gancho написа:Със същия апарат съм АТЕ 57 и при мен на гумените маншончета на водача(за шестограм 7)имах тапички само на горните.Предположих,че
долните са паднали(все пак е стара кола).Но нека знаещите да кажат дали наистина на долните няма тапи.
Аз все пак реших,че трябва да има и сложих тапи от стъклено шише от разредител/спирт за горене.Стана като истинско

Така колега днес и аз си сложих тапи от спирт на долните шестограмни водачи.
А защо ги няма(паднали са леко
) тия тапи и то точно на долните шестограми ?!? А де !!! Много просто, когато си дадете да ви сменят накладките, и майсторчето развива само долните 7мм и тапите литват някъде там

.
Тоест както спирачните маркучи на предните апарати са с конструктивен дефект - по къси, така и тапите са с "майсторски" дефект !!!
Щото аз на Гирлинга на В3 сам ги сменях и там се отвива само долният водач,а горният се олабва само.
При тия АТЕ 57 не знам горния явно не се олабва и не се бара.

. Ще разбера като реша да ги сменям.
А в автокъщите са по брутални откъм ремонти там "майсторите" направо заметат разните му там "излишни" части докато се замазва положението за да се продаде колата.
То аз знам само 2 автокъщи които ремонтират стоката си, другите Джамбаз-къщи направо те лъжат че,

"тоя модел са така"

!
Никой не казва трябва ли да са оголени малко въпросните водачи при сменени накладки, макар че аз вече се досетих но....
http://snimkisnimki.snimka.bg/automobiles/diskove.545922.24839911 ???
