Викаш преди да цепя да сменям пак маслото?
Ам тва е на 600 км,може ли ако не покрива тези стандарти да го гори толкова много?А при какви обороти на двигателя да гледам дали пуши черно или сиво отзад ?Впрочем има ли някакъв вид диагностика за да се разбере дали със сигурност са сегменти.



Продължава да гори масло след смяна на гумички.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ми най-добрата диарностика е да извадиш буталата и да гледаш дали няма някой строшен,дали няма някой дето е остър като бръснарско ножче и т.н.
По принцип гледай основно когато колата пали сутрин след като е стояла цяла нощ - тогава маслото се стича в цилиндъра и може да изпуши синьо/сиво ама това не доказва на 100%,че са сегменти - може да са гумички на клапаните или водачите им.
Иначе може да харчи повече масло ако не отговаря на стандартите - това е стандарт,който дава гаранция за безпроблемна работа на двигателя и добро смазване.При мен коато бях сипал кофти масло не само харчеше много (масло) а от време на време като натоваря двигателя повечко и започваша да пищят зумери,тракаха клапани и бля бля тем подобни....след смяната на маслото с Мотул 15W50 изчезнаха тези проблеми понеже то покрива сертификата на VW (не го помня за да ти го цитирам точно сега).
Успех!
По принцип гледай основно когато колата пали сутрин след като е стояла цяла нощ - тогава маслото се стича в цилиндъра и може да изпуши синьо/сиво ама това не доказва на 100%,че са сегменти - може да са гумички на клапаните или водачите им.
Иначе може да харчи повече масло ако не отговаря на стандартите - това е стандарт,който дава гаранция за безпроблемна работа на двигателя и добро смазване.При мен коато бях сипал кофти масло не само харчеше много (масло) а от време на време като натоваря двигателя повечко и започваша да пищят зумери,тракаха клапани и бля бля тем подобни....след смяната на маслото с Мотул 15W50 изчезнаха тези проблеми понеже то покрива сертификата на VW (не го помня за да ти го цитирам точно сега).
Успех!
- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Относно маслото- Fuchs 15w40 е истинско.
Аз когато имах проблем с гумичките се вкарах в такива филми, че два вида масла сменях и това остана неизползвано. След качествената смяна, за която писах, сложих това и за 10к. никакви проблеми. Тогава го купувах от Ауто+.
Все пак колко е истинско не мога да твърдя със сигурност, факт е че не го гореше...
От тогаво съм само с Кастрол.
Относно диагностиката, или поне това което съм чувал и според мен има логика:
Замерване на компресията на цилиндрите.
След това с една спринцовка се вкарва по малко масло във всеки от тях и отново мерене.
Ако вдигне компресията, може да се съди, че си за сегменти, понеже маслото уплътнява.
И все пак, остави колата да загрее до оптимална температура и тогава гледай дали пуши. Моят случай беше такъв...
студена нямаше да пуши и като загрее, беше ужасТ.
п.п. Понеже сме писали по едно и също време...
Смяната на маслото няма да ти реши проблема, само допълнителни разходи.
С такъв голям разход, само грес трябва да сложиш и да очакваш чудеса!
Още повече и това, че като загрее и започва да пуши.
Започни от най- безобидното- смяна на гумички, но не сам, а човек дето е сменявал и знае как!
Кой знае, все пак по Коледа, действително стават чудеса.
Весело посрещане на 2009!!!
Аз когато имах проблем с гумичките се вкарах в такива филми, че два вида масла сменях и това остана неизползвано. След качествената смяна, за която писах, сложих това и за 10к. никакви проблеми. Тогава го купувах от Ауто+.
Все пак колко е истинско не мога да твърдя със сигурност, факт е че не го гореше...
От тогаво съм само с Кастрол.
Относно диагностиката, или поне това което съм чувал и според мен има логика:
Замерване на компресията на цилиндрите.
След това с една спринцовка се вкарва по малко масло във всеки от тях и отново мерене.
Ако вдигне компресията, може да се съди, че си за сегменти, понеже маслото уплътнява.
И все пак, остави колата да загрее до оптимална температура и тогава гледай дали пуши. Моят случай беше такъв...
студена нямаше да пуши и като загрее, беше ужасТ.
п.п. Понеже сме писали по едно и също време...
Смяната на маслото няма да ти реши проблема, само допълнителни разходи.
С такъв голям разход, само грес трябва да сложиш и да очакваш чудеса!
Още повече и това, че като загрее и започва да пуши.
Започни от най- безобидното- смяна на гумички, но не сам, а човек дето е сменявал и знае как!
Кой знае, все пак по Коледа, действително стават чудеса.

Весело посрещане на 2009!!!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Маслото щом е истинско и е хубаво значи може проблема наистина да е в сегменти.
За съжаление колегата е написал как се тестват компресионни сегменти (2 от 3-те на буталото) ама това не е тест за маслообиращия сегмент,който е най-отдолу на буталото и обира маслото,което остава по стените на цилиндъра при движението на буталото.
развии свещите и виж какъв цвят са.ако са черни значи гори масло и то на поразия и можеш да си сигурен,че не изчезва заради теча.
Иначе наистина започни със смяна на гумичките при някой дето знае какво прави (макар,че не е нищо сложно и едва ли си се справил зле).И огледайте да няма някой сцепен водач за клапан - както обесняваш разхода може и това да е проблема и да не си го видял като си сменял гумичките.
Успех!
За съжаление колегата е написал как се тестват компресионни сегменти (2 от 3-те на буталото) ама това не е тест за маслообиращия сегмент,който е най-отдолу на буталото и обира маслото,което остава по стените на цилиндъра при движението на буталото.
развии свещите и виж какъв цвят са.ако са черни значи гори масло и то на поразия и можеш да си сигурен,че не изчезва заради теча.
Иначе наистина започни със смяна на гумичките при някой дето знае какво прави (макар,че не е нищо сложно и едва ли си се справил зле).И огледайте да няма някой сцепен водач за клапан - както обесняваш разхода може и това да е проблема и да не си го видял като си сменял гумичките.
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
сменят се.Аз като свалях главата ми ги гледаха в главаджииницата ако така мога да се изразя
и ми казаха,че ако има някой сцепен струва 8лв заедно със смяната.
Ама незнам дали можеш да го смениш без да сваляш главата.
Иначе все пак нищо не пречи да разглобиш отгоре да гледаш за гумичките и да огледаш водачите....ако видиш някой сцепен сваляш главата (колгетие да кажат дали е необходимо) и сменяш.И така и така ще си разглобил - смени и пак гумичките понеже не са кой знае каква цифра и те.
Успех!

Ама незнам дали можеш да го смениш без да сваляш главата.
Иначе все пак нищо не пречи да разглобиш отгоре да гледаш за гумичките и да огледаш водачите....ако видиш някой сцепен сваляш главата (колгетие да кажат дали е необходимо) и сменяш.И така и така ще си разглобил - смени и пак гумичките понеже не са кой знае каква цифра и те.
Успех!
абе аз да попитам, имам венто 1.6 бензинка.
При смяна на гумичките, трябва ли да се отваря главата на двигателя?
щото един майстор ми разправчше че ако сменям гумичките (което е било доста неудобно и трудоемко) по-добре да сменям всичко- гарнитури, сегменти и т.н. което каза че ще ми струва към 150лв.
и още нещо, според вас изобщо заслужава ли си да го правя при положение че ми гори по 500-600мл на 6000км (карам с мобил1 10/40), ло;ата е на 260000км?
При смяна на гумичките, трябва ли да се отваря главата на двигателя?
щото един майстор ми разправчше че ако сменям гумичките (което е било доста неудобно и трудоемко) по-добре да сменям всичко- гарнитури, сегменти и т.н. което каза че ще ми струва към 150лв.
и още нещо, според вас изобщо заслужава ли си да го правя при положение че ми гори по 500-600мл на 6000км (карам с мобил1 10/40), ло;ата е на 260000км?
- Plumber
- Мнения: 1426
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна / The Hague
Развръзката
Носих автомобила на доктор
От 8 флошки,2 са здрави
не знам кво съм правил ама факт.Маслените сегменти от нагара се набили в буталото и не мърдат
Тва го видях с очите си ,ме е яд че не го снимах.Все пак 20 годишни са
Крива глава,единия изпускателен клапан въобще не затварял ,момчето вика сегментите ти като тел се кривят,разкалени и не се чупят.Значи нови биелни лагери,нови сегменти,нови флошки,шлайф на главата,препасване на клапани и секвите му гарнитури там,на колектори,картер,капак на главата и на главата е истината.Колата не мога да я позная,работи добре,не претриса.За маслото още не мога да кажа нищо днес я взех
Като настъпя рязко педала не забива нос ами си ускорява .Само едно ме притеснява,че като я запалих днес студена нещо си сменяше оборотите няколко секунди и после се оправи.Дали да не е закарам на комп да я видят или е нормално след отваряне да се шашка нещо.И нещо като спрях на светофар се опита да ми изгасне но се оправи почти веднага.Повече не ми го направи този номер. 







- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
неstan40 написа:абе аз да попитам, имам венто 1.6 бензинка.
При смяна на гумичките, трябва ли да се отваря главата на двигателя?
щото един майстор ми разправчше че ако сменям гумичките (което е било доста неудобно и трудоемко) по-добре да сменям всичко- гарнитури, сегменти и т.н. което каза че ще ми струва към 150лв.
и още нещо, според вас изобщо заслужава ли си да го правя при положение че ми гори по 500-600мл на 6000км (карам с мобил1 10/40), ло;ата е на 260000км?
- Plumber
- Мнения: 1426
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна / The Hague
Re: Продължава да гори масло след смяна на гумички.
Добре да запитам.Ясно е че не съм сложил гумичките като хората,но въпроса е къде сгреших.Как се слагат?Само се натискат ли ? Или се набиват със нещо.Аз ги набих с тръбичка,която е същия размер като металната част.Гумата с пружинката влиза вътре в тръбата и отгоре с чукане лекичко ги набива докато не се усети че е влязла.Момчето ми каза че от 8 само 2 имало като хората другите били прекъснати.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта