Фаровете на Б4 много по добре ли светят от свещите на Б3?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Фаровете на Б4 много по добре ли светят от свещите на Б3?

Мнениеот MITKO_DVD » Чет 30 дек 2010 20:43


stefan_gb1 написа:escrime е абсолютно прав за Партнера 2006 г фаровете са му много по зле от Пасат 90 г., а към другите искам смело да кажа че оригиналните фаровите на В4 и без релета са по вече от добри но с ИСТИНСКА крушка.


:да: ,а с хубав ксенон ела да видиш за кво иде реч :Mr Green Fun




bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Фаровете на Б4 много по добре ли светят от свещите на Б3?

Мнениеот bachest » Пон 03 яну 2011 13:30


pe6kata написа:При минимално наличие на влага във фара, веднага се запотява! Фара при включване се нагрява и колкото и малко вода да има веднага излиза на стъклото. Дали не е херметически затворен, а? Стъклото ясно е че е лепено, Обърнал ли си внимание какво има на капачето на фара и въобще самото капаче как се закрепва. И какъв е тоя фар с проветрение по буксите и кабелите :shock Говорим за хела, бош, валео...
Под нормална експоатация разбирам, нормални ватове крушки, и човек с елементарни технически умения пипащ по фара. Щото някой неграмотник като защипе опръстена на капака и кара до следавщата смяна на крушка ...


Пешка. Я вземи една капачка от фара на B4 и едно парче кабел 10 см. Като погледнеш капачката отвътре има едно такова кръгличко посредата. Бръкни с жицата и хоп - кабела се е показал отвън. :applause:

Иначе по темата - състоянието на фара е по-важно!


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: Фаровете на Б4 много по добре ли светят от свещите на Б3?

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 03 яну 2011 15:48


bachest написа:
pe6kata написа:При минимално наличие на влага във фара, веднага се запотява! Фара при включване се нагрява и колкото и малко вода да има веднага излиза на стъклото. Дали не е херметически затворен, а? Стъклото ясно е че е лепено, Обърнал ли си внимание какво има на капачето на фара и въобще самото капаче как се закрепва. И какъв е тоя фар с проветрение по буксите и кабелите :shock Говорим за хела, бош, валео...
Под нормална експоатация разбирам, нормални ватове крушки, и човек с елементарни технически умения пипащ по фара. Щото някой неграмотник като защипе опръстена на капака и кара до следавщата смяна на крушка ...


Пешка. Я вземи една капачка от фара на B4 и едно парче кабел 10 см. Като погледнеш капачката отвътре има едно такова кръгличко посредата. Бръкни с жицата и хоп - кабела се е показал отвън. :applause:

Иначе по темата - състоянието на фара е по-важно!


Аз на мойте фарове съм сложил силикон и лепило там иначе и при мен се изпотяваше на неколко пъти като нови :idea: :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта