви проблеми миналата есен слжих това в един сервиз на приятел препоръча ми го и не можах да откажа,сега съжалявам и ще го сменя до седмицапак с Мотул 15/50 ,каквито и да сложа ми губи по 1л ан около 10000км.голяма част си тече от капака на клапаните,дори и след като смених гарнитурата ,продължи .
Дано да спре че не ми се дават 300 лв за смяна на повдигачи !!!


Потребителски аватар
stefanov65
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 9:22
Автомобил: vw golf 1.9 tdi
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Русе

Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин

Мнениеот stefanov65 » Вто 20 апр 2010 18:56


Не знам дали има нещо общо с това но от известно време понякога взе да пали по трудно .
Някой ми беше казал че има нещо общо с повдигачите ,ако се износят доста ,се нарушава работата до някаква степен.....


Потребителски аватар
Layman
Мнения: 148
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търново

Re: След смяна на маслото ми чукат повдигачите сутрин

Мнениеот Layman » Вто 20 апр 2010 20:11


stefanov65 написа:Колеги здравейте ,от скоро и аз започнах да си чувам повдигачите .То маслото е за смяна вече на 8000км. За пръв път слагам 10/40 така ми препоръчаха за моя мотор ,колата е от гаража.По някога като запаля дори да форсирам което е вредно ,не спира да трака чак ме дразни. преди това съм карал само с Мотул 15/40 и 15/50 и нямах никакви проблеми миналата есен слжих това в един сервиз на приятел препоръча ми го и не можах да откажа,сега съжалявам и ще го сменя до седмицапак с Мотул 15/50 ,каквито и да сложа ми губи по 1л ан около 10000км.голяма част си тече от капака на клапаните,дори и след като смених гарнитурата ,продължи .
Дано да спре че не ми се дават 300 лв за смяна на повдигачи !!!

Нормално е да гори по литър на 10хил. или поне не е причина за ремонти, а всъщност твоят гори дори и по-малко (теч от капака) . Така стои и въпроса с повдигачите - върни се пак на Мотула, ако претракването е само при студен старт - няма никакви проблеми. Все пак ползването и поддържането на автомобил има и икономически аспект - не може за всяка дреболия да цепим двигателя.
Но при определени операции е хубаво да мислим и в преспектива - махане на глава (примерно заради гарнитура)съответно ревизираме и сменяме каквото трябва.
Трудното палене няма общо според мен с повдигачите.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта