
Passat B5-150 или 125к.с.
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
Да, и накрая стигнали до съвършенството - 3.0 TFSI... 

- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
Колеги днес се спряхме на Пасат 125кс. Относно вървежа и дума да не става! Този с турбото явно има някакъв проблем, защото никакъв го нямаше! Днешния Пасат откъдето и да я погледнеш си беше супер нямаше никакви удари поне на пръв поглед! Обаче след по обстоен оглед се оказа, че е била с десен волан - направо внос от Англия! Досега не съм попадал на такъв случай. Вярно направена е много кадърно, отвътре и отвън не можеш да разбереш! За сега сме пред дилема, тъй като това е основния проблем. Ако някой е по-запознат със смяна на дирекцията моля да пише. 

- garsona
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
- Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
- Двигател: ATJ F18B2
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
По-хубаво от оригинала няма , обаче ако е направена кадърно и всичко и работи и е както трябва , няма от какво да се притесняваш !
- vladobg78
- Мнения: 409
- Регистриран на: Пон 19 окт 2009 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
Виж дали ще ти разрешат да я закараш на сервиз да видят дали е направена добре.
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
teddy написа:Колеги днес се спряхме на Пасат 125кс. Относно вървежа и дума да не става! Този с турбото явно има някакъв проблем, защото никакъв го нямаше! Днешния Пасат откъдето и да я погледнеш си беше супер нямаше никакви удари поне на пръв поглед! Обаче след по обстоен оглед се оказа, че е била с десен волан - направо внос от Англия! Досега не съм попадал на такъв случай. Вярно направена е много кадърно, отвътре и отвън не можеш да разбереш! За сега сме пред дилема, тъй като това е основния проблем. Ако някой е по-запознат със смяна на дирекцията моля да пише.
По добре не се захващай с тоя филм при който можеш да имаш неочаквани обрати и много лош край. Изчакай и ще си намериш кола която не е обръщана.
За тая кола с турбо дето си пробвал там на 3000 оборота дето ти е придърпало е трябвало да усетиш пикването на турбината. Колата има проблем но няма смисъл да го обсъждаме, просто пропускаш и гледаш натам.
Все пак ти препоръчам да покараш колата на някой от форума с читаво 1.8т да видиш какво е нормалното вървене на 1.8т. Сигурен съм, че после няма да ти иска да си купиш 1.8 атмосферка. Да не говорим след чип за какво става дума.
За тези които споменаха по скъпите ремонти - както вече колегите казаха частите са еднакви - има и няколко разлики -
blow off - нов от ауди тт 225 кс ( разликата е, че отваря на по високо налягане от стандартния) е 58 лева в Порше без отстъпки. А на него може да му се прецака само мембранката, а тя за да се прецака трябва турбината да работи на по високо налягане - демек чип.
Интеркулер - еми това не знам и не съм чувал на някой да му се прецака.
турбото - вече има нови турбини от 600 до 1600 лева, кой каквото му е кеф. Да не говорим, че ако нямаш механични повреди по перките си купуваш един ремонтен комплект ( в него влизат втулки, о рингове бла бла) сменяш всичко и газ. Всъщност обикновенно и това е рециклирането което правят по нашите ширини.
И само последно чипнатите турбо мотори много обичат газта

Re: Passat B5-150 или 125к.с.
Аз карам 1.8 комби без турбо . Мога да ти кажа че нищо не върви,Естествено ако преди това не си карал Шкода или москвич.Това купе е доста тежко за 125 коня.Не че не можеш да изпревариш,или по баира нагоре се запъва , не просто върви като голф 90 коня , да не кажа ипо зле . Та ако разликата в разхода е 1 литър по добре е турбото.а ако гониш разход си купи дизел.А пък според мен трябва да се обърне внимание на окачването преди всичко.Разхода ми е най малкия проблем , след като имам 8 носача всеки по над 100 лева !
- kanissinak
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пет 27 авг 2010 13:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
Аз съм с пасат 125 коня и ми гори 9-10 на 100 газ-извънградско при 120 км.Но като цяло съм доволен от колата-като е в обороти си върви ДОБРЕ.
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
Колега вземи си дизел, според мен най-добре 110 коня с роторна пампа, споменатия вече АФН мотор е много добър и доказан и с чип става много приличен.Иначе това 125 коня на тон и половина купе ще е жива мъка с четири човека и климатик.
- vladobg78
- Мнения: 409
- Регистриран на: Пон 19 окт 2009 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
mili 75 написа:Колега вземи си дизел, според мен най-добре 110 коня с роторна пампа, споменатия вече АФН мотор е много добър и доказан и с чип става много приличен.Иначе това 125 коня на тон и половина купе ще е жива мъка с четири човека и климатик.

-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
А какво е 168 нютонметра при 3500 оборота на тон и половина купе, аз освен мъка друго не мога да го нарека.
- vladobg78
- Мнения: 409
- Регистриран на: Пон 19 окт 2009 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
Добре, няма да споря за Nm-ите, там може да е мъка, но мен това не ме вълнува. На каране за мен е ок - явно всеки го вижда по различен начин.
- kimb
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 21 дек 2009 14:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик/София
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
За мен 125 коня са си перфектни за това купе всмисъл за нолмално каране ,като го настъпиш си върви нормалко за семеен автомобил от този клас за турбинирания че върви повече върви нормално е но тук идват и проблемите :
първо неможе да си говорим смешни работи че като почнеш да му обръщаш стрелката на оборотомера и той гори 8 - 9 литра е меко казано смешно
и второ колко от колите който се продават в бг са с читаво турбо или след 10 000 най много няма да го рециклираш или пък ново .
първо неможе да си говорим смешни работи че като почнеш да му обръщаш стрелката на оборотомера и той гори 8 - 9 литра е меко казано смешно
и второ колко от колите който се продават в бг са с читаво турбо или след 10 000 най много няма да го рециклираш или пък ново .
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
Митът за безумно скъпата поддръжка на ТУРБИНАТА трябва да се развенчае, драги читатели.
Това, че тукашни самурайски "търговци" бръснат с 4 цифрени суми, не значи, че трябва безрезервно да им се вярва.
В днешния свят на глобални комуникации вариантите са десетки и цените варират доволно.
Е, по-хубавото винаги е по-скъпо. Но компромисни варианти винаги се намират. И в нашите, български, условия всеки знае, че по-скъпото не винаги е по-хубаво.
Освен това, турбини не се рециклират на 3 месеца. Освен ако не сте се изклецали с най-евтиния (в случая, равнозначен на най-скапания) ремонтен комплект.
Баланс, хора. Като във всичко останало.
Та, разчупете ги тия предразсъдъци. И калкулирайте приходите си далновидно.
В тая светлина - отсичам директно с цитат "Кола без турбо е като жена без цици!".
Никога повече няма да си купя кола без охлюв.
Това, че тукашни самурайски "търговци" бръснат с 4 цифрени суми, не значи, че трябва безрезервно да им се вярва.
В днешния свят на глобални комуникации вариантите са десетки и цените варират доволно.
Е, по-хубавото винаги е по-скъпо. Но компромисни варианти винаги се намират. И в нашите, български, условия всеки знае, че по-скъпото не винаги е по-хубаво.
Освен това, турбини не се рециклират на 3 месеца. Освен ако не сте се изклецали с най-евтиния (в случая, равнозначен на най-скапания) ремонтен комплект.
Баланс, хора. Като във всичко останало.
Та, разчупете ги тия предразсъдъци. И калкулирайте приходите си далновидно.
В тая светлина - отсичам директно с цитат "Кола без турбо е като жена без цици!".

Никога повече няма да си купя кола без охлюв.

- offside
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
- Автомобил: Passat B5 1997
- Двигател: 1.8 20v ADR
- Местоположение: гр.София
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
kimb написа:За мен 125 коня са си перфектни за това купе всмисъл за нолмално каране ,като го настъпиш си върви нормалко за семеен автомобил от този клас за турбинирания че върви повече върви нормално е но тук идват и проблемите :
първо неможе да си говорим смешни работи че като почнеш да му обръщаш стрелката на оборотомера и той гори 8 - 9 литра е меко казано смешно
и второ колко от колите който се продават в бг са с читаво турбо или след 10 000 най много няма да го рециклираш или пък ново .
Напълно подкрепям. И аз мисля че да се каже мъка за вървежа е нещо съвсем смешно! Карал съм и турбото и естествено че върви повече, но аз не пътувам по 100000 км годишно и да ми се налага непрекъснато да изпреварвам по двупосочните пътища та да ми е чак толкова необходимо (а единственият плюс който видях в това турбо е това: по-бързото ускорение при изпреварване). Колкото успя да вдигне мотора с турбо, толкова успя и моя (ест. времето за което се постигна резултата беше коренно различно)! А сравнението с голф 90 коня е още по смешно (ела да видим кое ще върви повече).

А по въпроса за разходите- на тази кола най-малкият проблем ще е едно турбо

Поздрави!
ps: По каталог разликата в ускорението от 0-100 на двата двигателя е 2 сек.
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
Благодарение на прекрасната ни държава, в която няма нито една завършена магистрала, всеки ден ни се налага да караме по двупосочни пътища и да предприемаме донякъде рискови изпревервания, в които и една секунда е много.Та тука с някои колеги се опитваме да обясним на създателя на темата, че турбомотора е много по безопасен поради по-голямата си мощност, повечето нютонметри от по-ниски обороти, при еднакъв разход.Турбо технологията е революционна за мен в автомобилостроенето и затова почти всички нови автомобили са с турбокомпресор.Той дава възможност например да извадиш от 1,4 мотор 170 коня при това с приличен разход.Или както Чими Джими писа по-нагоре , кола без турбо е като жена без цици, става ама винаги ще си в съмнение, че не си получил всичко от живота
.Та пак по темата 1,8 турбо действително, няма да ви шашне чак от вървеж, но при него има един друг плюс, наречен чиптунинг, при който с не много средства може да се достигне до 200 коня и 280 нютонметра при 1600-1700 оборота, а това е вече нормалния и безопасен двигател за това тежко купе.Като тръгнеш да изпреварваш няма да гасиш климатика,да слизаш две предвки надолу, да бичиш колата до 6000 оборота и да се притесняваш дали ще ти стигне времето и т.н

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта