тампони на макферсъна побългаряване

Техническа и сервизна информация за Passat
keymaker
Мнения: 822
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот keymaker » Сря 19 яну 2011 21:04


Колега съжалявам ,че с това си храня жената и детето ама какво да направя, на края на месеца енергото не ме пита на колко хора от форума съм помогнал за мерси с НАП за осигуравките нещата стоят по същия начин и още други такива институции които искат финикийски знаци ,а не благотворителност.
Моите извинения ама сиренето е с пари.
Мисля,че съм прав.
Повече няма да споря излишно е.
Желая успех и благополучие на всеки,но не съм съгласен аз да се блъскам а друг да се облагодетелства на готово.
А относно закъсали никога не съм отказал помощ ако съм в състояние да помогна дори и без мерси(защото така е човешко и правилно).




bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот bachest » Сря 19 яну 2011 23:42


Ако говорим само за смяна на тампона, предполагам, че ще стане по следния начин. Вдига се на крик и се маха колелото. Пружината се стяга на място, като това позволява да се прибере амортисьора. Маха се стария, слага се новия тампон и обратно. Не съм го пробвал. Всъщност не съм сменял и тампона досега. :lol:


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот Danny boy » Чет 20 яну 2011 7:23


bachest написа:Ако говорим само за смяна на тампона, предполагам, че ще стане по следния начин. Вдига се на крик и се маха колелото. Пружината се стяга на място, като това позволява да се прибере амортисьора. Маха се стария, слага се новия тампон и обратно. Не съм го пробвал. Всъщност не съм сменял и тампона досега. :lol:

АА..а баш баш :P така,малко е неудобно за работа обаче


keymaker
Мнения: 822
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот keymaker » Чет 20 яну 2011 8:23


малко е кофти за работа ама става .и се излиза на печалба 20-30 лв.от реглаж


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот bachest » Пон 24 яну 2011 9:11


Да, де. Ама и с реглажа някои правят тарикатлъци. Не стягят хубаво болтовете към шенкела или стегнат само единия и като минеш през някоя по-голяма дупка кривне волана/почне да носи и пак за реглаж. Абе сиромах човек си е жив дявол...


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот JC » Вто 25 яну 2011 3:07


Тампоните ми изглеждат напълно здрави,свалях ги лятото, но като минавам по леки неравности като че ли се опитва да хлопчи много леко ... мачкат ли се какво .... нито се късат нито нищо ...поне на вид са здрави , а на колата се ме дразни нещо :roll:
За тампоните долу на носачите-задните вертикални тампони ...там пък не ми се говори scare


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12127
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 25 яну 2011 6:07


JC написа:.....
За тампоните долу на носачите-задните вертикални тампони ...там пък не ми се говори scare

Там се слагат от опел вектра, които трябва само да им се скъси тръбичката в средата, но пък са от плътна гума и нямат мърдане


keymaker
Мнения: 822
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот keymaker » Вто 25 яну 2011 7:52


JC написа:Тампоните ми изглеждат напълно здрави,свалях ги лятото, но като минавам по леки неравности като че ли се опитва да хлопчи много леко ... мачкат ли се какво .... нито се късат нито нищо ...поне на вид са здрави , а на колата се ме дразни нещо :roll:
За тампоните долу на носачите-задните вертикални тампони ...там пък не ми се говори scare

---------------------------------------
те си изглеждат здрави ама хлопа лагерчето.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот Danny boy » Вто 25 яну 2011 17:42


Това хлопане е от биалети и тампони на стабилизиращата щанга


keymaker
Мнения: 822
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот keymaker » Вто 25 яну 2011 17:53


Danny boy написа:Това хлопане е от биалети и тампони на стабилизиращата щанга


:да: много вероятно
с предишното си изказване имах в предвид моя фургон понеже съм сменил всички тампони ,а когато я вдигна на крик и почна да клатя дори се вижда ,че лагерчето мърда и се чува същия звук като при ситни неравности(след обиране на луфта с подходяща шайба се оправя ама след 1-2 мес пак тая).


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот JC » Вто 25 яну 2011 22:31


keymaker написа:
Danny boy написа:Това хлопане е от биалети и тампони на стабилизиращата щанга


:да: много вероятно
с предишното си изказване имах в предвид моя фургон понеже съм сменил всички тампони ,а когато я вдигна на крик и почна да клатя дори се вижда ,че лагерчето мърда и се чува същия звук като при ситни неравности(след обиране на луфта с подходяща шайба се оправя ама след 1-2 мес пак тая).

Лагерчетота са ми сменени с нови и хлопането е горе, особено се усеща сега като има замръзнали ледове и scare
Шарнирите са здрави, .... аман от боклучави части :roll:


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот JC » Вто 25 яну 2011 22:32


К.Одаджийски написа:
JC написа:.....
За тампоните долу на носачите-задните вертикални тампони ...там пък не ми се говори scare

Там се слагат от опел вектра, които трябва само да им се скъси тръбичката в средата, но пък са от плътна гума и нямат мърдане

Колега, а като им е плътна гумата, не се ли късат като се движи носача надолу-нагоре?


keymaker
Мнения: 822
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот keymaker » Сря 26 яну 2011 8:03


на опела също се движат ,дали се късат?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12127
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 26 яну 2011 8:32


Не се късат естествено. При мен вече са на година и повече употреба и не са мръднали. Преди опеловите да сложа ги сменях тия тампони на 2-3 месеца. Като цяло обаче като се скъсяват тръбичките в средата трябва да се скъсяват и от двете страни. Общо е мисля 15 мм, но като се наложи един стар от фв до новия от опел и ще си проличи как и къде се реже!


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот JC » Сря 26 яну 2011 16:47


К.Одаджийски написа:Не се късат естествено. При мен вече са на година и повече употреба и не са мръднали. Преди опеловите да сложа ги сменях тия тампони на 2-3 месеца. Като цяло обаче като се скъсяват тръбичките в средата трябва да се скъсяват и от двете страни. Общо е мисля 15 мм, но като се наложи един стар от фв до новия от опел и ще си проличи как и къде се реже!

А от каква Вектра А или Б , значи схемата на работа е като при пасата, оста на тампона е вертикална, не хоризонтала :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: бай Вълчо, Google [Bot] и 62 госта