Гергин написа:Чакай, чакай то купуването лесно. Изречението с ,незнам лявото или дясното е напрежението, ме учудва. Даде ли на контакт колата, няма да завърти втората скорост ако не е дадена,даже я запали, че гълта яко акумулатора и тогава си играй с пинсетите!!!!!Тогава ако свързваш първа и втора няма как да завърти.
Не можеш ли да вземеш един мултицет и да прегледаш тея връзки. Самият кабел от акумулатора и от куплунга до вентилатора. Що така вътрешно ми се струва, че вентилатора си е здрав![]()
Имах предвид, че включва едната степен при контакт на двете крайни положения, обаче с пинсетите няма как да знам лявото или дясното е напрежението, но при свързане на дясно и средно/ляво и средно не се включва перката, което сигурно е 1-вата степен, защото принципно сега си включва само на около 105 градуса, демек 1-вата степен не се включва. Разбира се че съм включил на контакт, иначе не върти, колата няма климатик или теглич нито е от последните, 91-ва е.