stefan_gb1 написа:escrime е абсолютно прав за Партнера 2006 г фаровете са му много по зле от Пасат 90 г., а към другите искам смело да кажа че оригиналните фаровите на В4 и без релета са по вече от добри но с ИСТИНСКА крушка.


stefan_gb1 написа:escrime е абсолютно прав за Партнера 2006 г фаровете са му много по зле от Пасат 90 г., а към другите искам смело да кажа че оригиналните фаровите на В4 и без релета са по вече от добри но с ИСТИНСКА крушка.
pe6kata написа:При минимално наличие на влага във фара, веднага се запотява! Фара при включване се нагрява и колкото и малко вода да има веднага излиза на стъклото. Дали не е херметически затворен, а? Стъклото ясно е че е лепено, Обърнал ли си внимание какво има на капачето на фара и въобще самото капаче как се закрепва. И какъв е тоя фар с проветрение по буксите и кабелитеГоворим за хела, бош, валео...
Под нормална експоатация разбирам, нормални ватове крушки, и човек с елементарни технически умения пипащ по фара. Щото някой неграмотник като защипе опръстена на капака и кара до следавщата смяна на крушка ...
bachest написа:pe6kata написа:При минимално наличие на влага във фара, веднага се запотява! Фара при включване се нагрява и колкото и малко вода да има веднага излиза на стъклото. Дали не е херметически затворен, а? Стъклото ясно е че е лепено, Обърнал ли си внимание какво има на капачето на фара и въобще самото капаче как се закрепва. И какъв е тоя фар с проветрение по буксите и кабелитеГоворим за хела, бош, валео...
Под нормална експоатация разбирам, нормални ватове крушки, и човек с елементарни технически умения пипащ по фара. Щото някой неграмотник като защипе опръстена на капака и кара до следавщата смяна на крушка ...
Пешка. Я вземи една капачка от фара на B4 и едно парче кабел 10 см. Като погледнеш капачката отвътре има едно такова кръгличко посредата. Бръкни с жицата и хоп - кабела се е показал отвън.![]()
Иначе по темата - състоянието на фара е по-важно!
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта