Може би не е за тук поста ми, но гледам че колегата "zfa159" е коментирал доста интересни неща, но така и неразбрах къде всъщност се намира този радиатор за фреона? вътре в купето или до водния радиатор!
Предисторията е че днес ми съобщиха че ми бил пробит този радиатор и е изтекъл фреона, а всъщност климатроника го пълних преди 2-3 седмици (22-23 май) а при пълненето мина и теста за вакум. за Пасат Б5 1.8 става въпрос.
Мерси предварително
Блокирал компресор на климатроник Б5
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 21:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: Блокирал компресор на климатроник Б5
При мен филма продължава... Като запаля колата след някъде 1 минута започва да духа бавно,но студено и това трае само около 10-15 секунди след което спира да духа за части от секундата прещраква нещо си и почва да духа силно ама не студено...
П.п. Вярно ли е че климатроника трябва да се пуска на свободна скорост ?
П.п. Вярно ли е че климатроника трябва да се пуска на свободна скорост ?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Блокирал компресор на климатроник Б5
draior написа:Може би не е за тук поста ми, но гледам че колегата "zfa159" е коментирал доста интересни неща, но така и неразбрах къде всъщност се намира този радиатор за фреона? вътре в купето или до водния радиатор!
Предисторията е че днес ми съобщиха че ми бил пробит този радиатор и е изтекъл фреона, а всъщност климатроника го пълних преди 2-3 седмици (22-23 май) а при пълненето мина и теста за вакум. за Пасат Б5 1.8 става въпрос.
Мерси предварително
По повод кореселина - той не е проблемен за самата пластмаса...а за гумичките...а на капилярната тръбичка има няколко...трябва да се свалят и да се чисти тогава..и пак не е сигурно какъв ще е резултата...някои пластмаси не харесват особено много кореселин...а се предолага,че при капилярката няма откъде да се вземе агресивно за нея вещество,понеже е в зтаворена система...а при другите пластмаси не е точно така.
По повод радиаторите - радиаторите са два и и двата са за фреон -> съответно този при охладителния се нарчика кондензатор...и има функцията да охлажда фреона, сгъстен от компресора...а вътрешния се нарича изпарител и има функцията да охлажда въздушния поток,който мианва през него и заминава към клапите на парното.Най-грубо казано това им е функцията.
- draior
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 12:01
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
- Двигател:
- Местоположение: Перник-София-Перник
- Контакти:
Re: Блокирал компресор на климатроник Б5
Много благодаря за бързия отговор на колегата zfa159
Казаха ми че ще го залепят днес за около 40-50 лв надявам се да е качествено!

Казаха ми че ще го залепят днес за около 40-50 лв надявам се да е качествено!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Блокирал компресор на климатроник Б5
draior написа:Много благодаря за бързия отговор на колегата zfa159![]()
Казаха ми че ще го залепят днес за около 40-50 лв надявам се да е качествено!
Таква е цената да...с човека,с който работя сме се разбрали за между 20 и 50 лв заварка...според мястото и големината..и типа материал (има много кофти сплави).Като демонтаж/монтаж е според сервиза и според това колко е смотано за сваляне..понеже има разни коли,на които се изнасилваш за да го свалиш..многократно

Иначе - след заварката е хубаво да се тества на около 10-15 бара ама хората,които се занимават професионално с ремонт на радиатори си знаят всичко.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 49 госта