
Трябва си климатична станция.
Благодаря още веднъж за изчерпателанта и полезна информация.

zfa159 написа:източваш фреона на климатика,сваляш цялото табло.Откачаш тръбите на климатика,които отиват навътре към купето,откачаш и маркучите за антифриза към радиаторчето на парното.После развиваш общо 4 гайки ,които крепят корубата на парното и климатика към колата и два болта горе при филтъра за купето (или решетката,ако е В3 без филтър).Вадиш цялото тяло,после го разглобяваш на 2,като отделяш тялото с клапите от останалото.После отваряш на 2 тялото с изпарителя (преди това сваляш вентилатора),вадиш изпарителя,чистиш и събираш обратно
Изпарителя се чисти за 5 минути,ама за да го свалиш, ти се таковат всички майки амнайсе пъти.![]()
JC написа:zfa159 написа:източваш фреона на климатика,сваляш цялото табло.Откачаш тръбите на климатика,които отиват навътре към купето,откачаш и маркучите за антифриза към радиаторчето на парното.После развиваш общо 4 гайки ,които крепят корубата на парното и климатика към колата и два болта горе при филтъра за купето (или решетката,ако е В3 без филтър).Вадиш цялото тяло,после го разглобяваш на 2,като отделяш тялото с клапите от останалото.После отваряш на 2 тялото с изпарителя (преди това сваляш вентилатора),вадиш изпарителя,чистиш и събираш обратно
Изпарителя се чисти за 5 минути,ама за да го свалиш, ти се таковат всички майки амнайсе пъти.![]()
А жилата от врътките на парното откачаш ли ги, защото там стават големи мизерии .... и се псува доста ...
Гергин написа::shocked Благодаря за интересната информация.![]()
Б6 - никога![]()
![]()
И много ли е играчка да почистя тоя изпарител? Имам Air bag вместо жабка.
Предпочитам да давам по 1700лв на година, но да не карам Б4 повече . Щото там няма проблеми с дросел, дебитомер, комутатор, ел машинки и електроника по тях. На моята Б4 трябваше да сменя и двете срещу скромната сума от по 700лв на парче . Седалките неудобни, волана тегав, педала на съединителя твърд, климатика почва да работи след около 5мин , аз дотогава съм пристигнал...
zfa159 написа:Също така тези коли имат едно положение на врътката,което е след 0-та (поне повечето до към 98-ма) и тогава една клапа се затваря и спира да влиза въздух от околната среда.Ако си спреш колата и си оставиш врътката на парното така, т.е. след положението 0 (Пасат В3 и В4 със сигурност го имат) тогава пречиш не естественото проветрение на купето и системата през цялата нощ или там колкото време колата седи спряна и после вътре влагата е...влага да искаш.
stefan_gb1 написа:И аз четох темата с интерес, и все си мисля че конденза не е само от посочените неща в темата.
Приемаме че имаме чист филтър, колата не е карана в дъжд или мокро време и е напълно суха вътре а също и нямаме теч на антифриз от радиатора на малкия кръг.
Примерно караме колата при минус 10гр. външна температура а вътре в купето е плюс 25 и нагоре.... преградата между тези две температури е естествено стъклото или прозорците. Хаиде някои да ми обясни как при наличие на такава темпертурна разлика няма да се получава конденз примерно при страничните прозорци? Изключваме предния защото тои има възможност да се обдухва добре но не и страничните.
Ако не съм прав нямаше да измислят стъклопакетите примерно казано въпреки че сравнението не е подходящо напълно
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта