Продължава да гори масло след смяна на гумички.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Сря 31 дек 2008 17:28


Викаш преди да цепя да сменям пак маслото?
Ам тва е на 600 км,може ли ако не покрива тези стандарти да го гори толкова много?А при какви обороти на двигателя да гледам дали пуши черно или сиво отзад ?Впрочем има ли някакъв вид диагностика за да се разбере дали със сигурност са сегменти.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 31 дек 2008 17:32


Ми най-добрата диарностика е да извадиш буталата и да гледаш дали няма някой строшен,дали няма някой дето е остър като бръснарско ножче и т.н.
По принцип гледай основно когато колата пали сутрин след като е стояла цяла нощ - тогава маслото се стича в цилиндъра и може да изпуши синьо/сиво ама това не доказва на 100%,че са сегменти - може да са гумички на клапаните или водачите им.
Иначе може да харчи повече масло ако не отговаря на стандартите - това е стандарт,който дава гаранция за безпроблемна работа на двигателя и добро смазване.При мен коато бях сипал кофти масло не само харчеше много (масло) а от време на време като натоваря двигателя повечко и започваша да пищят зумери,тракаха клапани и бля бля тем подобни....след смяната на маслото с Мотул 15W50 изчезнаха тези проблеми понеже то покрива сертификата на VW (не го помня за да ти го цитирам точно сега).
Успех!


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Сря 31 дек 2008 17:42


Сутрин като паля абсолютно нищо не припушва.Чак като позагрее тогава почва да вади пушек.Ми ще го сменям с Мотул май.Някъде бях чел нещо с пушек от цигара ли кво беше.Кофтито ще е че ако го сменя с Мотул и го гори пак ще се гръмна :)Благодаря за изчерпателните отговори колега :) Весели празници :)


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Сря 31 дек 2008 17:53


Относно маслото- Fuchs 15w40 е истинско.
Аз когато имах проблем с гумичките се вкарах в такива филми, че два вида масла сменях и това остана неизползвано. След качествената смяна, за която писах, сложих това и за 10к. никакви проблеми. Тогава го купувах от Ауто+.
Все пак колко е истинско не мога да твърдя със сигурност, факт е че не го гореше...
От тогаво съм само с Кастрол.

Относно диагностиката, или поне това което съм чувал и според мен има логика:
Замерване на компресията на цилиндрите.
След това с една спринцовка се вкарва по малко масло във всеки от тях и отново мерене.
Ако вдигне компресията, може да се съди, че си за сегменти, понеже маслото уплътнява.

И все пак, остави колата да загрее до оптимална температура и тогава гледай дали пуши. Моят случай беше такъв...
студена нямаше да пуши и като загрее, беше ужасТ.

п.п. Понеже сме писали по едно и също време...
Смяната на маслото няма да ти реши проблема, само допълнителни разходи.
С такъв голям разход, само грес трябва да сложиш и да очакваш чудеса!
Още повече и това, че като загрее и започва да пуши.
Започни от най- безобидното- смяна на гумички, но не сам, а човек дето е сменявал и знае как!
Кой знае, все пак по Коледа, действително стават чудеса. :D

Весело посрещане на 2009!!!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 31 дек 2008 18:06


Маслото щом е истинско и е хубаво значи може проблема наистина да е в сегменти.
За съжаление колегата е написал как се тестват компресионни сегменти (2 от 3-те на буталото) ама това не е тест за маслообиращия сегмент,който е най-отдолу на буталото и обира маслото,което остава по стените на цилиндъра при движението на буталото.
развии свещите и виж какъв цвят са.ако са черни значи гори масло и то на поразия и можеш да си сигурен,че не изчезва заради теча.
Иначе наистина започни със смяна на гумичките при някой дето знае какво прави (макар,че не е нищо сложно и едва ли си се справил зле).И огледайте да няма някой сцепен водач за клапан - както обесняваш разхода може и това да е проблема и да не си го видял като си сменял гумичките.
Успех!


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Сря 31 дек 2008 18:13


Освен да е водач и като съм набивал флошките да се е сцепил съвсем.Подлежат ли на смяна или трябва да сменям глава ?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 31 дек 2008 18:22


сменят се.Аз като свалях главата ми ги гледаха в главаджииницата ако така мога да се изразя :) и ми казаха,че ако има някой сцепен струва 8лв заедно със смяната.
Ама незнам дали можеш да го смениш без да сваляш главата.
Иначе все пак нищо не пречи да разглобиш отгоре да гледаш за гумичките и да огледаш водачите....ако видиш някой сцепен сваляш главата (колгетие да кажат дали е необходимо) и сменяш.И така и така ще си разглобил - смени и пак гумичките понеже не са кой знае каква цифра и те.
Успех!


stan40
Мнения: 54
Регистриран на: Съб 12 апр 2008 0:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stan40 » Съб 03 яну 2009 5:03


абе аз да попитам, имам венто 1.6 бензинка.
При смяна на гумичките, трябва ли да се отваря главата на двигателя?
щото един майстор ми разправчше че ако сменям гумичките (което е било доста неудобно и трудоемко) по-добре да сменям всичко- гарнитури, сегменти и т.н. което каза че ще ми струва към 150лв.

и още нещо, според вас изобщо заслужава ли си да го правя при положение че ми гори по 500-600мл на 6000км (карам с мобил1 10/40), ло;ата е на 260000км?


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Пет 09 яну 2009 23:41


Развръзката :)Носих автомобила на доктор :)От 8 флошки,2 са здрави :oops: не знам кво съм правил ама факт.Маслените сегменти от нагара се набили в буталото и не мърдат :)Тва го видях с очите си ,ме е яд че не го снимах.Все пак 20 годишни са :wink: Крива глава,единия изпускателен клапан въобще не затварял ,момчето вика сегментите ти като тел се кривят,разкалени и не се чупят.Значи нови биелни лагери,нови сегменти,нови флошки,шлайф на главата,препасване на клапани и секвите му гарнитури там,на колектори,картер,капак на главата и на главата е истината.Колата не мога да я позная,работи добре,не претриса.За маслото още не мога да кажа нищо днес я взех :)Като настъпя рязко педала не забива нос ами си ускорява .Само едно ме притеснява,че като я запалих днес студена нещо си сменяше оборотите няколко секунди и после се оправи.Дали да не е закарам на комп да я видят или е нормално след отваряне да се шашка нещо.И нещо като спрях на светофар се опита да ми изгасне но се оправи почти веднага.Повече не ми го направи този номер. :gruebel


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Пет 09 яну 2009 23:58


Уаууу, еми честито тогава!
А като разход, колко ти излизе?


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Съб 10 яну 2009 7:58


490 лева със смяната на преден радиатор.Не знам много ли е ,тука гледах един пост на колега че майстора му искал 150 лева.Бе както и да е дано да е наред автомобила вече.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Съб 10 яну 2009 9:28


Plumber написа:490 лева със смяната на преден радиатор.Не знам много ли е ,тука гледах един пост на колега че майстора му искал 150 лева.Бе както и да е дано да е наред автомобила вече.


Добра е цената, ако в нея влизат и описаните части, в т.ч. и радиатора(нов ли взе?).


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Съб 10 яну 2009 17:06


Влиза всичко без радиатора.Радиатора ми е 90 лева.


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот angel1223 » Нед 11 яну 2009 9:59


stan40 написа:абе аз да попитам, имам венто 1.6 бензинка.
При смяна на гумичките, трябва ли да се отваря главата на двигателя?
щото един майстор ми разправчше че ако сменям гумичките (което е било доста неудобно и трудоемко) по-добре да сменям всичко- гарнитури, сегменти и т.н. което каза че ще ми струва към 150лв.

и още нещо, според вас изобщо заслужава ли си да го правя при положение че ми гори по 500-600мл на 6000км (карам с мобил1 10/40), ло;ата е на 260000км?
не


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Re: Продължава да гори масло след смяна на гумички.

Мнениеот Plumber » Съб 17 яну 2009 23:22


Добре да запитам.Ясно е че не съм сложил гумичките като хората,но въпроса е къде сгреших.Как се слагат?Само се натискат ли ? Или се набиват със нещо.Аз ги набих с тръбичка,която е същия размер като металната част.Гумата с пружинката влиза вътре в тръбата и отгоре с чукане лекичко ги набива докато не се усети че е влязла.Момчето ми каза че от 8 само 2 имало като хората другите били прекъснати.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта