Passat B5-150 или 125к.с.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот ChimeyJimmey » Сря 02 юни 2010 20:57


Да, и накрая стигнали до съвършенството - 3.0 TFSI... mhihi




Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот teddy » Сря 02 юни 2010 22:12


Колеги днес се спряхме на Пасат 125кс. Относно вървежа и дума да не става! Този с турбото явно има някакъв проблем, защото никакъв го нямаше! Днешния Пасат откъдето и да я погледнеш си беше супер нямаше никакви удари поне на пръв поглед! Обаче след по обстоен оглед се оказа, че е била с десен волан - направо внос от Англия! Досега не съм попадал на такъв случай. Вярно направена е много кадърно, отвътре и отвън не можеш да разбереш! За сега сме пред дилема, тъй като това е основния проблем. Ако някой е по-запознат със смяна на дирекцията моля да пише. :)


Потребителски аватар
garsona
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
Двигател: ATJ F18B2

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот garsona » Сря 02 юни 2010 23:39


По-хубаво от оригинала няма , обаче ако е направена кадърно и всичко и работи и е както трябва , няма от какво да се притесняваш !


Потребителски аватар
vladobg78
Мнения: 409
Регистриран на: Пон 19 окт 2009 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот vladobg78 » Чет 03 юни 2010 7:58


Виж дали ще ти разрешат да я закараш на сервиз да видят дали е направена добре.


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот shpeki » Чет 03 юни 2010 10:19


teddy написа:Колеги днес се спряхме на Пасат 125кс. Относно вървежа и дума да не става! Този с турбото явно има някакъв проблем, защото никакъв го нямаше! Днешния Пасат откъдето и да я погледнеш си беше супер нямаше никакви удари поне на пръв поглед! Обаче след по обстоен оглед се оказа, че е била с десен волан - направо внос от Англия! Досега не съм попадал на такъв случай. Вярно направена е много кадърно, отвътре и отвън не можеш да разбереш! За сега сме пред дилема, тъй като това е основния проблем. Ако някой е по-запознат със смяна на дирекцията моля да пише. :)

По добре не се захващай с тоя филм при който можеш да имаш неочаквани обрати и много лош край. Изчакай и ще си намериш кола която не е обръщана.
За тая кола с турбо дето си пробвал там на 3000 оборота дето ти е придърпало е трябвало да усетиш пикването на турбината. Колата има проблем но няма смисъл да го обсъждаме, просто пропускаш и гледаш натам.
Все пак ти препоръчам да покараш колата на някой от форума с читаво 1.8т да видиш какво е нормалното вървене на 1.8т. Сигурен съм, че после няма да ти иска да си купиш 1.8 атмосферка. Да не говорим след чип за какво става дума.
За тези които споменаха по скъпите ремонти - както вече колегите казаха частите са еднакви - има и няколко разлики -
blow off - нов от ауди тт 225 кс ( разликата е, че отваря на по високо налягане от стандартния) е 58 лева в Порше без отстъпки. А на него може да му се прецака само мембранката, а тя за да се прецака трябва турбината да работи на по високо налягане - демек чип.
Интеркулер - еми това не знам и не съм чувал на някой да му се прецака.
турбото - вече има нови турбини от 600 до 1600 лева, кой каквото му е кеф. Да не говорим, че ако нямаш механични повреди по перките си купуваш един ремонтен комплект ( в него влизат втулки, о рингове бла бла) сменяш всичко и газ. Всъщност обикновенно и това е рециклирането което правят по нашите ширини.

И само последно чипнатите турбо мотори много обичат газта heavy metal zork


diduli
Мнения: 79
Регистриран на: Пон 22 яну 2007 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот diduli » Сря 08 сеп 2010 22:15


Аз карам 1.8 комби без турбо . Мога да ти кажа че нищо не върви,Естествено ако преди това не си карал Шкода или москвич.Това купе е доста тежко за 125 коня.Не че не можеш да изпревариш,или по баира нагоре се запъва , не просто върви като голф 90 коня , да не кажа ипо зле . Та ако разликата в разхода е 1 литър по добре е турбото.а ако гониш разход си купи дизел.А пък според мен трябва да се обърне внимание на окачването преди всичко.Разхода ми е най малкия проблем , след като имам 8 носача всеки по над 100 лева !


Потребителски аватар
kanissinak
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 27 авг 2010 13:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот kanissinak » Чет 09 сеп 2010 7:32


Аз съм с пасат 125 коня и ми гори 9-10 на 100 газ-извънградско при 120 км.Но като цяло съм доволен от колата-като е в обороти си върви ДОБРЕ.


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот mili 75 » Чет 09 сеп 2010 8:25


Колега вземи си дизел, според мен най-добре 110 коня с роторна пампа, споменатия вече АФН мотор е много добър и доказан и с чип става много приличен.Иначе това 125 коня на тон и половина купе ще е жива мъка с четири човека и климатик.


Потребителски аватар
vladobg78
Мнения: 409
Регистриран на: Пон 19 окт 2009 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот vladobg78 » Чет 09 сеп 2010 9:00


mili 75 написа:Колега вземи си дизел, според мен най-добре 110 коня с роторна пампа, споменатия вече АФН мотор е много добър и доказан и с чип става много приличен.Иначе това 125 коня на тон и половина купе ще е жива мъка с четири човека и климатик.


mhihi леле, това със живата мъка ме изкърти - затова точно с такава немощна кола, климатик и 4 човека си карах много здраво наскоро и изпреварвах без проблеми. Естествено че турбото върви повече, ама да изкараш че нормалния 1.8, 125 коня е мъка си е малко пресилено.


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот mili 75 » Чет 09 сеп 2010 9:56


А какво е 168 нютонметра при 3500 оборота на тон и половина купе, аз освен мъка друго не мога да го нарека.


Потребителски аватар
vladobg78
Мнения: 409
Регистриран на: Пон 19 окт 2009 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот vladobg78 » Чет 09 сеп 2010 10:14


Добре, няма да споря за Nm-ите, там може да е мъка, но мен това не ме вълнува. На каране за мен е ок - явно всеки го вижда по различен начин.


Потребителски аватар
kimb
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 21 дек 2009 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик/София

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот kimb » Чет 09 сеп 2010 14:49


За мен 125 коня са си перфектни за това купе всмисъл за нолмално каране ,като го настъпиш си върви нормалко за семеен автомобил от този клас за турбинирания че върви повече върви нормално е но тук идват и проблемите :
първо неможе да си говорим смешни работи че като почнеш да му обръщаш стрелката на оборотомера и той гори 8 - 9 литра е меко казано смешно
и второ колко от колите който се продават в бг са с читаво турбо или след 10 000 най много няма да го рециклираш или пък ново .


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 09 сеп 2010 15:02


Митът за безумно скъпата поддръжка на ТУРБИНАТА трябва да се развенчае, драги читатели.
Това, че тукашни самурайски "търговци" бръснат с 4 цифрени суми, не значи, че трябва безрезервно да им се вярва.
В днешния свят на глобални комуникации вариантите са десетки и цените варират доволно.
Е, по-хубавото винаги е по-скъпо. Но компромисни варианти винаги се намират. И в нашите, български, условия всеки знае, че по-скъпото не винаги е по-хубаво.
Освен това, турбини не се рециклират на 3 месеца. Освен ако не сте се изклецали с най-евтиния (в случая, равнозначен на най-скапания) ремонтен комплект.
Баланс, хора. Като във всичко останало.

Та, разчупете ги тия предразсъдъци. И калкулирайте приходите си далновидно.
В тая светлина - отсичам директно с цитат "Кола без турбо е като жена без цици!". mhihi
Никога повече няма да си купя кола без охлюв. :D


Потребителски аватар
offside
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
Автомобил: Passat B5 1997
Двигател: 1.8 20v ADR
Местоположение: гр.София

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот offside » Чет 09 сеп 2010 23:48


kimb написа:За мен 125 коня са си перфектни за това купе всмисъл за нолмално каране ,като го настъпиш си върви нормалко за семеен автомобил от този клас за турбинирания че върви повече върви нормално е но тук идват и проблемите :
първо неможе да си говорим смешни работи че като почнеш да му обръщаш стрелката на оборотомера и той гори 8 - 9 литра е меко казано смешно
и второ колко от колите който се продават в бг са с читаво турбо или след 10 000 най много няма да го рециклираш или пък ново .

Напълно подкрепям. И аз мисля че да се каже мъка за вървежа е нещо съвсем смешно! Карал съм и турбото и естествено че върви повече, но аз не пътувам по 100000 км годишно и да ми се налага непрекъснато да изпреварвам по двупосочните пътища та да ми е чак толкова необходимо (а единственият плюс който видях в това турбо е това: по-бързото ускорение при изпреварване). Колкото успя да вдигне мотора с турбо, толкова успя и моя (ест. времето за което се постигна резултата беше коренно различно)! А сравнението с голф 90 коня е още по смешно (ела да видим кое ще върви повече). :)
А по въпроса за разходите- на тази кола най-малкият проблем ще е едно турбо :да:
Поздрави!
ps: По каталог разликата в ускорението от 0-100 на двата двигателя е 2 сек.


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот mili 75 » Пет 10 сеп 2010 9:09


Благодарение на прекрасната ни държава, в която няма нито една завършена магистрала, всеки ден ни се налага да караме по двупосочни пътища и да предприемаме донякъде рискови изпревервания, в които и една секунда е много.Та тука с някои колеги се опитваме да обясним на създателя на темата, че турбомотора е много по безопасен поради по-голямата си мощност, повечето нютонметри от по-ниски обороти, при еднакъв разход.Турбо технологията е революционна за мен в автомобилостроенето и затова почти всички нови автомобили са с турбокомпресор.Той дава възможност например да извадиш от 1,4 мотор 170 коня при това с приличен разход.Или както Чими Джими писа по-нагоре , кола без турбо е като жена без цици, става ама винаги ще си в съмнение, че не си получил всичко от живота :lol: .Та пак по темата 1,8 турбо действително, няма да ви шашне чак от вървеж, но при него има един друг плюс, наречен чиптунинг, при който с не много средства може да се достигне до 200 коня и 280 нютонметра при 1600-1700 оборота, а това е вече нормалния и безопасен двигател за това тежко купе.Като тръгнеш да изпреварваш няма да гасиш климатика,да слизаш две предвки надолу, да бичиш колата до 6000 оборота и да се притесняваш дали ще ти стигне времето и т.н



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта