pavlikianov написа:batsasho1 написа:А корекциите гледа ли ги? Аз залагам да е дюза проблема.
Кой корекций колега, малко не съм наясно?
13 или 14 там някъде група на вагком дава коя дюза с каква компенсация или отклонение спрямо нормалното работи.
pavlikianov написа:batsasho1 написа:А корекциите гледа ли ги? Аз залагам да е дюза проблема.
Кой корекций колега, малко не съм наясно?
kirhadj написа:Ами 6-та е индиректна и по принцип е за поддържане на скорост и бавно ускоряване. При подаване на газ по-рязко се получава недостиг на гориво и колата притриса.
batsasho1 написа:pavlikianov написа:batsasho1 написа:А корекциите гледа ли ги? Аз залагам да е дюза проблема.
Кой корекций колега, малко не съм наясно?
13 или 14 там някъде група на вагком дава коя дюза с каква компенсация или отклонение спрямо нормалното работи.
vwtaz написа:Колега единствено в група 1 след Engine speed имаш Injected quantity 8,0 mg/str ,този параметър е почти на горната граница която е 9,0 mg/str, може малко да се намали но пък може да доведе до по труден топъл старт. Другото сичко си е нормално и в допустимите граници. В група 4 на последно място е Synchro angle -1,1 ,но и това е в границите на допустимото -3 до +3 градуса.
vwtaz написа:Колега Injected quantity на канал 1 се настройва и заводски требва да е 5,5 или по малко, числото е 32768.
При промяна на това число се увеличава или намаля Injected quantity. Нещо е имало проблем и за това може би предишния собственик е променял заводските настройки.
kiki1 написа:Колега pavlikianov ,пиши на Dobromirski(той е от вашия град мисля) ,за да потърсите проблема ,който според мен е точно по горивоподаването.За да пуска такива милиграми значи има проблемна пикаеща дюза(компа за да компенсира пуска повече гориво)или както ти е казал човека от VW проблем с леглото й,но като начало сменете 0 пръстените и ги регулирайте.
Потребители, разглеждащи този форум: rady66 и 37 госта